⛈️ : Kokunuza Bayıldım

52 11 4
                                    

HATIRLATMA
⛈️ : Şimdiki Zaman
🌧️ : Geçmiş Zaman

Shinda


Sky yorgun argın yatarken yaraları iyileşmiş sayılırdı. 2 haftadır Polonya'da bir Otelde kalıyorlardı. Vegas Bilgisayarın başına geçmiş ve isimleri tek tek sıralamaya başlamıştı. Bilgilere erişirken. Fark ettiği şey ile sırıtmadan edememişti. Bu güzel haberi Sky'a verecekti.

"Sky Dostum sanırım bir taşla iki kuş vurduk"

Sky yatakta atıp tuttuğu beyzboll topunu son kez havaya atıp yakaladıktan sonra kafasını Vegas'a çevirmişti.

"Dinliyorum"

Vegas Sandalyesini Çekip Ayağa kalktı ve Sanki bir sınıfa ders veriyormuşcasına konuşmaya başladı

"Peşinde olduğumuz adam Rodney Phoenix 53 yaşında Ve Amerika Washington 'da bilindik bir mafya. Uyuşturucu satıcılığı yapıyor. Fark ettiğim şey şu. Lee Eun Ve Han Yun 'un listesinde REX Rusell adında 51 yaşında ve Amerika Washington 'da yaşayan bir adam var. Bu adam Kadın kaçakçılığı yapıyor. Yani şöyle deyim. Kadın alıp kadın satıyor. Rodney Phoenix 'in işlettiği bir kumarhane var ve yakın zamanda Rex Rusell 'den bir kaç kadın satın almış. Bu demek oluyor ki ikisi iletişim içindeler ve hatta ortaklık bile yapıyor olabilirler"

İkisinin bir arada bulunması Sky'ın işine gelirdi. Sonuçta listede yer alan 15 mafya dan sadece 2 sini öldürmüştü ve listede yer almayan ama öldürdüğü kişi sayısı da vardı. Eğer o ikiliyi aynı anda yakalarsa 2 mafyadan kurtulmuş olur ve Geriye 11 Mafya kalırdı ama bir yandan da içine Bir endişe düşmüştü. Kafasında bir soru vardı ve Bunu Vegas'a sormaktan çekinmedi.

"Kanki. İyi güzel de.. Sen diyorsun ki bu adamlar baya ünlü mafyalar"

"Evet"

"Amerika Washington 'da isimlerini duyurmuşlar"

"Evet?"

"Adamların büyük işleri var ve baya baya büyük"

"Eeee"

"Şimdi bunların yüzlerce adamı da vardır. Ve tahminimce kumarhanelerine bilindik isimleri alıyorlar."

"Haaağ! Dur anladım karın ağrını. Bir planım var zaten Sky dinle"

Sky En azından Vegas'ın bir planı olmasına sevinmişti. Düşünemiyordu. Daha 3. Görevinden başarısız olsa Yun ona hayatta olsaydı neler derdi kim bilir. Sky başarısız olmak istemiyordu. Başarısızlığa tahammülü Yoktu. Bu huyu kime çekmişti bilmiyordu. Belkide Yıllardır ona eğitim veren kadından kapmıştı birşeyler. Sky başarısız olunca gözü dönüyor çıldırıyordu resmen. Başarısızlık onun için hayatında en son sırada bile yer alamazdı. Yoldaşı Vegas karşısına geçmiş ve Yüzünde büyük bir ciddiyet belirmişti.

"Rodney Phoenix gerçekten tehlikeli bir adam. O yüzden ona kalabalık bir ortamda yaklaşmamız Resmen Azrail'e 'Aşkım saat 9'da buluşalım ' demek gibi birşey. Rodney'i daha eski usul öldüreceğiz. Adamın içeceğine veya yemeğine Baldıran zehri ekleyeceğiz. Zaten 15 dakikada tak diye kendini tahtalı köyde bulur o. Rex denilen pezevenk'e gelirsek. Onu parçala aminakoyayim. Sik anasını "

Sky sinirle solumuştu. Plan dediği şey bumuydu yani. Vegas'ın yakalarına yapışmıştı

"ULAN GERİZEKALI! BİLİYORUZ ÖLDÜRMEYİ. ADAMIN İNİNE NASIL GİRECEZ PİÇ BEN ONU SORUYORUM!"

"Kanki ne kızıyon ya. Rodney'i evinde öldürecez en savunmasız yeri yatak odası kanki"

"Az önce zehir demedin mi piç "

SKY STANLEY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin