Sahil

13 1 3
                                    

Bugün sonunda okula gidiyordum. Ama her yerim ağrıyordu. Ne kadar ayakta kalmaya çalışsam bile kalamıyorum. Canım yanıyor.

Sonunda sınıfıma vardım. Bugün okul çok sessizdi. Ağlama, bağırma ve yalvarma sesleri yoktu. Kaya ve çetesi acaba okula mı gelmediler? Lütfen gelmesinler.

Okulun bitmesine 1 ders kaldı ve ders bedendi. Neden dersinde herkes okuldan kaçıyor buna bende dâhil. Duvardan atladım ve ailem anlamasın die sahile doğru yürümeye başladım. Birden yolumu Bora kesti.

"Selam güzel kız, sahile mi? " başımı olumlu bir şekilde salladım. "Benimde seninle gelmem sorun olur mu?" tabi ki de olur off ya istemiyorum ama hayır de diyemiyorum.

"Tamam gel ama fazla soru sorma" başını salladı ve yürümeye devam ettik. Cidden neden böyle davranıyordu.

Sahile vardık tanıştığımız yerde oturduk. Canım sıkıldı o burdayken kitab okumak zor olucaktı.

"Eee konuşalım mı?"  canım sıkıldığı için hemen kabul ettim.

"Kaya senden ne istiyor" sorduğu şey cidden soru mu ya kardeşini hiç çi tanımıyor.

"Sence neden olabilir. Sadece zevk alıyor. Bence zevk alması en büyük etken"

"Haklısın. Kaya normalde böyle değildi. Çok değişmiş." evet kaya çok değişti onu okulın ilk günü 9. Sınıfta tanımıştım ama hiç konuşmadım bi kaç kere göz göze gelmişliğimiz oldu ama umursamadım.

"Bilmiyorum. Değişmiş olabilir. Biz nıe kaya hakkında konuşuyoruz onun hakkında konuşmak beni çok kötü yapıyor"

"Haklısın Luna. Ne konuşmak istersin" tam konuşacakken telefonu çaldı ve üzerinde kardeşim yazıyordu bunun kaya olduğunu anlamak zor değil. Neden hep ben konuşunca sözüm kesiliyor.

"Luna, sorun olmasa kaya ve diğer iki kişi de buraya gelicekler."

"Tamam ben gitsem iyi olucak" ayağa kalktım ama bacağımda ki yaralar canımı çok yakıyordu. Hemen tekrar oturdum.

"İyi misin?" bilmem iyi miyim?
"İyim sorun yok sadece dengemi kaybettim. "

"Luna biraz daha kalsan. Söz sana zarar vermelerine izin vermem" kabul etmeli miydim?

Kaya, deniz ve burak geldi. Ama 3 kişi değil 6 kişi gelmişler. Her biri kendine bir kız getirmiş. Gözüm hemen Kaya'nın gözüne sabitlendi. Cidden mi dıe baktım ama o anladı mı bilmiyorum. Gözlerim doldu ama neden? Neden yanında bir kız görünce kalbimde bir ağrı oluştu.

"Selam Bora, Luna'nın burda olucağını bilmiyordum."

"Bende yanınızda kız olucağını bilmiyordum kaya"

"Şe-şey ben gitsem iyi olur eve geç kalmak istemiyorum" Kaya'nın gözlerinin içine bakarak konuşuyordum.

"Luna eve geç kalmak gibi bir derdi olmayan birisin. Ailen senden nefret ediyor. O evin içinde dışlanıyorsun"
Deniz'den nefret ediyorum.

"Evet ama benim de o evin içinde bir düzenim var Deniz. Ailemin benle ilgilenmemesi seni ilgilendirmez" gözlerim dolmuştu. Ağlamak istiyordum.

"Luna lütfen biraz daha kal hem baksana bu öküzlerin yanında kız var ama benim yok bugün beni yanlız bırakma,lütfen" ne yani sırf yanlız kalmamak için mi istiyordu beni yanında? Aptal Luna başka neyden isteyecek.

"Tamam kalırım" kaya anlamadığım şekilde sinirlenmişti.

"D-C oynayalım mı?" burak aralarında en çocuk ruhlı kişiydi ama eğlence için adam bile öldürücek bir yapısı vardı. Herkes  kabul etti ama benim fikrim sorulmadı eee diyorum ya görünmezin ben.

"Kaya elime düştün. D mi? C mi? "

"C"

"Hmm benim adım denizse sana kötü bir şey yaptırıcam hmm elifin dudağından öp"

Herkes gülmüştü ama ben sadece izliyordum. Böyle bir şey yapıcak mı cidden? Lütfen yapmasın

"Tamam" kaya kabul etmişti ve bana baktı ve güldü. Ne yapıyodu bu salak.
Elini, Elif'in beline sardı ve elifi kendine yaklaştırıp dudağını öptü.

Biraz da öpseydin kızda dudak kalmayacaktı şerefsiz. Onlar öpüşürken ben ayağa kalktım ve eşyalarımı alıp ordan ayrıldım. Cidden bunu yaptığına inanamıyorum.

*
*
*
Nasıl olmuş

Dönüm NoktasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin