Kapının çalması ile yatağımdan kalktım. Kim gelmiş olabilir ki? Bunu kapıyı açınca öğrenicektim.
"Merhaba,ben yan evde oturuyorum. Buraya liseli biri taşındığını duydım. Bu sen olmalısın" hemen kafamını olumlı anlamda salladım. Ne ara böyle hemen bilgi alıyorlar?
"Merhaba, evet benim" çok güzel bir kızdı. Saçları, gözleri ve vücudu. Ama benden 1-2 yaş büyük duruyordu.
"Şey ben Hira, üniversite 2 öğrencisiyim. Psikolog okuyorum. Yeni taşındığın için yardıma geldim." psikolog okuması çok iyii acaba hemen bir randevu alsamıydım? Neyse şuan kendimi düşünemem.
"Bende Luna, lise son sınıf öğrencisiyim ve teşekkür ederim geldiğiniz için, içeri girmek ister misiniz?"
"Sorun olmazsa olur senle tanışmak istiyorum. Ama yeni taşındın yorgunsundur ben akşam gelsem iyi olur. Görüşürüz"
"Tamam bekliyorum, görüşürüz." kız çok tatlı biriydi. Sesi de çok huzur verici.
Hemen üstümü değiştirip merkette gitmem iyi olucak yoksa açlıktan bayılıcam. Ama okul kaydı işlemleri daha var.
Şuan okula gidiyorum, iki şey arasında kura çektim ve okul kaydı çıktı. Merket çıksa ne olurdu ya
Vay be okul çokk güzel ama sınava az kalmışken başka bir okula geçmem onları şaşırtmıştı. Aman neyse pek de umrumda değil.
Sonunda evime gelmiştim ve yemeğimi yedim. Ben gelene kadar saat 18.00 olmuştu bile.
Yine kapı çalması ile ayağa kalktım. Bu sabah gelen kız olmaylıydı. Kızı sevmiştim, kapıyı açamamla yüzümün değişmesi anı oldu.
"Siz burda ne yapıyorsunuz?"
"Seni görmeye geldik köle"
"Bizden kaçamazsın lunii"
"Kız çekilin yoldan, Burak gelmiş insan bir eve davet eder!!"
"Sizden kurtulmak istiyorum defolun gidin."
Hira'dan
Yeni kızı görmek için yine yola koyulmustum. Ne koyulması ev zaten 2 dakika yanımda. Bahçe kapısından 3 erkeğin kapının önünde olduğunu gördüm. Ortada olan kızın itirmiş ve ona bağırıyordu. Buna nasıl cüret ederdi, bir kıza el kaldırımaması onlara dokunulmamasını ne zaman öğrenicekti bu erkekler.Bahçe kapısını açıp hemen içeri girdim ve ortadaki çocugun saçından tutum ve yere itekledim.
"Hira..." Luna baya şaşırmıştı ona sadece gülümsedim.
"Hey hey sen kimsin he bana böyle davranamazsın tamam mı? Kız gücünle ne hakla böyle yap-" daha sözünü bittirmeden yüzüne yumruğu geçirdim.
"Benle bir daha böyle konuşma sikik herif. Bir daha seni bu kızın etrafında görmeyeyim. Sen kim oluyorsın he bir kıza böyle davranamazsın. Şimdi siktir git burdan"
"Bu burda bitmedi. Bunun acısını ikiniz çok kötü ödeyeceksiniz."
Sözünü bitirdi ve defolup gitti. İnsanlar böyle çocuklar nasıl yetiştiriyor. Ne hakla bunu yapıyorlar. Birinin böyle insanlara çok güzel bir ceza vermeli.
"Luna iyi misin canım?"
"İyim Hira abla ama böyle yapmana gerek yoktu"
"Bana bak Luna, kendi hakkını savunmak zorumdasın. Kendine gel onlar seni zorbalarken böyle yapamazsın. Şimdi gir içeriye hadi"
Luna çok aptal bir kızdı cidden, böyle yapmama gerek yokmuş, asıl senin böyle yapmaman lazım kuduz kız.
"Hira abla sen içeriye geç ben bir şeyler getirip geliyorum." kafamı salladım ve içeriye gittim.
Luna'dan
Ahh bu kız çok iyiydi. Mutfakta hep onu düşündüm. Kaya'nın dayak yemesi benim baya hoşuma gitmişti. Aptal aptal mutfaktan sırıtıp çıktım."Luna bana neler olduğunu anlatmak ister misin? Hem benim içinde iyi olur. " kabul etmiştim başka çarem mi vardı? Hem bir psikologdu ve iyi gelirdi.
Baştan sonra butün olayları anlattım hata rüyamdaki kızı da en son anlattım. Çünkü bu olaya bir çözüm bulunması lazım.
"Luna,bence bir ablan cidden var ve her ne kadar zihninin silindiğini düşünsen bile bu senin bilincine kazınmış. Hiç araştırma gereği duydun mı? Yada ailenkle konuşma gerwği?"
