augusztus 27. péntek, 22:07
Házibulik. Tipik az a hely, ahol ismerősök vagy random emberek összegyűlnek, az ismerősök ismerőseinek az ismerőse, stb. Isznak, cigiznek, füveznek, dugnak meg hasonló lázadó tevékenységek tömkelegeinek a fortyogó helye. Egy olyan hely ahol jelenleg is vagyok, mert hogy a fiúk rendeztek egyet a hétvégére. Pontosabban Andris. Persze mindenki meg volt hívva, igen, Marci is.
A legutóbbi beszélgetésünk óta nem is szóltunk egymáshoz, sőt, alig találkoztunk. Ha meg igen akkor is csak lenézően bámult rám folyamatosan.
Csak néhány rövid ital gurult le eddig nálam, körülöttem mindenki már atomrészegen dülöngélt vagy be volt állva mint a mocskos szar. Marci egész este alatt egyszer sem pillantott rám, mintha ott se lettem volna. Mondjuk ő sem volt teljesen józan, mégis a többiek azért részegebbek voltak nála.
Amikor már kicsit csillapodott a buli páran összeültünk a nappaliban dumálgatni. A fiúk nagy része meg én.
Andris ölében ültem végig és éreztem ahogy Marci ègető tekintete pörzsöli a testem. De most direkt én nem néztem rá. Andris magához húzott egy lágy csókra amikor mindenki összenézett. Erre szerintem senki sem számított. Marci felállt és megállt előttünk. Làttam ahogy az ideg kiül az arcára és minket néz.
-Mi a baj tesó? -kérdi Andris jókedvűen.
-Gyűlöllek. - hangján érezni lehetett az utálatot. Miután kiment Andris utána futott.
Hallottam ahogy üvöltenek egymással.
-Rohadtul gyűlöllek. Szemét vagy. Takarodj innen. - amint ez elhangzott Marci szájàból, Andris el is ment. Nem értem mi a probléma. Nem értem Marcit. Egyszerűen megfejthetetlen ami a fejében játszódik.
-Most ez mire volt jó? Mi a francot képzelsz te magadról? -üvöltöttem le a fejét.
-Ne kiabálj. Én sem szeretnék veled. -mondta nyugodtan.
-De kiabálok bazdmeg. Miért fáj ha boldog vagyok? Mi a kibaszott problémád ezzel? Hm? -folytattam a kiabálást.
-Alyssa, fejezd be. -kérlelt.
-Nem fejezem be Marci? MI. A. FASZ. BAJOD. VAN? -hangsúlyoztam a szavakat kiabálva.
-Tudod mi a bajom?Az a kibaszott bajom hogy kurvára veled akarok lenni. Mostmár felfogtad? -jött közelebb. De még mindig nem ordibált velem.
-Dehogy akarsz. Azt sem tudod mit akarsz.
-De akarok. És tudod miért?
-Ne hazudj.
-Nézz rám.-fogta meg az arcom majd maga felé fordította. -Veled akarok lenni.-nézett a szemembe.
-Részeg vagy.
-Nem vagyok az. Ittam, de nem vagyok az.
-Hagyj békén. Miért kell mindig elrontanod másnak a boldogságát? Beteges hazudozó vagy Marci és ebből van elegem. Te sem tudod hogy mit akarsz. Egyszer ezt mondod egyszer azt, furán viselkedsz és ez már sok. Most elmegyek. -majd kisétáltam az ajtón és elindultam haza.
Alig ismer, alig volt egymáshoz közünk. Ha szórakozni akar ne velem tegye.
Nagyon rosszul éreztem magamat egész este, Andrist próbàltam hívni többször is de nem vette fel. Gondolom haragszik rám, csakhogy én nem tettem semmit.03:18
(Instagram) @kistetu_
lehet tenyleg csak a pia beszelt belolem...de neked meg az sem jo ha valaki kapar utanad
@alyssa.g
utallak.Visszatérteeem.
Nem lett annyira izgi meg hosszú rész de igyekeztem. Ha tetszik jelezd🤓
VOUS LISEZ
•Te vagy az egyetlen• (Pogány Induló f.f)
FanfictionEgy átlagos lány tele érzelmekkel, beleszeret egy feltörekvő hírességbe aki viszont szereti őt. Vagy csak akarja? De a lány anyja a fiú ellen hangolja őt, ezzel mégjobban felkavarva az érzelmi zűrzavart. Na de vajon mi sül ki ebből? Igaz szerelem v...