HATIRLATMA
⛈️ : Şimdi ki Zaman
🌧️ : Geçmiş ZamanShinda
•
•
•"Yeni Görev yerimiz Japonya. Hedefimiz ise listede yazan iki isim. Watanabe Oki ve Watanabe Mizu. Japonya'nın Joker ve Harley quinn'i bu iki evli çift. Altın,para, pırlanta gibi değerli şeyleri çalıp satış yapıyorlar. Son derece zenginler ama yalnız çalışacak kadarda aptallar. İkiside daha 40'larında çok yaşlı sayılmazlar"
Seungmin içindeki mutluluğu dışa vurmamaya çalışsada pek başarılı olamıyordu. Mutluydu çünkü bu son göreviydi. Her şey bitiyordu. Seungmin yeni bir sayfa açacaktı.
18 saat sonra***
İkili Tokya sokaklarında motor ile drift atarken bir yandanda Watanabe çiftinin adresini arıyorlardı. Maalesef o çiftin belirli bir adresi ve ya bölgesi yoktu. Her tanrının günü farklı yerde. Orada burada kalıp ortalığı alt üstüne getiriyorlardı. Japonya'nın arananlar listesinde ilk 10 'un içindeydiler.
Vegas telefonundan ikilinin en son etkinlik yaptığı mekana doğru sürerken bölgenin boş olacağını ve o ikiliyi terk edilmiş banka'da bulacağını ümit ediyordu.
Ümit ettiği gibi olmuştuda.
Sky ve Vegas motordan inip Terk edilmiş bankanın içine giderlerken inleme sesleri duymuşlardı. Buradalardı. Bu iş Sky için tereyağından kıl çeker gibi olacaktı. Çünkü yakın mesafe ile değil. Kendilerini göstermeden uzak mesafeden ateş edecekti.
Merdivenlerden yukarı çıktıklarında hemen karşıdaki kapısı açık odada Bir kadın ve Bir adamın çıplak vücutları gözüküyordu.
{Şu tarz bir yer}
İkili deli gibi sex yapıp inleme sesleri birbirine karışırken. Sky çoktan tüfeğıni merdiven arasına sabitlemiş Nişan almıştı. Bu iki çift gerçekten aptaldı.
"Olmm yazık lan adamın boşalmasını bekleyip öyle öldürelim. Son sexi"
Sky Vegas'a göz devirmiş ve fısıldayarak konuşmaya başlamıştı.
"Kanki tam Kadının içindeyken öldüreceğim. Kadının yüz tipini merak ediyorum! Düşünsene içinde ölü bir bedenin cinsel organı olacak"
"Ula Sky yazık la. Senin hiç mi acıman yok nasıl bir piçsin!"
Sky Vegas'a bu gün bilmem kaçıncı defa gözlerini devirmiş Ve adamın kafasını Nişan almıştı. Tetiği çektiğinde Kadının dehşet dolu yüzü ve tüm bankada yankılanan çığlığı, Sky'ın kahkaha atmasına sebep olmuştu. Vegas'ın gözünde Sky artık bir Ruh hastasıydı. Genç her nekadar belli etmemeye çalışsada.. Sky Canavara dönüşmüştü. İnsanları öldürürken zevk alıyordu. Yetmiyor kafasında dinamik ölüm şekilleri planlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKY STANLEY
FanficHan Yun ve Lee Eun çocuklarını koruması için ve arkalarında bıraktıkları pislikleri temizlemesi için Kim Seungmin adında bir çocuğu eziyetle yetiştirirler. Zaman gelmiştir ve Kim Seungmin Yeni kimliği ile yeni hayatına atanır. Sky Stanley ve öldürme...