HATIRLATMA
⛈️ : Şimdiki Zaman
🌧️ : Geçmiş ZamanShinda
•
•
•10 yaşındaki Seungmin için hayat bu son iki yılda daha çok zor olmuştu. Öyle ki artık geceleri uyuyamıyor, rahat nefes alamıyordu. Evde kırık ekmek yoktu ve sürekli aç geziyordu. Son iki yılda zaten cılız ve sıska olan bedeni daha da küçülmüştü. Amcası ara ara onu ziyarete geliyordu. Her geldiğinde Seungmini yemek yemeye götürüyor ve ne hikmetse üstünü başını kirletmesine izin veriyordu.
Seungmin'in bedeninin her tarafı ağrıyordu. Dün gece babası onu kemerle dövmüştü. Bu kadar'ıda fazla diye düşündü Seungmin. Her gece babasının ölmesini dilemekten yorulmuştu.
Her gün dayak yiyor ve eziyet çekiyordu. Sırf Seungmin'in bir erkek arkadaşı Seungmini yanağından öptü diye. Sang küçük çocuğu 2 hafta bodrumdaki zincirlere bağlamış ve bir hayvana yaptığı muamelenin aynısını yapmıştı. Neyse ki amcası gelip onu ordan çıkarmış ve babasınada fırça çekmişti.Seungmin uyuşan bedenini ovuşturmaya başladığında kapı çalmıştı. Babası açar diye düşünmüştü ancak koltukta sızdığını sonradan fark etmişti.
Büyük bir çaba sarf edip soğuk parkeden kıçını kaldırmış ve kapıya adımlamıştı. Kapıyı açtığında karşısında bir melekten farksız duran Han Yun'u görmeyi beklemiyordu. Yun küçük bedeni görür görmez gülümsemiş ve onu şefkatli kolları arasına almıştı.
"İçeri girebilir miyim Seungmin?"
"Hayır"
"Neden"
"Bilirsin. Babam seni pek sevmez. Tatsızlık çıkmasın Nonna."
Yun küçük bedeni narince kenara itmiş ve içeri girmişti. O sırada alkol kokan Sang. Yun'un geldiğini fark etmiş ve gevşek gevşek gülümsemişti.
"Vayyy.. Vayyy... Vayy.. Han Yun Gelmişşşş.. şeref vermişş"
"İznin olursa Seungmini almak istiyorum Sang"
Yun'un Sang'ın sözlerini umursamadan direk olaya girmesi. Sang'ı sinirlendirmişti. Öyle ki Hışımla Yun'un üstüne yürümüş ve onu omuzlarından itmişti.
Bunu gören küçük Seungmin babasının gömleğini çekiştirmeye başlamıştı."VERMİYORUM SİKTİR GİT!"
"vermesen bile zorlada olsa Seungmini alacağım Sang. Çocuğu öldüreceksin!"
Yun Küçük çocuğun elini hışımla kavramış ve kapıya sürüklemişti Seungmin kötü bir şey olacağını seziyordu.
Sang Yun'un Seungmin 'i tuttuğu elini kavramış ve o melek yüze hiç acımadan Tokat atmıştı.
"Sen şeytansın Han Yun.. Melek yüzlü bir Şeytan. Bilmiyormuyum sanıyorsun kancık karı. Abimi bir kadınla aldattığını bilmiyormuyum sanıyorsun. Ahhh siz ibneler bu dünyada oldukça işimiz Zor. Neydi onun adı.. Ahah Lee Eun' muydu"
"Onun adını sakın biradaha ağzına alma Sang."
"Yoksa nolur ha.."
Sang oğlunu O yumuşak elden ayırmış ve bir kenera fırlatmıştı.
Yun'un zarif bedenini kavrayıp kendi pis vücuduna bastırmıştı."NE YAPTIĞINI SANIYORSUN PİSLİK HERİF"
"Aaaaa hadi ama Yun.. Biraz tadına bakmama izin ver"
Küçük Çocuğun duydukları ile midesi bulanmıştı. Babası böyle pislik bir insandı işte. Abisinin karısına sulanacak kadar pislikti. Seungmin müdahale etmesi gerektiğini düşündü. Babasının Yun'a tecavüz etmesine izin vermezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKY STANLEY
FanficHan Yun ve Lee Eun çocuklarını koruması için ve arkalarında bıraktıkları pislikleri temizlemesi için Kim Seungmin adında bir çocuğu eziyetle yetiştirirler. Zaman gelmiştir ve Kim Seungmin Yeni kimliği ile yeni hayatına atanır. Sky Stanley ve öldürme...