•Marci szemszöge•
Nem tudom pontosan mit érzek. Amennyi csalódáson már keresztül mentem, asszem nincsenek is érzéseim. Amikor jött egy lány, megtetszett, elkezdtem érezni, minden fasza volt de aztán úgy el is baszódott az egész. Folyamat átbasztak. Így már nem merek érezni. Néha úgy érzem Alyssa nem olyan mint az eddigi lányok akikhez közöm volt, de még nem ismerem annyira. Mégis a közelében más embernek érzem magam. Nem a megszokott "Pogány Induló" vagyok, hanem Marci. Önmagam. Bàr nem tudom kimutatni és azt akarom éreztetni mindenkivel hogy tök fasza minden, mégis sokszor nem megy ez a szerepjáték.
-Meddig fogsz még velem szórakozni? -kérdezte Alyssa.
-Nem szórakozok veled. Azt teszem amit jónak érzek. -feleltem egyszerűen. Nem tudtam levenni a szememet ajkairól. Újra és újra meg akartam csókolni.
-Akkor miért csinálsz úgy, mintha egyik nap engem akarnál aztán másnap már nem?
-Minden nap téged akarlak. -néztem a szemeibe. El tudnék veszni bennük. Nem tudom mi történt bennem, hogy ezt kimondtam. Csak már nem tudom elrejteni az érzéseimet. Amik még igencsak halványak, de idővel előjönnének.
-A tűzzel játszol, Marcell. -tolt el magàtól.
-De ha egyszer meggyújtom azt a tüzet, soha nem hagyom kialudni.
-De ha mégis...nagyon megbánod. -hajolt közel hozzám.
Megbolondít ez a lány. Akarom őt. Nem mondom hogy hosszú távra, mert szerintem az nem menne, de akarom. És nem azt, hogy azt higgye csak játszadozom vele.
-Eddig is akartalak. Csak féltem. Sokat csalódtam, nem akarok mégegyszer. De te folyamat elcsavarod a fejem és nem ismerlek annyira, nem merek komolyabb érzéseket irántad. Most még nem. -ahogy ezt kimondtam kicsit megkönnyebbültem.
-Ha ezt elmondod előbb, nem hiszem azt hogy egy hazug vagy.
-Sajnálom. Nem játszadozni akartam veled, csak...
-Csak féltél érezni. -fejezte be a mondatomat.
-Igen.
-Nem tudom ki és mit tett veled, de biztosan nem érdemelted meg. Sajnálom amiket mondtam. - jött közelebb.
-Ne sajnáld. Megérdemeltem. Inkább én kérek bocsánatot. -öleltem meg.Most, hogy mindent tisztáztunk, végre nem úgy feküdtem le aludni hogy ezen járt az agyam. Hogy mennyire megbántottam a saját hülyeségem miatt.
heyooo, ez kicsit rövidke rész lett, de gondoltam hozok Marci szemszögéből is részt hogy megértsétek miért ilyen.
YOU ARE READING
•Te vagy az egyetlen• (Pogány Induló f.f)
FanfictionEgy átlagos lány tele érzelmekkel, beleszeret egy feltörekvő hírességbe aki viszont szereti őt. Vagy csak akarja? De a lány anyja a fiú ellen hangolja őt, ezzel mégjobban felkavarva az érzelmi zűrzavart. Na de vajon mi sül ki ebből? Igaz szerelem v...