16 | Ron ve Hermione'nin Tepkisi.

215 35 231
                                    

yakin zamanda guzel bir drarry yayimlayacagim. konusu antiherodan cok daha guzel, haberdar olmak isteyenleriniz profilimi takip edebilirler oradan duyuru yaparimm

bu bolume de cokca oy ve yorum istiyorum hepinizi seviyprum iyi okumalarr💓💓

~

Harry ve Draco, neredeyse bitmeyen saniyelerin sonunda havaya ihtiyaç arttığında birbirlerinden ayrıldılar. Harry'nin gözleri irileşmişti, şimdi nefesini düzenlemeye çalıştığından dolayı göğüs kafesi hızlı hızlı inip kalkıyordu ve Draco da ondan farksız değildi.

"Bunu yaptığıma inanamıyorum." dedi Draco, daha çok kendi kendine konuşuyordu ve Harry de zaten transa girmiş gibiydi; tepki vermedi. "Aman Tanrım, az önce Harry Potter ile öpüştüm!"

Harry, bu cümleyi duyar duymaz adeta transtan çıktı ve yüksek sesle gülmeye başladı. Draco, tedirginleşerek Harry'nin kahkaha atmasını, gözlerinin kısılarak neredeyse kapanmasını ve başını yukarı kaldırarak eliyle ağzını kapatmasını izledi.

"Neden güldüğünü anlayamadım." dedi Harry hâlâ gülmeyi kesememişken. Harry, Draco'nun üçüncü bir cümle kurmasıyla kendini ciddileşmek için zorladı fakat pek başarılı olduğu söylenemezdi.

"Üzgünüm," dedi Harry. Hâlâ yüzünde bir gülümseme ifadesi vardı ve sesi kıkırtı dolu geliyordu. "Gerçekten. Gülmek istememişt-" Draco, eğer Harry yeniden kahkaha atmaya başlamasaydı onun gülmek istemediğine inanabilirdi.

Ortalama beş dakikanın sonunda Harry tam anlamıyla ciddileşti. "Pekâlâ. Gülmek istememiştim. Sadece, bilirsin, biriyle öpüştükten hemen sonra o kişinin 'Aman Tanrım, Harry Potter ile öpüştüm!' demesine alışık değilim."

Draco yaptığı şeyin farkına vararak utancın onu sarmalamasına izin verdi. "Peki, nasıl göründüğünü biliyorum. Üzgünüm. Öyle yapmak istememiştim." Kendi kendine güldü. "Ama sen de Harry Potter ile öpüşsen herhalde sen de buna büyük bir tepki verirdin."

Harry buna bir yanıt vermedi. Birkaç saniye sonra "Tamam, şu anda geceyi burada geçireceğiz gibi görünüyor." diye başladı. "Ya da istiyorsan geri dönebiliriz."

"Dönmemeyi tercih ederim," dedi Draco hemen. "Yorgun olmalısın, ben de öyle sayılırım. Oraya kadar yürümek istediğimi sanmıyorum."

"Tanrıya şükür dönmek istemedin." dedi Harry. Oturduğu yerde bağdaş kurarak arkasına yaslandı ve Draco'ya baktı. "Peki, eğer uyuyabileceğini düşünüyorsan yatabiliriz. Ya da konuşmaya devam edebiliriz."

"Uykun var mı?"

"Yok gibi." dedi Harry. "Eğer konu olumsuz şeylere kaymazsa olmamaya da devam edecek."

"Aslında sana bir şey söyleyecektim ben." dedi Draco. Harry'nin gözlerinde beliren merak hissini gördüğünde konuşmayı sürdürdü. "Bugün yemekte Seamus ve Dean dikkatini çekti mi?"

"Ne anlamda?" diye sordu Harry.

"Seamus sanki Dean'dan hoşlanıyor gibi görünüyordu. Dean da eminim ona karşı boş değildi ama arkadaş olmayı sürdürüyorlardı. Onlarla konuşmasam kesinlikle bir çift bir olduklarını düşünürdüm."

Harry kaşlarını kaldırdı. "Pek dikkat etmedim ama şimdi senden duyunca ve üzerine biraz da düşününce pek de mantıksız gelmiyor. Seamus'un hiç ilişkisi olmadı sanırım, yani cinsel yönelimi hakkında bir şey bilmiyorum."

"Ya Dean?"

"Dean bir ara Ginny ile çıkıyordu ama pek fazla geçmeden ayrıldılar. Yine de biseksüel de olabilir. Belki de Seamus'tan hoşlandığının farkına vararak ondan ayrılmıştır."

anti-heroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin