Merhabalar!
Buraya yazmayı nasıl özlemişim. En son depresyonlara girip fici kaldırmıştım ama bugün özel bir günnn. Bugün biricik bebeğimizin doğum günü ve ben 3 senedir Taehyung'un doğum günün de Driftwood yb atıyorum. 11. bölüm ve 24. bölüm de Taehyung'un doğum günün de gelmişti. Artık 2024 Aralığa kadar da biter, zaten son 2 bölümümüz kaldı.
Driftwood için yazdığım en uzun bölüm oldu, üzücü kısımlar zaten birkaç bölüm önce bitmişti ama bu bölümün sonu azıcık üzücü.
Keyifli okumalar diliyorum hepinize. Lütfen satır arası yorum bırakmayı da unutmayın olur mu? Yorumlar yazmam için çok motive edici oluyor.
Sizleri çok seviyorum.
Mutlu Yıllar!!
***
İyi ki doğdun meleğimmmm!
Ben seni kötüleyemem hiç. Çiçekli bir yol vardı yürüdüm derim. Ayaklarıma dikenler battı ama her ormanda olur böyle şeyler derim...
Cahit Zarifoğlu
İnsan gece huzurlu ve mutlu bir şekilde uyumuşsa hiç uyanmak istemezdi. Kaliteli, yumuşak ve rahat bir yatak ve dertsiz tasasız bir zihin... Bir de kollarının arasında soluklanan minik bir beden. Kıvırcık saçlarının her kıpırdanışında çeneme, yanağıma ve burnuma sürtünüp beni huylandırması, bebek gibi mırıldanışları... Cennet ayaklarımın altında, kollarımın arasındaydı sanki. Bunlar benim uyanmamam hatta gözümü bile açmamam için oldukça yeterli nedenlerdi. Zaten uyumayı da çok severdim.
Hele minik yıldızım yanımdaysa çok fazla severdim. Günlerce yataktan çıkmaz ve bebeğimin de çıkmasına müsaade etmezdim. Durmadan öpüp koklayıp severdim canımı.
Taehyung çoktan uyanmıştı. Son yarım saattir beni uyandırmamaya çalışarak parmak uçlarını yüzümde gezdiriyor, dokunduğu yerleri güzel dudaklarıyla öpüyor ve ara sıra da kıkırdıyordu. Dün gece dağ evimize geldiğimizde hemen yatıp uyumuştuk. Yol yorgunluğu ve iliklerime kadar hissettiğim huzurla anında uykuya dalmıştım. Sabahına ise cennette hissederek, kollarımın arasındaki melek tarafından ufak ufak öpülerek uyanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Driftwood | Taekook
Fanfic"Sen bende eksiktin..." Ceo Jungkook Sekreter Taehyung Driftwood: Suların sürüklediği ağaç dalları. ~22.06.2021