Bugün cumartesiydi. Canım evde çok sıkılmıştı. Annem kardeşimi alıp parka götürmüştü. Ben de biraz sahile inmeye karar verdim. Sahilin evimize yakın olması harika birşeydi.
Sahil baya kalabalıktı. Neyse insanlar benden uzak olsun yeter. O sıra yanıma biri oturtu. Baya yakışıklı bir tipti. Kumral kıvırcık saçları harika gözüküyordı. Aniden elini uzatı ve "merhaba" dedi. Gözleri nedense bana o aptal Kaya'yı hatırlatıyordu. Aaa ne düşünüyorum ben. "Konuşmayacak mısın?elim de hava da kaldı" o an yeni uyanmış gibi hissettim. Hemen elini tuttum ve "merhaba,kimsiniz?" insanlarla anca bu kadar konuşuyordum çünkü doğrusu insanlardan korkuyorum. Sevdiğim birinin bir sözü o an aklıma geldi "insanlar, canavarlardan daha korkunç" buna benzer bir şeydi. Ama çok haklı uzaylı görsem sarılırım ama insan'a sarılınca ne yapacağı belli olmaz.
"Ben Bora, biraz dinlenmek için buraya geldim ve seni gördüm bi an tanışma isteği geldi. Senin adın ne?" yanlış duydum herhalde benle tanışmak istediğini mi söyledi aa hayır ama bu da kesin beni ezip geçicekti. "Adım Luna. Ama neden benle konuşmak istiyorsunuz ki" o an durdı ve denize baktı ve konuştu "Buraya yeni geldim aslında önceden de burdaydım ama bi ara uzaklaştım burdan ikizim sayesinde tekrar döndüm. Pek arkadaşım da yok" Eee benim de arkadaşım yok bunu ona desem ne tepki verirdi. Saçmalama Luna sana acıyacak. Zaten herkes bana acıyan gözlerle bakıyor.
"Eee sen nie teksin burda ve nıe çok konuşmuyorsun" dedi. "İnsanları sevmiyorum ve senle konuşmak bile beni korkutuyor" bu dediğimle hemen bana döndü. Şaşırmış gibi duruyordı. "Benden korkma güzel kız ben sana hiç zarar vermem." o bana güzel mi demişti. Ahh hadi ama bir de yalancı mı? "Ben güzel değilim ve insanlar hep böyle diyip beni üzdü" dediğim sıra alarmım çalmıştı ee zorbamın bana verdiği ödevleri yapmak zorundaydım aptal sanki kendisi yapamıyor gibi aslında yapar ama benim acı çekmek onun hoşuna gidiyor. "Kusura bakma benim gitmem lazım" diyip ayağa kalktım o da benle beraber ayağa kalktı. "Görüşürüz umarım tekrar karşılaşırız." bunu pek istemiyorum. "Görüşürüz" diyip ayrıldım arkama bile bakma gereği duymadım. Neyse ki eve az kaldı.
Sikeyim böyle ödev mi olur bir konu belirleyip onun hakkında ne yazıcam ki ben tabi ya buldum hemen Google açtım ve konuyu girdim. Bu ödev onun çok hoşuna gidicekti.
+90 546 *** ****
KöleSiz:
Kimsin?+90 546 *** ****
Sence kim olabilirim aptalSiz:
Bilmediğim için sordum bende kimsin?+90 546 *** ****
Sen cidden de aptalsın.Siz:
Teşekkürler bunu çok duyuyorum. Kimsin?+90 546 *** ****
Tahmin et bakalım köleSiz:
Burak mı?
Deniz mi?
Ayla mı?
Gökçe mi?
Baran mı?
Hacernaz mı?
Bu kadar insan tanıyorum diğerlerinin ismini bilmiyorum+90 546 *** ****
Cidden aptalsınSiz:
Teşekkürler+90 546 *** ****
Aptal benim Kaya, ödev emin konusunu ne yaptın dıe yazdım.Siz:
Hee offf cidden ne yapabilirim ZORBALIK hakkında yazdım çünkğ aklıma Kaya gelince direk zorba geliyor.+90 546 *** ****
Anlamadım git sil düzgün bir şey yap yoksa olacaklardan ben sorumlu değilimGörüldü
+90 546 *** ****
Görüldü mü? Dalga mı geliyorsun?Görüldü
+90 546 *** ****
Tamam zorlamayacam konuyu değiştirsen iyi edersin git düzgün bir şey hakkında yazGörüldü
Ölmek istiyordum galiba ama ona görüldü atmak hoşuma gidiyor. Aaa neyse yoruldum ve uyumak istiyorum.
°
°
°
Off çok gerildim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüm Noktası
Teen FictionGeçmişin seni büyütür. Duygularını ve davranışların insanlardan gördüğün şekildedir.