Bu ne gürültüydü böyle. Sabah uyandım ve aşagıdan koşturma, bağırma ve cam kırılma sesleri vardı.
Bu aptallar ne yapıyordu üstüme başıma bakmadan aşağıya indim.
"Sussanıza aptallar" hemen bana dönüp baktılar. Kaya bana yaklaşmaya başladı. Bu çocuk nıe hep üzerime yürüyor. "Sen kendini burda yaşıyor sanıp bana karşı gelmeye kalktışma" saçımdan tuttu ve ona bakmamı sağladı. "Ve bir daha zorbana aptal deme" o sıra bora Kaya'nın elinden aldı beni cidden saçımı çok acıtıyordu. "Bir kızla nasıl konuşman gerektiğini öğren kaya, seni kaç defa uyarıcam" bora cidden çok kibardı. "Bana bak bora sen de bir daha bana sakın karışma, sıkıldım sizden" ne olmuştu buna nie kardeşine böyle davranıyordu. Kaya ayakkabısını giydi ve çıktı.
"Bora, kaya benim burda kalmamdan rahatsız mı? " bora hemen kafasını olumsuz anlamda salladı. "Hayır onun benle bir sorunu var. Sen git hazırlan,bende kahvaltı hazırlayacam"
Dediği şeyler hemen odama çıktım. Ama bir duş almam iyi olucaktı yine terlemiştim.
Üstümü değiştirip hemen aşağıya indim. Kahvaltı cidden iyi gözüküyordu. "Ooo ellerine sağlık bora cidden çok iyi gözüküyor." gülümsedi ve bende gülümsedim ilk kez içten gülümsedim.
Kahvaltı bittince beraber topladık ve makineye yerleştirdik. Azıcık ıslanmış olabiliriz. "Cidden Luna, bu kadar eğlenceli olduğunu bilmiyordum."
"Teşekkürler. Bende bilmiyorum herşey için teşekkürler" gülümsedi ama kapıda bir alkış sesi geldi."Ne güzel anlaşıyorsunuz. Cidden gözlerim yaşardı. Ailesinin bile sevmediği, istemediği bir kızı kardeşim sevmiş" güldü. O güldükçe kalbim sıkıştı, gözlerim doldu. "Cidden çok komiksiniz. Luna bence sirkte palyaço olmalısın. Durduğun yerde bile insanlar sana gülüyor." O-o içmişti ve geçen dediğiyle şimdiki arasında çok fark vardı. Ne tepki vereceğimi bilemedim. Ağladım. Haklıydı, ailem bile beni sevmiyordu benden nefret ediyorlardı. Çok çirkinim,aptalım, salağım ama böyle olmayı ben istememiştim. Ailem olucak o salaklar yüzünden hepsi onlardan bir kez daha nefret ettim.
"Kaya kes sesini ne saçmalıyorsun sen, onunla böyle konuşmaya hakkın yok şimdi defol git odana"
"Vay be sırf sevdiğin kız için kardeşini satman bravo be, unutma bu kız tam bir aptal o benim kölem. Gitmesi gereken biri varsa o da bu salak kız." sevdiği kız demekte neydi arkadaş olarak bahsediyordur. Ben duyguları bilmeyen biriyim. Kişilerin bana nasıl baktğını bilmiyorum ama nefretle baktıklarına eminim.
"Bora, kaya haklı. Beni ailem bile sevmedi ve sizin sevmenizi beklemek benim suçım hem kardeşinin kölesini kim sever ki dimi kaya, sen benim hayattımı mahfettin,senden o kadar nefret ediyorum ki seni asla affetmeyecem."
"Kardeşim baksana benden nefret ediyormış şuan ağlamak istiyorum asıl ben senden nefret ediyorum kül kedisi kendi kurduğun dünyadan uyan artık." daha çok ağladım ve ordan ayrıldım. Neden böyle yapıyordu? Ben ona ne yaptım ki? Sadece aptal dedim o kadar böyle bir şeye takılmış olamaz dimi?
