dayak

17 1 4
                                    

Evde ders çalışırken birden kapı açıldı. Babamlar olmalıydı ama onların gelmesine daha 4 gün var. Nıe erken geldikler ki. Aniden kapım açıldı ve babam çok sinirli olmalıydı.

"Ne oldu baba?bir sorun mu var? "

"Evet var sen biz yokken eve erkek mi atıyorsun başımıza oruspu mu oldun? "

"Baba ne erkek atması?ben yapmadım öyle-" sözümü kesen bir tokat sesi bana inanmamıştı.

"Sus kameralar öyle demiyor. Sarhoş gelen biri sabah mutlu çıkıyor evden gece ne yaptınız he. Sattın mı kendini? Şerefimin ,onurun ne oldu "

"Baba yemin ederim yapmadım O-o sadece arkadaşım ben yapmadım hıck. "

"Senden nefret ediyorum. Annene kaç kere seni aldırmasını söyledim ama beni dinlemedi seni doğurdu. Keşke ölsen,keşke olmasaydın." çıktı ve gitti.

Keşke, keşke, keşke bıktım. Hayattımız nıe hep keşkelerden ibaret nıe her suçu keşkeye attıp kaçıyoruz. Keşke yapmasam, keşke ölsen, keşke yapmasaydım keşke... Yaptığımız şeyin sorumluluğunu üstlenmiyoruz. Neden kaçmayı hep tercih ettik. Hiç düşündünüz mü? Keşke olmasa nereye kaçıcağınızı? Hayır dimi?

Babam kapıyı kilitlemişti. Belliki yine 1 haftalık ceza aldım.

5 gün sonra

Cezamın bitmesine 2 gün kaldı ve bu süre zarfında babam bir kaç kere geldi beni dövdü ve gitti. Yine çıkmadan keşkelere sığındı. Canımı çok yakıyordu. Acımıyordu. Annem kapıdan izliyordu sadece izliyordu. Acı çekmem onu hoşuna gidiyordu. Neden engel olmadı? Neden babam aldırılmamı istediğinde red etti? Bir oyuncak gibi kullanılıyordum. Burdan gitmeme az kaldı 2 ay sonra üniversite sınavlarım var ve burdan gidicem. Onlarda bende rahat ederiz.

5 gün boyunca yemek yemedim. Ve çok acıktım 2 gün daha buna dayanırmıyım bilmiyorum. İlk kez okula gitmeyi çok istiyorum. En azından orda bedenim bu kadar acı çekmiyordu. Yürüyecek halim yoktu.

Kapı yine açıldı ve babam içeri girdi annem her zaman ki yerine oturdu ve izledi. Babam tokat attıp "akıllandın mı he bir daha erkek atıcak mısın eve oruspu" adım bir de oruspuya çıktı. Açıklama yapmama bile izin vermiyordu. Bu sefer elinde kemer vardı. O kemer ile acımadan vurdu. Ne kadar yalvarsam da durmadı.

"Anne lütfen yardım et" annem ayağa kalktı ve arkasına bakmadan gitti. Babam ile baş başa bıraktı bizi babam sanki düşmanını döver gibi dövüyordu beni.

"Ba- baba lütfen b-bırak can-canım yanıyor"

"Yansın. Canın o kadar yansın ki geber, öl. Bıktım senden"

Son kez bacağıma vurdu ve çıktı. Rahatladı mı? Acı çekmem onun içindeki ateşi söndürdü mü? Bilmiyorum ama ayağa kalkıcak halim yoktı heryerim ağrıyordu. Canım fazlasıyla yanıyordu. En sonunda zor da olsa banyoya gittim. Kanayan yerlere pansuman yaptım.

Yorgunluğun ardından uyuya kalmışım. Kaç saat uyuduğuma bakmak için telefonumu alınca kolumun acısı inlememe sebeb oldu.
Saat 18.39du ve kayadan mesaj vardı onla uğraşmak cidden istemiyordum. Ama merakımdan whatsappa girdim.

+90 546 *** ****
Heyy okula neden gelmedin?
Sal 15.10

+90 546 *** ****
Evine geldim ve evde olmadığını söyledi ailen nerdesin?
Çar 16.78

+90 546 *** **** 
Endişeleniyorum lütfen bak mesajlarıma nerdesin
Çar 21.46

+90 546 *** ****
Hala bakmamışsın. Nerdesin kızım ya
Per 00.05

+90 546 *** ****
Sensiz okulun tadı yok ya kime zorbalık yapıcam ben
Per 07.00

+90 546 *** ****
Tamam söz okula gelirsen sana zorbalık yapmayacam. Yemin ederim
Cum 14.59

+90 546 *** **** 
Bak artık ya senin yüzünden Deniz'i sikicem
Cmt 04.15

+90 546 *** ****
Kızım bak ya nerdesin? Sikildin mi?
Bugün cumartesi
Seni sikmemi istemiyorssan bak ya
Nerdesin
Cidden çok korkuyorum kızım ya
Cmt 09.10

+90 546 *** ****
Umudum kalmadı
Görüldü

Baktın
Görüldü

Nerdesin

Görüldü

İyi misin
Görüldü

Siz:
İyim ne oldu?

+90 546 *** ****
Bir şey olmadı ya canım sıkıldı yazdım sen benle dalga mı geçiyorsun kızım ya senin için korktum ve sen ne oldu mu diyorsun

Siz:
Evet korkmana gerek yok
İyim sadece hastayım

+90 546 *** **** kişisi zorbam olarak değiştirildi

Zorbam
5 gündür nersesin?

Siz:
Evde

Zorbam
Ama ailen evde olmadığını söyledi

Siz:
Boşver sen ben iyim ve bir daha beni sikmek ile ilgili cümle kurma

Zorbam
İyi tamam be git dınlen okula gel zorbalık yapıcağım kimse yok

Siz:
Bi kere ya  beni zorbalamaktan vazgeç

Zorbam
Bende seni seviyorum kölem

Cidden inanamıyorum ya? İlk kez biri benim için endişelendi ama yalan söylüyor gibi hissediyorum. Benim için nıe endişelensin ki. Boşu boşuna hayal kurmak iyi değil.

*
*
*
Bir bölüm daha bitti

Dönüm NoktasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin