•harmadik rész•

649 17 4
                                    



-Mi...mi történik? Hova viszel? -morogtam félálomban.
-Shhhh. Csak a szobádba. Aludni kell.
-Nem akarok.- megdörzsöltem a szemem már amennyire tudtam.
-Dee akarsz.
-Nem akarok. Megint rosszat fogok álmodni.
-Itt maradok veled, nem lesz baj. -majd letett lassan az ágyra és mellém feküdt.
Sosem engedtem be a szobámba fiúkat, nemhogy egy ágyban legyek velük.
Elkezdett lassan simogatni amég el nem aludtam újból. Bevallom, eléggé jó érzés volt hogy van valaki mellettem.

Reggel mikor kipattantak a szemeim, csak egy mélyen alvó Marcival találtam szembe magam. Most komolyan itt aludt?
Ki akartam kelni az ágyból hogy kimenjek pisilni de két kar olyan lendülettel rántott vissza hogy majdnem kivittem a falat a túlóldalon.
-Ne menj..-morogta halkan a párnába.
-De mindjárt bepisilek.
-Nem érdekel akkor sem mehetsz. Pisilj be.
-Hülye vagy?-nevettem fel.
-Igen. De ez most hogy jön ide?
-Te még korán reggel is ilyen vicceske vagy?-feküdtem vissza mellé.
-Álmomban is. Na de hozzád bújhatok?
Micsoda? Ez most honnan jött? Tuti csak poénkodik.
-Micsoda?-kérdeztem vissza meglepődve.
-Vágom hogy amerikai vagy és nem full magyar, de szerintem semmi bonyolult dolgot nem mondtam.-nézett rám felhúzott szemöldökkel.
-Értettem amit kérdeztél Marci, csak nem fogta fel az agyam.
-Bocs főnök. Na akkor most hozzám bújsz vagy sem?
Megforgattam a szemeimet majd elfogadtam az ajánlatát és oda bújtam mire ő szorosan magához húzott. Remélem ez most nem jelent semmit mert ha igen akkor kinyírom magam. Előtte természetesen őt is.
-Hallod haver kelj már...-nyitott be Andris majd mikor meglátta hogy konkrétan eggyé váltunk egymással majdnem kiestek a szemei.
-Ö...oké, bocs...vagy micsoda-habogta el zavartan. Szerintem ő sem tudta hová tenni a dolgot.
-Ez nem az aminek látszik.-mondtam.
-De, ez az aminek látszik.-vágta rá Marci azonnal.
-Miért, ez minek látszik?
-Annak hogy össze vagyunk bújva. Talán nem?
-De igen. Szóval akkor én most...megyek, asszem. -majd elkezdett lassan hátrálni az ajtó fele.
-Ki van összebújva kivel?- állt meg JJ Andris mellett.
-Senki.-kiabáltam majd gyorsan felkeltem Marci mellől.
-Csak a kis gerlepár. A hugod meg Marci.- Andris megöllek.
-De ugye nem...-kezdett értetlenkedni JJ.
-Nem, nem dugtunk éjjel és nem, még nyálcsre sem volt.-hadartam el idegesen.
-Az utóbbi elég kár.-mondta Marci letört tekintettel.
Miafasz?
Erre csak legyintettem egyet majd végre eljutottam addig hogy pisiljek.
Mire végeztem már mindenki kint volt a konyhában és beszélgettek.

-Amúgy mit szólnàtok hogyha ma csapnánk egy hb-t nálunk?-dobta be az ötletet Andris.
-Benne vagyok.-vágta rá mindenki azonnal.
-Alyssa? Jössz?-kérdezte tőlem is külön.
-Hàt...nem igazán szeretek...
-Jön.-Marci olyan gyorsasággal vágott a szavamba ezzel hogy fel sem fogtam először.
-Nagyszerű, akkor 9kor nálam tali?