"Hayır,dediğim gibi o evde bir hiçtim sorsam bile babam bunun için beni dövücek tipten biri. Hem araştırsam bile o kızın beni isteyeceğini sanmıyorum. Böyle bır kzıı kim ister ki?"
"Luna yanlış düşünüyorsun canım. Tamam ailenle konuşmadın bunu anlıyorım ama istersen senin yerine araştırayım. Hem senin gibi bir kızı herkes sever tamam mı? Sen güçlü bir kızsın sadece bunu kullanmayı bilmiyorsun. Baksana baban seni o kadar dövmüş yada psikolojik baskı görsün ama hala yaşıyorsun. Hayattını seviyorsun ama bınu hissetmek için doğru zamanı bekliyorsun. Sadece sabırlı biri olman gerek. Hayat zordur ben de çok şey yaşadım ama bak bana hayattım baya değişti. Hata 2 yış sonra Amerikaya taşınıyoruö. Bunları sende başarabilirsin. Kendine güven canım,kendini sev"
"Haklısın galiba hira abla, ama hayat beni çok yordu. Ve artık yorulmak istemiyorım. Hep kaçıyorum ama yine beni yakalıyorlar ve evet istiyorum ablam var mı öğrenmek istiyorum." cümlem bittince hemen ona sarıldım. Bana iyi gelen 2.kişiydi. Sahi bora ne yapıyordu. Bana ulaşmaya hiç çalışmadı. Bu baya tuhaf. Onu merak etmeye başladım.
Hira abla ders çalışması gerektiğini söyleyerek kalktı. Kalkması aslında işime yaramıştı çünkü benim de ders çalışmam lazım.
2 saat ders çalışmanın ardından, biraz düşünmek istedim. Hayattımı, neler yaşadığımı kısaca kendimi bulmak istedim.
Zordu hayattım baya zordı ve bu zorlukta kimse bana yardım etmedi.
Hep yanlızdım, hep zorbalandım ama yaşamaktan vaz geçmedim. Hem iyi bir hayattım olsun istedim ve bunun için bekledim. Babam, baya tuhaf bir karakterdi. Bazı akıl sorunlarının olduğunu düşünüyorum. Anneme el kaldırmazdı ama hep bana kaldırdı. Annemle kavga ettiğinde, bir duruma sinirlendiğinde, iş ile sorun olduğunda yada bir iddaada kaybedince hep odamı basar beni döverdi. Siniriini benden çıkarmayı tercih ediyordu. Annem ise sakin biriydi. Babamın aksine annem beni hiç dövmesi sadece izledi ve güldü arkasına bakmadan kardeşim ile ilgilenmeye gitti. Ben hep kendim ders çalıştım, parka tek gittim, üstümü giymeyi kendim öğrendim kısaca ailemsiz yaşadım.Babamdan hep korkuyordum. Annem ve babama hiç sarılmadım. Hep sevgiye muhtaç biri olarak büyüdüm. Tek derdimi hep para sandılar. Ama hayır tek derdim sevgiydi. Bakmayacakları birini nıe doğurdular ki.
Kaya konusu baya karışıktı. Onla 9.sınıf gibi karşılaştık ama hiç konuşmadık. Hep bana bakardı, biri yanıma gelince onu döverdi bu yüzden okulda baya zorba olmuştu, herkes onın bana aşık olduğunu düşünmüştü ama sonra hayattıma Deniz girdi ve ona bir şey yapmadı. Deniz benle 2 yıl arkadaş kaldı sonra günlük falan derken hayattımdan çikti. Tek derdi kaya için benden bilgi almasıymış. Sonra kaya bana zorbalık etmeye başlado. Kafama kola dökmeler, onların ödevlerini yapmak, depoya kilitlenmek, sınavlara girmemem ve en önemlisi daha çok acı çekmek hep onlar yüzündendi.
Hayattım baya karışıktı ama hira haklıydı ben güçlüydüm ama bunu göstermeyi bilmeyen bir aptaldım. Aslında korkuyordum. Daha çok acı çekmekten korkuyordum. Bunları atlatmak istiyordum. Yeni bir hayat, yeni bir Luna istiyordum. Bunu başarıcaktım kendime güveniyorum. Ne olursa olsun, kendimi ezdirmeyecektim. Yeni doğmuş bir kız olucaktım. Hira bana cidden çok güç verdi.
Artık uyumam gerekiyordu ama uykım yoktu. Yarın yeni bir okula geçiyorum. Onun heyecanı beni daha çok geriyordı.
9. Sınıfa geçerken ki duyuları hissediyorum. Yeni bir okul, yeni bir ortam, yeni öğrenciler ve yeni öğretmenler. Umarım bu okula alışırdım zaten sadece 2 ay kalıcaktım.
*
*
*
Efsa dediğim gibi 1059 kelime yazdım kdkkdkks dedim mı yaparım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüm Noktası
Ficțiune adolescențiGeçmişin seni büyütür. Duygularını ve davranışların insanlardan gördüğün şekildedir.