19. Bölüm

383 17 0
                                    

Kulaklıklar dan gelen çınlama ile kısa süreli bizim de kulaklarımız çınladı.

Asena - beyler iyi misiniz ?

Yiğit - iyiyiz ama birazdan hava aydınlanacak ve fabrikadakiler kamplara dönünce ne olur bilmiyoruz

Asena - SİHA lar bölgeye gelmek üzere merak etmeyin. Sizi en kısa sürede oradan alacağız

Teröristlerin çoğu etkisiz hale gelmişti hava karanlık olduğu için ne olduğunu anlayamamışlardı. Çoğu hızla kaçışmaya başladı. Birkaç kişi rastgele gele ateş etti.

Erdem - helikopter tamir edilmek üzere. En kısa zamanda  yola çıkacak.

Burak - Ahmet komutanım kolun kanıyor

Erdem - Ahmet iyi misin ?

Ahmet - iyiyim komutanım küçük bir sıyrık ama bizim ilerlemeniz lazım çünkü burası artık tehlikeli.

Erdem- tamam helikopter 3 km uzaklıktaki alana iniş yapar.

Ahmet - tamam komutanım ilerliyoruz

Kübra - SİHA lar bölgeye ulaştı

Asena - yakınlarda terörist unsuru var mı ?

Kübra - şu anlık yakınlarında bir tehlike görünmüyor, sihanın görüntüsünde ekrana aktarıyorum.

Asena - tamam Kübra

SİHA nın kamerasından gelen görüntülerde Yiğitler güvenli bir şekilde ilerliyorlar dı. Etraflarında terörist unsuru görünmüyordu. Bu şekilde zaman geçti. Yiğitler olması gereken yere vardılar. Helikopter geldi . Terörist ile helikoptere bindiler. Odadaki herkes derin bir nefes aldı.

Erdem - yaralıların son durumu nedir

Burak - Ahmet komutanımın durumu iyi Ali Osman çok kan kaybetti acil hastaneye gitmesi gerek

Erdem - tamam şimdi ambulansa bilgi geçiyoruz siz gelince buradan bir ambulans direkt hastaneye gidecek

Burak - komutanım ameliyathane ve kan hazır olsun

Erdem - söylerim , Asena kan gurubu ne abinin ?

Asena - A Rh pozitif

Erdem komutan hastaneye bilgi geçti ve bir ambulans karakolun helikopter sahasına geldi. Bizde timleri helikopter sahasında beklemek için karakoldan çıktık. Beklemek hiç bu kadar zor olmamıştı sevdiğim iki insan yaralı ve benim elimden onlar için bir şey gelmiyordu.

İçimde tüm duyguları aynı anda yaşıyordum. Vuruldukları için hüzün, onlara bunu yapan şerefsizlere öfke ve en önemlisi de hayattta oldukları için sevinç . Ben içimdeki duygular içinde savaş verirken birinin dokunması ile o şavaştan sıyrıldım .

Kübra - Asena iyi görünmüyorsun. İstersen sen içeride dinlen, geldiklerinde sana haber verelim.

Asena - İyiyim, burada beklesem daha iyi olur

Kübra - Ali Osman iyi olacak merak etme

Asena - inşallah

Uzun bekleyişin ardından helikopter sahaya indi sağlık çalışanları sedye ile helikopterin yanına geldiler. İlk önce abim indi ve ambulansa alınırken gözleri bağlı olan şerefsizi indirdiler.

Yiğit - uzman çavuşlar şu şerefsizi alın. Gerekli prosedüre başlayın.

2 kişi - emredersiniz komutanım

Savcı ASENA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin