9 | Gecenin Dördü Beşi.

238 34 187
                                    

bu kurgu bittikten sonra yayimlayacagim drarry icin simdiden bolum biriktirmeye baslamak istiyorum, o yuzden bir anket yapacagim. yanit verirseniz sevinirim💝

✍️savas baslamadan onceyi, 6. sınıfı konu alan ve savasın seyrini degistirecek seviyede bir taktikte hareket edilen bir evreni mi

✍️draco'nun theodore ile sevgili oldugu ve harryyle asiri bir dusmanligi olmadigi bir au evreni mi (yari texting yari duzyazi)

✍️savas sonrasını ve harrynin hastalıgını konu alan, bu kurguya biraz benzeyen ama arada buyuk bir fark olan bir evreni mi

✍️daha texting agirlikli hatta full texting anonimli bir evreni mi

bir dee yakin zamanda bir oneshot yayimlayacagim once minik bir tanitim olacak daha sonrasinda oneshot olacak yayimladigimda size duyururum ama siz isterseniz kanalima abone olabilirsiniz pauahznzlanzhqnska

~

Yine kriz geçirdim.

Neler olduğunu hatırlamıyorum. Sadece kendime gelir gelmez sürekli soru sorup duran Hermione'ye bağırdığımı ve onu odadan kovduğumu hatırlıyorum. O kadar kötü durumdaydım ki benim için endişelenmişti, sadece iyiliğimi düşünüyordu. Benimse tek yaptığım şey onu kendimden uzaklaştırmak oldu.

Amy ile yaptığım bir görüşmede bunun da üzerinde durmuştuk. Kimseyi sevmediğimi, kimseyle muhatap olmak istemediğimi düşünüyormuş Dudley. Beni terapi için getirdiklerinde birkaç dakika Ron ve o içeri girip Amy ile konuşmuşlar. Amy, bir süredir eskiye yönelik düşmanlıklarımı sonlandırmam gerektiğini düşünüyordu çünkü.

Kimseyi sevmiyor veya istemiyor değilim. Annemi ve babamı bile bilmiyorum, onlara duyduğum tek his sadakat ve bağlılık. Hayatta olsalardı iyi olurlardı diyebiliyorum sadece. Geriye kalan akrabalarımı ise sevmiyorum. Teyzemi, eniştemi, Dudley'yi sevmiyorum. Onları istemiyorum. Bu doğru.

Ama onları suçluyor olmam kimseyle iyi anlaşamadığım anlamına gelmiyor. Onlarla iyi bir ilişkimin olmaması kimseyle olmayacağı anlamına gelmiyor. Ron, Hermione, Hagrid, Neville, genel anlamda Weasleyler... Hepsini seviyorum. Onlar beni iyileştiriyorlar. Beni, olduğumdan daha iyi yapıyorlar.

Teyzemler gitmeden önce onunla kısa bir tartışma yaşamıştık. Bana, "Bana çektirdiğin her şeyi ileride karın da sana çektirecek. Mutlu olamayacaksın. Savaşacağın o adam seni bitirecek." demişti.

Bu tarz 'gelecekte bir halt edemeyeceksin' temalı lafları ondan da, Vernon Enişte'den de, Dudley'den de çok duydum. Geleceğe dair umudu olmayan birini yine gelecekten yaralamaya çalışmak işe yaramıyor maalesef.

Fakat düşünüyorum. Düşünmeyi bırakmadım. Dediklerini düşünüyorum. Erkekler de ilgi alanıma girdiği için gelecekte bir karım olacağını pek sanmıyorum, hatta evleneceğimi de sanmıyorum. Evlenmeme fikrini bir kavgada haykırdığımda "en azından ilerideki eşin rahat edecek, senden kurtulmuş oldu" tarzı bir şey söylemişti.

İnsanlara yük oluyorum. Gelecekteki var olup olmayacağını bilmediğim eşime de olacağım. Şu anda Hermione ve Ron'a bile yüküm. Beni sadece o deli arkadaşlarımın seveceğini, onları elimden kaçırmamam gerektiğini söylemişti alayla. En sonunda yalnız kalacağımı eklemişti.

Ben bunu zaten biliyordum. Tek istediğim karanlıktan bir an önce kurtulmaktı. Onların beni sorumlu tuttukları her şeyden kaçmak istiyordum bir an önce. Hepsinden kurtulmak.

Ama son zamanlarda olmasını istediğim şeyden dolayı da vicdan azabı duyuyorum. Amy'ye bunu söylemedim. Ona, "Bana acı çektiren insanların bana muhtaç olacak duruma düşmesini ve benim onları vicdan azabına uğrata uğrata o durumdan kurtarmamı istiyorum." demedim.

anti-heroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin