"Baba,ablamı götürüyorlar. Abla abla gitme lütfen,bırakma beni"
"Hayır Luna ablan gidicek,onun başka bir ailesi var artık,onu unut o senin ablan değil"
"Hayır anne lütfen sen bir şey de ablamı götürüyorlar."
"Baba beni bırakma. Gitmek istemiyorum, hayır bırakın beni. Luna kardeşim yardım et lütfen"
"Baba ablam yardım istiyor bırak beni gidicem yardım etmem lazım. ABLA"
Uyandığımda ağlıyordum bu kabus beni bırakmıyordu. Neden gerçekmiş gibi hissediyorum. O kız kim? Terlemiştim, ağlıyordum. O an kapı açıldı Kaya girdi içeri. "Luna iyi misin?" hayır hayır değildim. Korkuyordum. O kabusun gerçek olmasından korkuyorum. Ama çok gerçekçiydi.
"İyim, kaya bir sorun mu var? "
"Yalan söylemeyi beceremiyorsun Luna, terlemiş ve ağlamışsın ve ablamı kurtarmam lazım dıe bağrıyordun. Ablan mı var senin?" hayır ablam yoktu. Ama varmış gibi hissediyorum. Kabuslarımda hep o kız var. Siyah uzun saçları, kahverengi gözleri, üzerindeki siyah şort ve beyaz tişorlü kız."Ablam yok. Ama var gibi hissediyorum ve senle bu konu hakkında konuşmak istemiyorum, odamdan çıkar mısın? Duş almam lazım" kafasını salladı ve çıktı odadan.
Okula doğru yürüyordum. Kaya onla gelmemi istemişti ama bunu kabul edemezdim. Okulda herkes bizi yan yana görürse yanlış anlardı. Bunu istemiyordum. Çok uykum vardı. O kabustan beri uyumadım ve sadece düşündüm. Geçmişimi hatırlamıyorum. Herşey silinmiş gibi bir anı bile yok sadece o kısım var o kızın benden yardım isteyişi benim yardım etme istediğim. Düşüncelere daldığımdan okula hemen geldiğimi fark ettim. Yine bütün gözler üzerimdeydi. Herkes bana bakarak konuşuyorlardı yine nasıl bir dedikodu oluştu merak ediyorum.
"Baksana bu kıza zorbasının evinde kalıyor."
"Aralarında bir şey mi var acaba"
"Bu kızdaki şansa bak biz Kayayı öpmek için can atarken kız evinde kalıyor."
"Acaba altına girmiş midir?"
Bunlar ne saçmalıyordu böyle. Duyduğum son cümle nasıl söyle düşürler. Kim çıkardı bu dedikoduları. Kaya ile dedikodu çıkmasın dıe o kadar yürüdğm ama Maşallah hemen dedikodu çıkmış zaten.
Hemen sınıfa çıktım. Çıkana kadar yine gözler üzerimdeydi. Bakışları çok kötüydü.
"Heyyy Luna, erkeklerin evinde kalmaya mı başladın?" herkes gülmeye başladı. Ama bu dedikleri cidden ağırdı. Anı bir cesaretle çocugun suratına bir tokat attım.
"Kapatın çenenizi, ben böyle bir şey yapmam hem ben kaya için değil, Bora için ordayım yardıma ihtiyacım vardı ve bora yardım etmek istedi."
Gözüm beni izleyen kaya'ya kaydı. Beni gülerek izliyordu. O mu çıkarmıştı bunları inanamıyorum. Kafayı yemek üzereyim. Ona doğru yürümeye başladım.
"Sen yaptın dimi?sen çıkardın bu dedikoduları?" güldü ve kafasını olumlu anlamda salladı. Bu kadarı fazlaydı. Artık bir ailemde yoktu dimi o zaman bu okuldan ayrılabilirim.
Hemen müdürün odasına yürüdüm. Kapıyoı açtım ve girmek için izin istedim. Bora da içerdeydi. Ciddi bir şey konuşuyor olmalılar.
"Gel kızım, bir sorun mu var?"
"Evet hocam. Sorun sizin oğlunuz"
"Anlamadım."
"Oğlunuz kaya'dan sıkıldım. Yaptığı zorbalıklardan da sıkıldım. Benim bir ailem yok artık o yüzden bu okuldan ayrılmak istiyorum. Beni zorla bu okulda tutamasınız." Bora bana baktı ve gülümsedi. Amına koyayım bugün nıe herkes gülümsüyor.
"Anladım kızım. Tamam çıkış işlemlerini başlatıcam. Çıkabilirsin"
Oha cidden yapıcak mı? Ben yapmaz sanıyordum."Bugün okulda olmazsam olur mu? Sonuçta yeni bir ev bakmam gerekiyor. " bora hemen bana baktı ve konuşmaya başladı.
"Cidden mi? Bizden kalıyordun işte. Ne gerek var?"
"Senin çıkan dedikodulardan haberin yok sanırım. Git kaya'dan öğren herşeyi."
Kapıyı açmamla Burak'ın yere düşmesi ani oldu.
"Hayy sikeyim böyle işi, kızım sende nie kapıyı açarken haber vermiyorsun" Burak cidden aptaldı. Ne bileyim kapı dinlediğinizi.
Arkama bile bakmadan hemen ordan ayrıldım. Artık özgür olmak istiyordum. Hayallerimi yaşamak istiyordum. Artık yaşadığım bir yer de yok. Çok iyi ya ne yapıcam şimdi? Önce Bora'nın evinde gittim ve eşyalarımın hepsini aldım. Telefonumdan emlakçının yol tarifini açtım. Büyük ihtimalle eşyalı bir ev alıcaktım.
Sonunda emlakçıya geldim. Konuştuk bana söylediği fiyatlardan memnun kalmasam da bir tane kiraladım. Sonuçta Türkiye'de yaşıyorduk bu kadar pahalı olması normal.
•
•
•Emlakçı beni yeni evime getirdi evi tanıttı ev cidden de çok iyiydi. Hem evime 10 dakika uzaklıkta bir lise de varmış bu benim işime yarayacak.
Ev çok güzeldi. Ama tek sıkıntı ilk kez tek yaşıyacaktım evde kimse olmayacaktı korkuyordum.
Eve yerleşme işimde bitti. Yeni olduğunu için her yeri temizledim. Şimdi duş almam gerek.
Çok rahattım. Evin Ineteneti de olması harika. Duşımu aldım, şarjım %100, yatağım miss gibi kokuyor. Bugünün yarısı aşırı iyi geçiyor. Saat 21.25 olduğunu fark ettim temizlik baya uzun sürmüş. Yarın önce okul kaydı sonra da market alışverişi yapmam lazım çantamda her zaman bulundurduğum. Çikolata ve jelibonları yedim. Zaten açta değildim.
Telefonda takıldıktan sonra uyumam gerektiğini düşündüm. Telefonu şarja katmama da gerek yok zaten. Yorganın altına girdim ve ışıkları kapattımm.
*
*
*
Off off sıkıldım. İnstagrama girmek istiyorum ama şarjım az kalanları wattpada harcamayı tercih ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüm Noktası
Teen FictionGeçmişin seni büyütür. Duygularını ve davranışların insanlardan gördüğün şekildedir.