•Első rész•

700 20 1
                                    



Péntek délután van, a város kezd egyre jobban nyüzsögni a bulizni vágyó fiataloktól. Tehát buzdít arra hogy csak itthon üljek és tv-t nézzek vagy akármi más.
Szokás szerint fejembe pattant az ötlet hogy felhívom Szabinát, nem e jön át csinálni valamit.
-Sziaa életem! Mi a helyko? - vette fel vidàman a telefont.
-Nem jössz át? JJ hamarosan megy melózni és unatkozok.
-Neharagudj szivi de Milán elhívott bulizni. - milán amúgy a leendő pasija de nekem nem szimpi a gyerek. Olyan anyuci apuci egyetlen kisfiának tűnik aki nem tudja hogyan kell megbecsülni valakit mert csak a pénze sok. Na lényegtelen.
-Hát okés. Kornéllal nem beszéltél?
-De még tegnap, hollandiában van a mamájánál. Hogyhogy neked nem mondta?
-Az az igazság hogy pár hete nem nagyon beszéltünk. Tudod, a múltkori húzása miatt.
-Ja vágom. Na de csajszi leteszlek mert mindjárt itt a Milán. Azért ne halj bele az unalomba majd ütközünk. Puszii.
-Jól van érezd jól magad! -majd letettem.
Na fasza. Senki nem ér rá.
Halálosan unatkozom, itt van lassan fél 6 de általában éjfél-1ig fent vagyok, mit csinálok addig?
-Hé, Lisa! Most sincs kedved eljönni velem megnézni egy pár zenei alapot? Egy pàr srácnak kéne a segítségem és látom unatkozol! - jött be hozzám JJ a nappaliba.
Elgondolkodtam. Sosem mentem be vele pedig hívott. Lehet nem ártana kipróbálni valami újat.
-Legyen. De ugye nem maradunk sokáig?
-Csak megnézem a beateket aztán jöhetünk is.
-Akkor jó. Benne vagyok.
Bementem a fürdőbe elkészülni, nagyjából 15 perc alatt kész is lettem. Nem csípem ki magam, azt se tudom hovà megyünk meg csak pár hazai kis fiatal kezdő lesz ott gondolom.
-Mehetünk? - vette le a kocsikulcsot a pultról.
-Aha. De annyit elmondanál hogy kik ezek?
-Persze. Az egyiket szerintem vágod is, Pogány Induló, a màsik meg Ekhoe.
-Nem vágom. Jaa de. Vàrj. Ilyen mély hangja van a srácnak, nem?
-Dee. Eléggé felkapottak amúgy. A te korosztályod.
-Ekhoet nem ismerem.- húztam oldalra a számat.
-Na majd most megismered. Pár hétig/hónapig fixen nekik fogok dolgozni.

Odafelé az út nyugis volt, csak kurva sok autós volt, emiatt lett egypár dugó de hamar kikeveredtünk belőle. 1,5 óra hamarnak számít 10 kilométeres körzeten belül?:/
Alig vártam màr hogy oda érjünk meg feszélyezve érzem magam a kocsiban.
Leparkoltunk egy viszonylag nagy irodaház előtt, majd JJ elmondta mi merre van aztán be is mentünk az épületbe. Kívülről amúgy nagyobbnak tűnt.
A második emeleten benyitottunk az egyik ajtón, ahol meglepetésemre bent ült egy csapat suttyónak kinéző fiatal gyerek. Most komolyan ők azok?
-Csào JJ, rég láttalak haver! - jött oda lekezelni az egyik csávó.
Miután mindenki üdvözölt mindenkit, kivéve engem, összeszorult a gyomrom mert mindenki engem nézett.
-Ja, ő itt az unokahugom, Alyssa. -mutatott be a nagybátyám.
-Sziasztok. -köszöntem kicsit megszeppenve. Nem vagyok hozzászokva ehhez.
-Hali. Andris vagyok. - fogott kezet velem az egyik srác. -Másnéven Ekhoe.
Ó, szóval ő az.
Mindenki bemutatkozott, de Pogány Induló névvel még nem is találkoztam.
Pár perc elteltével neki is álltak àtnézni a beateket és rádolgozni, én meg csak ültem magamban.
De hirtelen kinyitódott az ajtó.
-Csá mindenki. Bocs hogy késtem. Minden fasza? -nézett körbe a srác.
-Jaa fain csak egypár hangot feljebb kéne tolni. - rohadtul fogalmam sincs miről karattyolnak.
-Sima. - valahogy eddig észre sem vett pedig telibe vele szembe ültem, de pont abban a pillanatban rámnézett. Mintha lefagyott volna.
-Neharagudj, bunkó vagyok. Szirmai Marcell. -nyújtotta a kezét. Én meg természetesen elfogadtam.
-Tehát Pogány Induló.- vágtam rá.-Alyssa Graham.
-JJ unokahuga? -lepődött meg.
-Igen.
-Azta. Említette, de nem gondoltam volna hogy valaha találkozunk.
-Miért?
-Mondta hogy nem nagyon szeretsz ilyen helyekre mászkálni.
-Ja hát ez így is van. De ez most kivételes alkalom.
Beszélgetésünk hamar abba maradt mert segített a fiúknak, habár nem sokáig mert JJ vezetésével mindegyik lelépett, mondván hogy hoznak kaját. Egyedül maradtam fent. Legalábbis azt hittem.
Mert valaki megszólalt mögöttem, amitől majdnem kiugrott a szívem a helyéről...

•Te vagy az egyetlen• (Pogány Induló f.f)Where stories live. Discover now