Azt hiszem elkezdtem valamit érezni, amit eddig nagyon ritkàn. Lehet hogy... Marci bejön nekem.~másnap reggel~
Iszonyú fejfájásra ébredtem, ugyanis eléggé becsíptem a tegnapi bulin. Ez eléggé enyhe kifejezés szóval inkább rohadtul. Na de lényeg a lényeg hogy jó pár képkocka ki van esve az emlékezetemből de olyan is van ami nagyon is bent ragadt.
Az a dolog Marcival.
Nem akarok sokat belegondolni a dologba mert tudom hogy minden lehetetlen. És nem is történt olyan nagy dolog.
-Jó reggelt te kis alkesz! Hallom nagyon berúgtál este.-jött ki JJ nevetve a szobájából.
-Az stimmel. És hallottál mégvalamit?
-Csak ezt. Állítólag elindultál haza és Marci ment utánad és kísért el idáig.
-Az úgy fain. Én erre nem emlékszem.A mai napot pihénesnek szentelem szóval sorozat nézés lesz.
Bementem a szobàba és benyomtam a netflixet, közben ránéztem a telefonomra is.
(@kistetu) Pogány Induló elkezdett követni téged.Na fasza majd rámjönnek a kis pisisek. De visszakövettem, nem akartam bunkó lenni.
@kistetu
joreggelt alvos kiralylany😂❤️remelem jol aludtal
@alyssa.g
jobb reggelt🙄es igen jol aludtam bar nemtudom hogy jutottam haza xd
@kistetu
hazavittelek draga ugy jutottal haza
elindultal egyedul es inkabb mentem veled hogy ne legyen bajod
@alyssa.g
kedves toled koszonom:) nagyon gaz voltam este?
@kistetu
nem nyugi
csak tortent olyan aminek nem kellett volna...
@alyssa.g
szerintem tudom mire gondolsz...megbantad?
@kistetu
egyaltalan.
Ezen az üzeneten muszáj volt mosolyognom. Valamiért örömet éreztem belül.JJ pár óra múlva lelépett itthonról, gondoltam a fiúkhoz megy. Csak most nem hívott magával, ami furcsa volt.
Nem aggodalmaskodtam, inkább csak chilleltem tovább a sorozatomat nézve. Hirtelen jött egy instagram értesítés.
@kistetu
mi jot csinalsz szepseg?😗
Hogy elnézést?!
@alyssa.g
semmit, filmezek. miert?
@kistetu
oke megyek
@alyssa.g
hova mesz?🤔
@kistetu
hozzad filmezni
10 perc mulva engedj be❤️pusziDe most várj..tényleg átjön? Nem is hívtam. Meg mi ez a szépségem meg a piros szivecske? Nem mondom azt hogy nem tetszik, mert tény, hogy tetszik.
De ki sincs takarítva a lakásban, az ágyam sincs összerakva. Na mindegy nem olyan vészes.10 perc múlva már kopogtak is az ajtón. Tényleg nem hazudott.
-Csáá. - jött beljebb Marci.
-Csá?-húztam fel a szemöldököm.
-Mi az?
-Zavar hogy úgy köszönsz, hogy "csá".-mutattam idéző jelet.
-Az jobban tetszene, hogy "szia szépségem"?-jött közelebb majd magához húzott és a szemembe nézett. Miért ilyen kibaszott gyönyörűek a szemei?
Ahh istenem Alyssa, fejezd már be.
-Öhm...talán. -úristen ezt most tényleg kimondtam. Jesszus. Észhez kéne térnem.
-Akkor jó, szépségem. -elengedett majd leült a kanapéra.-Elmesélnéd, miért jöttél? -tettem fel a kérdést hosszas csend után.
-Írtad hogy filmezel, én meg unatkoztam. Szóval, mit nézünk?
-És miért hívsz mindig szépségemnek?
-Csak kedves akarok lenni. Ez nálam ilyen alap, asszem.- rántotta meg a vállát. Hát nem erre a válaszra számítottam, de oké.
-Ohh, értem. -szerintem némi csalódottság látszódhatott az arcomon.
-Remélem nem hitted azt hogy...tudod...lehet köztünk valami mert csak magadnak okoznál rosszat.
-Ezt hogy érted?
-Hát igazából úgy, hogy...ez bonyolult. -hadarta el.
-Mond el, kérlek.
-Érzelmileg nem vagyok a legstabilabb. Senkit nem akarok megbántani, és senkire nem tudok barátnál többként tekinteni. De mi spanok vagyunk szóval fain. -mosolygott. Egyre furább nekem ez a gyerek. Egyik pillanatban az ember szájában van, a másikban meg egy külön univerzumban.
-Értem. Mit szeretnél nézni?
-Téged. -bámult rám meredten. Most csak szórakozik velem?
-Ne játszadozz velem. -mondtam idegesen.
-Nem teszem. Csak azt mondom amit gondolok.
-De barátok vagyunk, nem?-itt már kicsit felemeltem a hangomat.
-Ja. Mi más?- nevetett fel.
-Akkor úgy is kéne viselkedni.
-Értem főnök. Na nézzünk valamit.Igazából így belegondolva nem is jön be nekem Marci. Csak hirtelen fellángolás volt az a pár pillanat, amikor azt hittem mégis bejön. De szerencsére ez a dolog megvilágította a lényeget. Barátnak tökéletes lesz mert jószívű és kedves. Ami volt az meg már a múlté. Kalandok mindig kellenek az ember életébe hogy megtapasztalhasson mindent és aszerint építse tovább a jövőjét, hogy mikre van szüksége és mire nincs. Igazából, ki kell élvezni az életet amíg lehet és egy dolognál leragadni, vagy egy személlyel elkötelezni magad. Lehet ennyi idősen még ezt mondom, de szerintem ki kell használni minden fiatal pillanatot és a mának élni.
BINABASA MO ANG
•Te vagy az egyetlen• (Pogány Induló f.f)
FanfictionEgy átlagos lány tele érzelmekkel, beleszeret egy feltörekvő hírességbe aki viszont szereti őt. Vagy csak akarja? De a lány anyja a fiú ellen hangolja őt, ezzel mégjobban felkavarva az érzelmi zűrzavart. Na de vajon mi sül ki ebből? Igaz szerelem v...