korku

26 1 0
                                    

Matematik sınavından çıkmış, mutlu bir şekilde yemek almaya gidiyorum sınav stresi beni baya acıktırmışa benziyor.

Yemeğimi aldım ve masama oturdum derken yine zorbalarım başımı sarmışları. Bu beni artık sıkmaya başladı, bıktım ama onlara gösterebileceğim bir gücüm yok yanlızım. Güçsüz ve yanlız kızı bence herkes zorbalardı.

En kötüsü en nefret ettiğim kaya saçımdan tutu. Şerefsiz ne kadar acıttığının farkında mısın?

"Söyle bakalım kölem sana verdiğim ödevleri yaptın mı? " kölem kelimesine takılmadan ödevleri düşündüm onları yapmadığım aklıma geldi dün hep kardeşimle ilgilendim ve aklımdan çıkmış. Okuldan cenazem çıkıcak.

"Konuşsana!!" kaya'nın sesi çok değişikti huzur veren ama bağırdıgında herkesin korktuğu bir sese sahip. Aaa ne düşünüyorum ben tek derdim bu mu cidden?

O sıra en salağı söze atladı "kaya bence ödevi unutmuş, he ne dersin köle" bu çocuk beni çok iyi tanıyordu ee tanıması normal başlarda çok yakındık en sevdiğim erkek arkadaşımdı. Dersleri bile beraber çalışırdık ama bir gün okula gittiğimde elinde günlüğümü tutup okuyordu. Bunlar aklıma geldikçe ona dolu gözlerle baktım 2 yıllık arkadaşlıgımızı sattıp onlarla takılması zorba olması beni yıktı.

"Şey yemin ederim unuttum. Hıck İstersen hemen şimdi yapayım" ağlamaktan nefret ediyorum. Özellikle onların karşısında çaresizlik içinde, korku dolu gözlerle ona baktım. Çok sinirli gözüküyordu. "Ne dedin sen unuttun mu? Beni aptal mı sanıyorsun he sana unutmamanı ve önemli olduğunu söylemedim mi? " bu sözler beni daha çok korkuttu eğer önemliyse bunu nasıl unuturum.

Şuan korkum 2 katına çıktı öyle bakıyor ki. "Hayır yemin ederim unuttum yalvavrım saçımı hıck bırak canım cidden yanıyor şuan hemen yaparım yemin ederim hıck" ben ne diyordum böyle korku tüm bedenimi ele geçirmişti. "Aaa bakın yalvarıyor bu ezik bana" herkes gülmeye başladı o bile en güvendiğim insan bile şuan gözlerimin içine bakıp bana gülüyor.

"Tamam yapıcaksın ama burda değil"
Bu söz beni daha çok korkuttu. "Kaya bence eğer deniz'e de uyarsa alt kattaki depoya götürelim he ne dersin" en vizdansızı konuştu bunlar 3 kişi nasıl bir araya geldi böyle.

"Güzel fikir burak. Aferin. Eee kölem götürelim mi seni oraya" kafamı iki yana salladım orası çok kötü ve çok kötü kokuyor.

"Peki,sen git kitabları getir. Kölem sende beni takip et, zorban sana çok güzel bir ceza vericek" gitmek zorunda kaldım. Bir şey de yapamıyorum ki ne yapamam gerek her şeyi unuttum şuan.

Kapıyı açtı ve içeri girdi, ben kapının önüne donup kaldım girmek istemiyordum içeri. Kolumu tutan bir el beni sert bir şekilde yere attı. Siktir dizlerim, kanamaya başladı ve canımı yakıyordu. Neden bunları çekiyordım ki neden okuldan ayrılma şansımda yok.

Babam bu okulda okumamı seviyorum ne de olsa kızı okulda zorbalık görüyor. Annem zaten kendi kafasında bir kadın. Bu hayattan nefret ediyorum.

Off çık gerici bunları yazmak kdksks ilk yazışım değil ama ilk yayınlayışım.

Nedense çok kötü hissediyorum. Çok kötü gibi gidiyor gibi hissediyorum.

Dönüm NoktasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin