Már lassan egy hete, hogy Andrissal úgymond kavargatunk de nem akartunk még szólni róla senkinek. Fontos hogy előbb jól kiismerjük egymást és komolyodjon a dolog, aztán utána beszámolunk róla mindenkinek, akinek tudnia kell.
Mondjuk Marcitól félek. Vagyis nem pont tőle, hanem a reakciójától. Azért mégis a legjobb haverja, bár nem is volt köztünk semmi olyan, de néha azt éreztem hogy mégis lehet valami. Volt hogy éreztem a szikrát de aztán gyorsan el is halványult.-Olyan gyönyörű vagy ma is! - nézett rám mosolyogva Andris. Mindig elbűvölnek a szavai.
-Hát, te sem panaszkodhatsz. - léptem mellé.
Éppen egy randira indultunk, valami kávézóba vagy étterembe, fogalmam sincs mert meglepi.
-Remélem jól fogod érezni magad.
-Veled mindig jól érzem magam. -mosolyogtam rá, majd egy puccosabb étterem előtt álltunk meg.
-New York cafe? Ez igen. - jegyeztem meg izgatottan.
-Luxus hely a leggyönyörűbb és legcsinosabb lánynak. -átkarolt majd egy puszit nyomott az arcomra.^egy röpke órával késöbb^
-Nincs kedved sétálni? -kérdezte.
-De van.
Elindultunk a dunapart felé. A nap már pont lemenőben volt, az aszfalt csak úgy verte vissza fényét. Kellemes idő volt.
Végre egy normális fiúval lehettem, és ezt senki nem ronthatta el. Vagy mégis?
-Miafasz. Csá tesó. -kezelt le Marci és Andris.
-Hogyhogy ti így...ketten? -mutogatott kettőnk között furán nézve ránk.
-Ja csak lejöttunk dumálni.
-Aham. Hát oké. Majd dumàzunk.
-Ja.
-Na csá tesó. Alyssa. - szemével majd megölt. Féltékenységet véltem felfedezni rajta. Csak hogy miért?
-Szerintem amúgy sejt valamit. - törtem meg a csendet.
-Nem hinném. Mondjuk nem szép dolog a legjobb barátomnak hazudni.
-Hát nem. De miért nem mondod el neki? -igen Alyssa? Mondja el neki? Te magadnál vagy?
-Meg is ölne szerintem. Vagyis...
-Miért tenné? - értetlenkedtem.
-Nem tudom. Csak mondtam valamit. -kezdett zavaros lenni kicsit a dolog.
-Ahaa. Hát jó. Te tudod.•22:39•
(Instagram)@kistetu
beszelhetnenk?
Miafasz?!
@alyssa.g
mirol?
(Instagram)@kistetu
par perc es ott vagyok
Mi nem volt érthető abból hogy többet ne szóljon hozzám? Nem értem ezt a gyereket de tényleg.Nagyjából 15 perc múlva hallottam a kapucsengőt, majd felengedtem. Tudtam hogy ő az, senki más nem jönne már ilyenkor.
Hozzáteszem kicsit ittas állapotban voltam már mert itthon találtam piát. Bánatra nagyon is jó az alkohol.
-Jézusom Alyssa, te bűzlesz a piától. -lépett be az ajtón.
-Nem is ittam. -mondtam bódult állapotban.
-Nem a lófaszt nem.
-Mi az a nagyon fontos téma amiről nekünk, kettőnknek- mutogattam magunk között -beszélnünk kéne?
-Mi van közetetek Andrissal? -tette fel a kérdést sejtelmesen.
-Semmi. Levegő.
-Ne nézz hülyének. Tudom hogy a héten többször is találkoztatok. -kezdett ideges lenni.
-És ha igen? Mit zavar az téged?
-Csak a legjobb haverom és nem akarom hogy titkolózzon előttem.
-Egy hete kavarunk. Ennyi. -esett ki a számon de hamar észbekaptam.
-Hogy mivan?
-Jól hallottad. De miért érdekel?
-Már mondtam. De akkor...legyetek boldogok.
-Azok vagyunk. Ő legalább nem játszadozik az érzéseimmel. -csak úgy köptem a szavakat.
-Én sem teszem. De engem kedvelsz jobban vagy őt? -nézett rám azokkal a rohadt szép szemeivel. Nem hiszem el. Még mindig meg tud bolondítani.
-Marci...te csak...játszadoztál velem pedig tudtad hogy milyen szar a lelki világom. Egyik pillanatban még azt hittem bejövök neked utána meg tök máshogy viselkedtél. Szóval ebből a szempontból őt kedvelem jobban.
-Te tényleg egy percig is azt hitted hogy bejössz nekem? -nevetett szarkasztikusan.
-Igen mert úgy viselkedtél.
-Nevetséges vagy. -majd kisétált az ajtón.
Ch. Nem is vártam tőle többet. Ezek után még képes idejönni és számonkérni rajtam hogy mit csinálok más fiúval. Semmi köze hozzá. Másrészt meg ő a faszkalap így nem kötök az orrára semmit.
@ekhoe_
hogy vagy edesem?💜
@alyssa.g
minden okes💜
@ekhoe_
Marci full idegbe van, most baszta foldhoz a telefonjat is xd mostanaban nemtudom mivan a gyerekkel de kezd fura lenniSzóval nem mondta el neki. De miért nem? Ahogy ismerem kárörvendeni tudott volna csak erre.
heyoo, egy darabig nem leszek mert nyaralni megyek és ott szerintem nem fogok írni de nemsoká érkezem megint:)
ESTÁS LEYENDO
•Te vagy az egyetlen• (Pogány Induló f.f)
FanficEgy átlagos lány tele érzelmekkel, beleszeret egy feltörekvő hírességbe aki viszont szereti őt. Vagy csak akarja? De a lány anyja a fiú ellen hangolja őt, ezzel mégjobban felkavarva az érzelmi zűrzavart. Na de vajon mi sül ki ebből? Igaz szerelem v...