HATIRLATMA
⛈️ : Şimdiki Zaman
🌧️ : geçmiş ZamanShinda
•
•
•Yun hemen önünde adımlarını sinirle atan çocukla Sözde psikolog diye geldikleri Tımarhane'nin kapısından içeri girdi.
Küçük Seungmin Biliyordu yengesinin onu psikoloğa getirmediğini. Ne olacağını merak ettiği için takip ediyordu. Yengesinin aklında ne vardı kim bilir.Büyük binanın içine girdiklerinde Seungmin korkmadan edemedi. Bu insanlarda kimdi. Bazıları bağrıyor. Bazıları kendini dövüyor, kimileri sessizce oturuyor ve bir çoğu da saçmalıyordu. Ama Seungmini en çok korkutan dudaklarını kesmiş ve ona kocaman gözleri ile bakan adamdı. Seungmin Yun'un eteğini çekiştirmeye başlamış ve kadının bacağına yapışmıştı.
"Bir sorun mu var Bebeğim?"
Diye sordu Yun. Güzel yüzü ve şefkatli çıkan sesiyle tam bir melek gibiydi. Ama biliyordu Küçük Seungmin Yun'un aslında öyle olmadığını. Yinede Bu yerden korkmuştu ve Nonnasına sığınmadan Edememişti.
"Beni nereye getirdin?"
"Anlatacağım"
"Lütfen nonna gitmek istiyorum. Şu adam bana çok Garip bakıyor"
Seungmin eliyle Biraz ileride dudaklarını kesmiş kocaman gözlü adamı göstermişti. Yun küçüğünün gösterdiği yere baktığında oda ürpermeden Edememişti.
Küçük Seungmini 7 katlı Binanın en üst katına çıkardı. Ne garip dedi Seungmin.
Her katta sayamayacağı kadar oda ve kapı varken. Bu katta Sadece bir tane oda vardı. Ve koridor arasında demir parmaklıklar vardı. Seungmin burayı bir hapishane koğuşuna benzetti.
Yun çantasından çıkardığı anahtarla demirlikleri açtı. Küçük beden anlamaz gözlerle Nonnasına bakarken çoktan koridora girmişti. Yun demirlikleri kapattıktan sonra bu seferde demir kapıya ilerledi ve onuda farklı bir anahtarla açtı.
Seungmin odaya girdiğinde gözlerine inanamadı. Bu oda kocaman bir ev gibiydi. Odanın içinde 3 tane daha oda vardı çünkü. Küçük bir mutfak. Bir odada büyük bir yatak , çalışma masası, okuma ve test kitapları,renkli renkli kalemler, peluş oyuncaklar, ve bolca kıyafet. Tam bana göre dedi küçük Seungmin.
Seungmin çocuk odasından çıkıp onun hemen yanındaki odaya girdiğinde şaşırmadan edemedi. Bu oda diğer odanın tam tersiydi. Koşu bandı, ağırlıklar ( kısaca Spor aletleri) , duvara montelenmiş bir rafda çeşit çeşit çakı ve bıçaklar ve onun hemen yanındaki rafta çeşit çeşit silahlar. Dart tahtası ve ok tahtası, hedef kağıdı. Seungmin şaşkındı. Nonnasına döndü.
"Amacın ne?"
"Amacım seni bir Asker yapmak"
"Nonna .. gerçek amacını söyle"
Yun derin bir iç çekmişti. Ve susmayı tercih etti. Bu ukala çocuk ile zaten uzun uzun konuşacaktı. Seungmin'in küçük ellerini kavrayıp onu o odadan çıkardı ve salona götürdü. Salonda küçük bir televizyon. Puf koltuklar. Ve küçükde bir masa vardı.
"Burası neresi Nonna?"
"Burası artık senin evin küçüğüm"
"Ama aşağıda deliler var. "
"Onlar sana bir şey yapamazlar. Seni her zaman denetleyeceğim"
"Bende ne istiyorsun"
"Eğitim görmeni istiyorum bı tanem"
"Nonna eğitim dediğin okulda olur. Ben okula girmeyecekmiyim"
"Tabikide gideceksin! Senin için kaç tane özel hoca tuttum! Tek fark. Burada eğitim göreceksin "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKY STANLEY
Fiksi PenggemarHan Yun ve Lee Eun çocuklarını koruması için ve arkalarında bıraktıkları pislikleri temizlemesi için Kim Seungmin adında bir çocuğu eziyetle yetiştirirler. Zaman gelmiştir ve Kim Seungmin Yeni kimliği ile yeni hayatına atanır. Sky Stanley ve öldürme...