1. Bölüm KARŞILAŞMA

148 14 11
                                    

Öncelikle herkese merhabalar
Bu kitabı merakım için yazıyorum.
Daha önce hiç kitap yazmadım bu yüzden bir kusurum olursa bana iletmenizi çookk isterim
Hadi şimdi kitaba geçelimm....
~~~~~~~~~~~~
İlk görev yerim Karabayır'dı.Açıkcası buraya biraz korkarak gelmiştim.Ama yapacak başka bir şeyim yoktu.

Burada nadiren kitapçı vardı ve ben evime en yakın kitapçıdan çıkıp eve doğru yürüyordum.Hava biraz kararmıştı.Saat 20.42 idi.Evime doğru bir süre yürüdükten sonra kolumda bir el hissettim.

"Lan!"

Bu el beni iki binanın arasındaki boşluğa götürmüştü.

Karşımdaki kişiye bakıyordum.Tipsizin tekiydi."Sesini çıkarma yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim" dedi.Sanki olacaklardan ben sorumlu olacaktım.Adamın eli göğüslerimdeydi.Ne yapıyordu lan bu?Korkudan kalbim çok hızlı atıyordu.Ama korkunun ecele faydası yoktu.Karşımdaki adamın eli dudaklarımdayken adamın hiç anlamadığı zamanda dizimi adamın kasıklarına sertçe vurdum.

Adam acıdan yerde kıvranıyordu.Hemen kaçmam gerekiyor.Adam hala yerdeyken ben adamın beni getirdiği yerden koşarak kaçıyordum.Karabayır'a geldiğim ilk haftalarda böyle bir olay yaşamam kesinlikle mükemmeldi(!)

Koşarken arada bir adam arkamdan geliyor mu diye arkama bakıyordum.Tekrardan arkama baktığım sırada bir şeye çarptım.Hatta birisine çarptım.Kafamı kaldırdığımda karşımda birisi duruyordu.

"İyi misin?"diye sordu.Kalbim hala hızlı atıyordu.

"Özür dilerim.Tanımadığım birisi bir anda beni taciz etmeye başladı.Lütfen yardım edin."

Karşımdaki adamın gözleri benim gözlerimdeyken bir anda arkama baktı.O benim arkama baktığı sırada bende arkama baktım ve beni taciz eden adamın koşarak gittiğini gördüm.

"Bir daha akşam vaktinde dışarıya çıktığında dikkatli ol.Ya da akşam vakitlerinde dışarıya çıkma.Burası tehlikeli bir yer."

"Teşekkür ederim" dedim.

"Rica ederim."dedi.

Daha sonra o yoluna,ben yoluma gittim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bitti.Kısa mı oldu uzun mu oldu,bilemiyorum.
Keşke adam bizi evimize bıraksaydı.Birazcık beyefendi olurdu.Ama yapabileceğimiz bir şey yok.

Yorumlarınızı bekliyorum

Yıldıza basmayı ve yorum atmayı unutmayın

Sevgilerle kalın....

KARABAYIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin