Panggilan masuk dari dahlia, maria berjalan ke tepi katil untuk angkat pangilan itu.
"Hallo bebb"
"Assalamualaikum"
Setelah angkat dia mendengar kawannya tidak memberi salam.
"Hehe waalaikumsalam, we mar kau dah siap ke?"
"Dah nak siap ni asal"
"Ouh, kau ambik aku boleh tak, aku malas nak bawak kereta"
"Haa boleh je kau dah siap ke??"
"Sama gak dah nak siap tinggal nak seterika tudung nie"
"Kau siap siap lah dulu, aku nak tukar beg pastu terus gerak"
"Wokeeyyy"
Panggilan pun di mati kan oleh dahlia, maria pergi ke rak beg nya untuk ambil beg jalan yang dia selalu guna waktu keluar, beg dior pun di capai, itu satu satu nya beg yang mahal yang dia beli sendiri, beg mahal lain nya semua para wanita bangsawan beri padanya sebagai tanda terima kasih waktu dia menjahit dulu.
Setelah selesai pindah kan barang di beg jalan nya, dia pun keluar dari bilik, dia lihat ibu nya di depan.
"Ibu mar keluar dulu tau, ni duit belanja, barang dapur nanti malam kita keluar tau"
"Ha yelah, nie kamu balik pukul berapa ni?"
"Mungkin sebelum magrib lah"
Ibu nya angguk, maria pum sama ibu nya dan ambil kunci kereta BMW.
Minatnya dengan kereta tak boleh di pisahkan, dia telah modif kereta nya dari bahagian lampu depan belakang, tinted, warna black matte, dan spotrim hitam, bunyi jangan cakap lah boleh pekak telinga orang kalau dia bawak laju.Mula dia ingat spotrim itu dia nak tukar kan warna putih namun dia rasa warna hitam lebih sesuai jadi dia pilih hitam.
Dia terus keluar menuju ke rumah nya dahlia di kawasan perumahan banglo, ya dahlia memang anak orang kaya namun dia tidak belagak, dia lagi seronok berkawan dengan orang yang serdehana dari anak orang kaya semua.
Menuju ke kawasan perumahan banglo dari rumahnya hanya dalam 10 minit sahaja.
Selama dalam perjalanan ke rumah dahlia, maria ternampak seorang lelaki sedang berjalan sambil peluk pingang seotang gadis yang berpakaian sangat lah terbuka, seperti baju yang terlihat seperti bra tanpa tali dan perut nya terlihat, dan skirt nya yang betul betul sangat pendek, jika dia menunduk pasti akan terlihat bahagian dalam.
'agak tak berubah lagi ke citarasa dia ni'
Maria geleng kepala lalu terus jalan bila lampu sudah hijau,, aiman dan aqilah pun berjalan masuk ke mall untuk shoping baju untuk aqilah, nanti tak ada pulak baju seksi aqilah untuk goda dia.
Sesampai sahaja rumah dahlia
YOU ARE READING
𝑊𝐴𝑁𝐼𝑇𝐴 𝑀𝐼𝐿𝐼𝐾 𝐶𝐸𝑂 𝐷𝑈𝐷𝐴
Romancekisah seorang gadis muda yang berkehidupan sangat sederhana yang bernama maria elizandra bertemu dengan duda tampan dan kaya yang bernama tengku arif zafran, ia bertemu dengan tengku arif zafran itu ada sebabnya. "Kenapa awak tak terpesona tengok sa...