HATIRLATMA
⛈️ : Şimdi ki Zaman
🌧️ : Geçmiş ZamanShinda
•
•
•Bu gün günlerden Cumartesi. Küçük Seungmin'in en sevdiği gün. Gerçi artık çokta küçük değil. 14 yaşında son derece yakışıklı bir çocuk. Cılız vücudundan eser kalmamış. Yüzüne renk gelmiş, hafif kilo almış ve kas yapmış. Yun Nonnası gelecek ve onu götürecekti. Sonunda diyordu Seungmin. İki haftada bir görüyordu kuzenlerini ve arkadaşı Hyunjin'i. Bu gün doya doya eğlence peşinde koşturacaklardı.
"Hazır mısın Tatlım"
"Hazırımmmm"
Seungmin Yun Nonnasının son model arabasının ön koltuğuna binmiş kemerini takmıştı. Çok heyecanlıydı. Her seferinde böyle heycanlanıyor ve mutlu oluyordu.
Jisung, Woojin ve Hyunjin. Seungmin'in Yurt dışında okuduğunu biliyorlardı. Yun onlara öyle söylemişti. Ee zaten aksi düşünülemezdi
"Laura nonnan Fizikten 98 aldığını söyledi."
"100 yapmamı felan söyleyeceksen hiç uğraşma Yun. Arabana kusarım"
"Sadece tebrik edecektim ukala veled!"
"Bu gerçek yüzünü seviyorum. Çok iyi hissettiriyor. Söylesene Nonna çocuklarının yanında rol yapmak zor olmuyormu? Onlar gerçek yüzünü bilmiyor öyle değilmi?"
"Ahh.. çok emin olma.."
"Woojin mi?"
"Babasını aldattığımı düşünüyor. O yüzden benden nefret ediyor"
"Aldatıyor musun peki?"
Yun hiç bir cevap vermemişti. Sessizliği evet olarak algılayan Seungmin hiç şaşırmamıştı. Diyordu ya. Yun'dan her şey beklenirdi. Şaşırtmıyordu artık.
Koca evin önüne geldiklerinde. Araba durmaya yakın Seungmin atlamıştı bile. Koşa koşa kapının önüne baktı. Hyunjin orada bekliyordu. Hyunjin her iki haftada bir beklerdi bu kapıda. Can dostu arkadaşını görmek için. İkili kocaman sarılmıştı. Yun bahçe kapısını açıp Güler yüzlü maskesini takmış ve çocuklara içeri gelmelerini söylemişti.
Hyunjin ve Seungmin koşarak bahçeye girdiklerinde. Bahçede Barbie bebeklerin saçını tarayan Jisung ile karşılaşmışlardı. Kamelyada oturuyordu. Onun hemen yanında kitabını okuyan bir adet Woojin vardı. İkili fark etmemişlerdi Seungmini
Yun oğullarının yanına gitmiş oturmuştu. Seungmin ve Hyunjinde aynını yaptığında. Jisung üzerine düşen gölgeden fark etmişti
"SEUNG'UMMMM HOŞ GELDİNNN"
Kuzenine kocaman sarılmış ve yanağına sulu sulu öpücükler hediye etmişti. Seungmin gülüşmelerin arasından zar zor karşılık veriyordu. Jisung aynı işlemi Hyunjin'e yaptığında Hyunjin sulu yanağını silmekle meşguldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKY STANLEY
FanficHan Yun ve Lee Eun çocuklarını koruması için ve arkalarında bıraktıkları pislikleri temizlemesi için Kim Seungmin adında bir çocuğu eziyetle yetiştirirler. Zaman gelmiştir ve Kim Seungmin Yeni kimliği ile yeni hayatına atanır. Sky Stanley ve öldürme...