Sky Stanley
•
•
•1 Ay Sonra.
Diego Jeshua 'yı öldürmemin ardında neredeyse bir Ay geçmişti. Bu bir ayda Vegas ikinci hedefimize ulaşmaya çalışıyordu.
Yatakta elimde duran beyzboll topu ile oynarken Magnus'un içeri büyük bir sevinçle varması Sonucu yeni bilgiler elde ettiğini anlamıştım. Gerçi anlamak çok zor değildi."Sky Stanley. Şimdi o lânet kıçını kaldır ve beni iyi dinle Dostum"
" Boşu kes"
"Sıradaki Hedefimiz Arthur Ryan. 47 yaşında ve iki çocuk babası. Oğulları Austin Ryan ve Alvin Ryan. Bu adam Silah kaçakçılığı yapıyor. Ve milyonlarca ruhsatsız Silah Satıyor. Büyük oğlu Austin Ryan Babasının sağ kolu. 24 yaşında ve bir çok kez babası yerine iş görüşmesi yapmış. "
"Anlaşıldı. Bu demek oluyor ki Sadece Arthur'u öldürmekle kalmayacağım "
"Aynen öyle dostum "
"Konumlarını biliyorsundur umarım "
"Şuan Polonya 'dalar"
"POLONYA'DA NE BOK YİYORLAR"
"Kanki Sakin. Silah satıyorlar. Napcaklar. Konaklayacaklarmış iki hafta. Kalk hadi. Valizini hazırla. Üzülerek söylüyorum ki Meksika'yı terk ediyoruz"
"Elveda Meksika yemekleri. Elveda Vegas'ın boklu evi, elve-"
"Sky, sky, tamam Sky, sus Hadi valizini hazırla "
22 Saat sonra***
Son derece hızlı bir şekilde hazırlandıktan Sonra ilk uçakla Polonyaya gelmiş ve direk bı otel tutmuştuk. Para konusunda hiç bir sıkıntım yoktu. Bu yüzden istediğim kadar takılabilirdim.
Vegas Geniş yatağa kendini atmış ve kendince sevinç nidaları atıyordu."Ya Sky bir şey sorcam?"
"Ne var?"
"Alvin denilen çocuğu öldürecekmisin?"
"Bilmem onun hakkında hiç bilgi vermedin. Öldürmelimiyim?"
"Alvin Ryan 18 yaşında. Bı tane bile sabıka kaydı yok. Genelde etkinliklere pek katılmadığı biliniyor"
"Diyelim öldürmedim.. ya başımıza bela açarsa"
"Bilmiyorum Sky. Zararsız gözüküyor"
"Zararsız gözüken insanlardan Korkacaksın Vegas. Lee Eun nasıl gözüküyordu?"
"Orosbu çocuğu konu niye Lee Eun 'a geldi"
"Ona güvenmiştin öyle değilmi? Bu durumdayız Magnus. Çünkü benim Hayatıma Han Yun Diye bir şeytan girdi. Senin hayatına ise Lee Eun"
"Biliyormusun Seungmin. Hep düşünmüşümdür. Ya onlarla hiç tanışmasaydık? Hayatımız nasıl olurdu acaba. Büyük ihtimalle ben Eun nonna ile tanışmasaydım. Yetimhaneden çıktıktan sonra sokaklarda sürünürdüm. "
"Ben.. Han Yun ile tanışmasaydım.. Sanırım.. Babası tarafından öldürülmüş bir çocuktan fazlası olmazdım "
"Anlamıyorum.. bize iyilik mi yaptılar.. yoksa kötülük mü?"
"Çocuklarının iyilikleri için bizi kullandılar Magnus. Bu kadar Aptal olma. Yun'un çocukları olmasa beni yine aynı şekilde babamın elinden alır mıydı?"
"Yun seni severdi"
"Tanrı aşkına bi sikim bilmiyorsun"
"Bu kadar nankör olma Sky. O kadın olmasa eğer sen çoktan ölmüştün!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKY STANLEY
FanficHan Yun ve Lee Eun çocuklarını koruması için ve arkalarında bıraktıkları pislikleri temizlemesi için Kim Seungmin adında bir çocuğu eziyetle yetiştirirler. Zaman gelmiştir ve Kim Seungmin Yeni kimliği ile yeni hayatına atanır. Sky Stanley ve öldürme...