Çalışma masasının üzerinde duran bilgisayarın karşısında durmuş, sistemin açılmasını bekliyordum. Masanın kenarında duran telefonuma gelen bildirim sesleri ile telefonu elime aldım. Telefonun ekranını açtığımda Whatsapp hukuk gurubundan gelen mesajlar olduğunu gördüm.
Ayşe - Benim tayin yeri ağrı çıktı.Kerem - Şanlıurfa çıktı . Artık sayın hakimim diyeceksiniz bana kdkdmdk.
Sedef - Benimde Trabzon çıktı . Artık avukatımmm.
Tarık - Edirne çıktı. Karşınızda resmi savcı duruyor artık karşınızda.
Ayşe- @Asena artık sana bir hakim olarak soruyorum ,sayın savcım tayin yerin neresi?
Gelen bildirimlerde etiketli ismimi görünce yazıyı okudum. Sistemi tekrar yeniledim ancak hala yoğunluktan açılmıyordu. Tam guruba cevap yazacaktım ki kapım çaldı "gir" içeriye giren kişi annem di.
Annem - Kızım tayin yerin açıklandı mı?
Asena - Hayır anne
Annem - Abimler yarım saate uçaktan inecek kızım müsait isen almaya gider misin ?
Asena - Tamam anne şimdi hazırlanıp giderim
Annem odadan çıktı. Bende hızlıca hazırlanıp arabanın anahtarını aldım ve kolçantamı alıp evden çıktım. 10 dk sonra havaalanına geldim. Abimlerin gelmesine 10 dk vardı. Bende bekleme alanında boş biryer bulup oturdum. Telefonu elime alıp tekrar sisteme girdim ama yoğunluktan giremiyordum. Whatsapp grubundaki konuşmalara girdim konuşmaları okumaya karar verdim.
Can - bana İstanbul çıkmış . Hakim maaşım yeter mi acaba ? "
Selin - Arkadaşlar bende sistem açılmıyor normal mi?
Yıldız - Benimde şimdi açıklandı. Diyarbakır çıktı resmi devlet avukatıyım artık.
Asena - Selin benimki de açıklanmadı normal sanırım.
Mesajlaşma sayfasından çıktım ve saate baktım uçağın inmesine 2 dk kaldı. Etrafına baktım ve etraf baya kalabalıktı.
Abimlerin uçağının indiği anonsu yapıldı ve bende gelen yolcu kapısına doğru yöneldim. Kapı açıldı ve içeriye birçok insan girmeye başladı ben abimi ararken bacağımın sıkılması ile aşağıya doğru baktım.Bulut - Hala ben geldimmmmm
Asena - hoşgeldin aslanım , annen nerede
Bulut - Hala şimdi geliyley ben seni görünce koşayak geldim.
Asena Tamam halacım.
Bulut - Hala beni kucağına al.
Asena - Tamam halacım atla bakalım kucağıma
Abimlerin yanımıza doğru geldiğini gördüm.
Asena - Sonunda gelebildiniz. Siz gelene kadar çoluk çocuğa karıştım nerede kaldınız ya.
Asuman - Geldik işte yengesinin gülü abartma.
Asena - Yenge bak siz gelene kadar oğlum büyüdü bu oğlum bulut.
Bulut - Hala ben senin çocuğun değilim ki sen benim halamsın annem karşında iyi misin sen?
Asena - Haaaaaa halacım şaka yaptım annenlere , hadi arabaya gidelim annem bekliyor. Ben çıkarken kahvaltı hazırlıyordu.
Arabaya tam çalıştıracaktım ki cama biri vurdu. Sesin geldiği yöne kafamı çevirdim ve bana bakan bir çift hüzünlü göz gördüm.
? - vay beee hayinler beni almadan gidecektiniz ha yazıklar olsun size verdiğim kardeşlik emeğineSeslenen kişi en küçük abim Ali osman' dı
Asena - Osman abi hani sen haftaya gelecektin yalancı.
Ali Osman - Ne yani sürpriz yapmakta mı suç ?
Asena - Hadi bin arabaya yoksa Ali İhsan abim kahvaltıyı bitirir bizde aç kalırız
Osman abim de arabaya bindi ve arabayı eve sürmeye başladım .
Asuman - görünce cim sani tebrik ediyorum. 3 abi ile başa çıkmak büyük bir sanat.
Asena - yenge bende bu sanatı bir kitap haline dönüştürsem mi diye çok düşündüm.
Ahmet abim ile Ali Osman abim birbirine bakıp Osman abim imalı bir şekilde
A. Osman - Ne ima ediyorsun sen bakayım bücür .
Asena - Hiç benim en küçük abim.
Eve yaklaşınca korna çaldım. Annem hemen kapıya çıktı. Arabadan ik inen bulut oldu koşarak anneme sarıldı. Bende arabada indim ve anneme seslendim.
Asena - Anne masaya bir tabak daha koy
Annem - neden kızım biri mi gelecek ?
Asena - Evet anne bak sana kimi getirdim.
Arabayı işaret ettim ve annem arabaya dönüp baktı. Osman abim arabadan çıkıp annem sarıldı.
Asena - Ayyy yeter hadi kapıda kaldık ben acıktım eve geçelim.
Herkes eve geçti ve masaya oturdu kahvaltı yapılırken bol bol kahkaha atılarak kahvaltı yaptık.
Telefonum çalmaya başladı masadan kalkıp çantamdan telefonumu aldım.
Ekrana bakınca Cihangir savcı yazıyordu.