Bana kül kedisi demişti. Kül kedisi... Bu ismi hep sevmişimdir. O sefil hayattından kurtulup, güzel bir hayatta adım atmıştı. Bende öyle olucak mıydım? Bende bu hayattan kurtulucam mıydım? Kurtulmak istiyordum. Tüm içtenliğimle "mutluyum" demek istiyorum.
Biraz instgramda takıldım videolar falan izledim. Sonra ödevlerimi yapmak için masayı hazırladım. Sınava az kalmıştı ve çok çalışmam lazım. Bu sınav benim hayattımı değiştirebilir. Ama bunu için bir işe girmem lazım eğer istediğim okulu tuturursam paraya ihtiyacım olucak. Param var ama yetmeyebilir.
Bu düşüncelere son verip ders çalışmaya başladim. Dilci ve yazar olmak istiyorum. Bu benim için çok zor olucak. Dilci baya zor bir meslek.
Dersim bitti ve telefonuma baktım bir gruba eklenmiştim.
"Köle ve zorbaları" adlı
Gruba eklendiniz.Zorbam:
Selam arkadaşlarım ve kölem yeni gruba hoşgeldiniz.Eski Deniz:
Selam da bu grub nıe var?+90 533 *** ****
Aynen kaya ya hem bu köle ile aynı grubtayızZorbam:
Susun ya aaa olsun ona ödevleri burdan atıcaz artık sınav yaklaştı ve ders çalışmamız lazım yoksa babam beni öldürür.+90 533 *** ****
Benimki de yaEski Deniz:
+1
Siz:
Madem sınav yaklaştı kendi ödevinizi yapsanızaZorbam:
Haklısın ama olmazSiz:
Neden?Zorbam:
Kim acı çekicekSiz:
Sendn nefret ediyorumZorbam:
Bende seni seviyorum kölem+90 533 *** ****
Kızlarla buluşmaya gidelim mi?Eski Deniz:
Olur benceZorbam:
Bana da uyarSiz:
Az önce sınava hazırlanmak isteyen zorbalarım nerde yaZorbam:
Kızlar peşindeSiz:
Siktir git kayaEski Deniz:
Lunii sen kıskandın mı?Siz:
Neyini kıskanayım hem bana LUNİİ DEME İSTEMİYORUM ANLAMIYOR MUSUN? KIT MİSİN?"Eski Deniz" kişisi "aptal"olarak değiştirilmiştir
Aptal:
Evet kıtım lunii, neyse hadi beyler çıkın ben almaya geliyorum sizi3 kişi tarafindan görüldü
Cidden sinir oluyorum. Okul bitmedi, ev bitmedi şimdi telefonumu sardılar. Ne istiyorlar ki benden. Yaptığım ödevi tekrar tekrar 3 defa daha yapıyorum. Farklı konu bulmak cidden çok zor. Faklı sınıfta olmamıza rağmen hocalar nıe farklı ödev vermiyor o zman daha kolay olurdu.
Onların verdiği ödevleri de yapıp, yatağımda oturmaya başladım. Acaba şuan ne yapıyorlardır. Bora da onlarla gitti, ben evde tek kaldım. Benim evim olmadığı için yapılacak bir şey var mı onu da bilmiyorum.
Tekrar instgrama girdim ve Kaya'yı takip etme kararı aldım. Ama hesabı gizliydi. Kabul etmesini beklemekten başka çarem yoktu.
Saat 03.15 olmuştu bile ve yarın okul vardı, uyumam lazım. Zaten bugün yaşadıklarım çok fazla.
*
*
*
Ayayay bitti sonunda diğer bölümde 1 saat sonra gelir artık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüm Noktası
Teen FictionGeçmişin seni büyütür. Duygularını ve davranışların insanlardan gördüğün şekildedir.