Miután megbeszéltük, vagyis megbeszélték az estét, JJ úgy döntött hogy akkor menjünk el vásárolni a bulira. Tudjátok, a szokásos dolgokat. Pia, kaja ilyenek. Őszintén nem sok kedvem volt ehhez az egészhez de akkor miért ne? Jobb mint hogy otthon punnyadok egész nap.
-Mi volt az cucc reggel?- törte meg a csendet JJ.
-Mármint micsoda?
-Tudod te azt, Lis. - ajaj. Csak akkor hív így amikor ideges rám valamiért.
-Jaa, hogy az. Hát csak annyi hogy igazából elaludtam a kanapén èjjel és bevitt a szobámba, mivel rosszat álmodtam ezért féltem egyedül aludni és ja. -hadartam el a sztorit.
-Értem. Csak vigyázz magadra. Semmi közöm a fius ügyeidhez csak azért mégis az unokahugom vagy és meg kell hogy védjelek.
-Úristen JJ, nem pasizok.-akadtam ki.
-Nem is azt mondtam csak azt hogy ha mégis akkor vigyázz.
-Atya világ.-fogtam meg a fejem.

Miután haza értünk rá nemsokkal már mehettünk is ki Andrisékhoz a buliba.

•20:48•
Arról nem volt szó hogy itt közel 40 ember lesz. Tele volt a terasz már lassan teljesen részeg emberekkel. Messziről kiszúrtam Marcit ahogy egy alacsony csajszival dumálgatott. Vagyis inkább flörtölésnek tűnt de kinek mi.
Beljebb lépve JJ lekezelt mindenkivel majd indult is a buli. Nem szoktam sokat inni és most sem tervezek de ha már itt a remek alkalom akkor miért ne.
Telt az idő és egymás után gurultak le az italok a torkomon. Mit csinálok én itt? És miért iszom ennyit? Hiszen minden olyan fasza..
Gondoltam kimegyek a levegőre kicsit mert már kezdtem rosszul lenni amikor megláttam Marcit nyalakodni egy csajjal. Szinte gondoltam hogy ő ilyen. Mindenkivel összeáll vagy csak egy éjszakára. Gondolom én is közéjük tartoztam volna idővel de mostmár tudom hogy milyen.
Valamiért elkapott egy szorongó érzes belül ennek láttára de nem értettem.
Féltékenységet éreztem. És ez idegesített...

-Mondtam hogy eljössz.
-Ja.
-Miért vagy egyedül?
-Miért ne? Kivel legyek? Veled? Jaa hogy te éppen az előbb egy csaj torkát vakartad a nyelveddel.-mondtam flegmán. De mi a franc ezt most miért kellett kimondanom? Hiszen nekem olymindegy mit csinál.
-Zavart?
-Egyáltalán.
-Akkor miért úgy mondtad, mint aki féltékeny?
-Mert bazdmeg Marci reggel még nekem könyörögtél hogy bújjak hozzád.
Ezt is kimondtam. Mi a franc van velem ma? Talán csak a pia hatása, de tényleg féltékeny voltam.
-Akkor féltékeny vagy.
-Ne hajtogasd már a féltékeny szót mert kurvára nem vagyok az. Leszarom mit csinálsz.-mondtam immár nyugodtabb hangnembe.
-Nem úgy tűnik. De amúgy ha érdekel, nem én kezdeményeztem. Sosem kezdeményezek egy idegen lánynál ilyet. Csak olyannál aki tetszik.
-Nem érdekel elhiheted.
-Miért nem?
-Mert nem tartozol magyarázattal nekem és nem érdekel hogy mit csinálsz.
-Szóval nem érdekel? Az sem ha ezt teszem?-majd a kezeit lassan az arcomra rakta és egyre közelebb kerültek ajkaink egymáshoz. Most ha nem lennék részeg pofán töröltem volna, de valamiért akartam én is.
Ajkaink össze értek és elöntött egy érzés amit nem tudtam hová tenni.
Nem gondoltam volna hogy pont vele fog ez megtörténni. De bennem volt az is amit láttam. Mert ha ő nem akarta volna akkor ellöki magától, de nem tette. És ez zavar igazán és nem tudom miért...

•Te vagy az egyetlen• (Pogány Induló f.f)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora