HATIRLATMA
⛈️ : Şimdi ki Zaman
🌧️ : Geçmiş ZamanAhh.. maviş maviş
Sky Stanley
•
•
•"Senden yardım isteyen olmadı!!"
"Bende çok meraklıydım sana yardım etmek için!"
"Hah! Pek bı yardımın dokunduğu söylenemez. Yine her boku ben yaptım"
"Aynen! Yardıma ihtiyacın yoktuda adamın altında tepiniyodun."
"SEO CHANGBİN!!"
Changbin denilen orosbu çocuğu delirtecekti beni. Yerden bitme daha birde bana kafa tutuyor. Size ne olduğunu kısaca anlatayım.
Sky Flasback
"Silahını unutmuşsun Veled!"
"Changbin!"
Changbin bir bana bir de üstümdeki adama bakıp sanki birşeyler idrak ediyormuş gibi bakıyordu.
"Haaa.. pardon yanlış zamanda geldim. Ee ben bölmiyim sizi"
Hayır Sky.. Jeongini hatırlamayacaksın!
"LAN GERİZEKALI VER SİLAHIMI!! BU YAHUDİ PİÇ ÖLDÜRECEK BENİ!"
"Ayrımcı bir piç olduğunu bilmiyordum"
Changbin üstümdeki adamın omzuna sıkmıştı. Silahta susturucu olduğu için dua etmiştim. Bana bakıp sırıttıktan hemen sonra silahımı bana fırlattı.
Karşımdaki Adam affalamışken zamanı değerlendirdim ve kafasını Nişan alarak tetiği çektim. Nikolay'ın cansız bedeni yere düşerken Changbin çığlık atmakla meşguldü
"ADAMI NİYE ÖLDÜRDÜN PİÇ"
"BENİM GÖREVİM O AMK!"
"Ahh.. Changbin hyung.. neden buradasın tanrı aşkına "
"Sonra anlatırım. Sakla şu sikik cesedi. Gidiyorum ben"
Sky Flasback is over***
Sky Stanley
Banka hesabınıza
145 milyon dolar Yatırıldı.Arabada önde Vegas. Arka koltukta ben ve Changbin hyung oturuyordu. Bu gün 5 kişi öldürmüştüm. Yani şu ana kadar öldürdüğüm toplam kişi sayısı: 19!!
Öldürmem gereken son iki kişi kalmıştı. Sonra görevim bitiyordu. Var mı benden daha mutlusu.
Changbin Hyunga Ters ters bakıyordum. Birşeyleri anlatmasını bekliyordum. Ama o bana bakmak yerine ısrarla cama bakıyordu. En sonunda konuyu ben açtım.
"Changbin Hyung. Neden buradasın.?"
"Biliyorsunki Jeonginle evlendik. Rusya'ya tatil yapmak için gelmiştik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKY STANLEY
FanfictionHan Yun ve Lee Eun çocuklarını koruması için ve arkalarında bıraktıkları pislikleri temizlemesi için Kim Seungmin adında bir çocuğu eziyetle yetiştirirler. Zaman gelmiştir ve Kim Seungmin Yeni kimliği ile yeni hayatına atanır. Sky Stanley ve öldürme...