Yiğit in anlatımı ile

590 24 1
                                    

Eskişehir'de uçağa binmek için kontrolden geçtim. Elimde valizim bekleme salonuna geçiyordum biri dikkatimi çekti. Havanın sıcak olmasına rağmen kaban ile  gezen biri vardı. Adamı takip etmek için ona doğru ilerlerken birine çarptım. Çarptığım bir kadındı . Tahmini 25 - 26 yaşlarında , 1.68 cm boyunda , hafif esmer, sivri çeneli , siyah gözlü , hafif  kıvrık burunlu ve çok eskiden tanışıyor muş hissi ve kalbim hızlı çarptı  . Ciddi bakışlı bir kızdı . Hanım efendi bir yerden tanıdık geldi ama bunu düşünecek vaktim yoktu . Kadından özür dilerken bir yandan adamı arıyordu gözlerim. Kadın bir anda sert  bir cevap vererek uçak kontrol alanına gidiyordu ki adamıda gördüm. Bir dakika o adam benim bineceğim uçağa mı binecekti .
Uçağa bindik ve adam çaprazımda oturuyordu adam dikkat kesildim . Hostes konuşmayı yaptı ve canlı bomba olduğuna kesin karar verince hostesi çağırdım. Önümdeki kadın kendinin çağırdını iddia ederken hostes aynı anda çağırdığımızı söyledi. Ben adama dikkat kesildim ve önceliği kadına verdim. Sonra bir an hostesle konuşmak için hostese döndüm ki , çarpıştığı kadındı . Hostese durumu anlattım , hostes aynı şeyi fark ettiğimizi söyledi ve pilotun yanına gittik . Kadın kendini tanıtınca  bir ana acaba dedim sevdiğim kız olabilir miydi ,yok canım olamazdı  ama komutanının dediği kadındı  , komutanım savcı hanım ile aynı görevde yer alacağımızı söylemişti.  Canlı bomba bizi fark edince üstüne atladım ve bir anda adam bayıldı. Kafasına savcı bir demir geçirmiş. Uçaktan indik ifade verdik ve karakoldan çıktık. Araba ile evine bırakacaktı ki telefonum çaldı ve savcı ile toplantı olduğunu bildirdiler bizde karakola gittik . Teröristi tanıtırken o kadar kendinden emin ve ciddi bakışlı duruyordu ki etrafa korku salıyor du. Bu duruma bir anda kapıldım. Bir an kendimden utandım sonuçta benim bir sevdiğim vardı, ancak bu kızda başka bir şey vardı beni kendine çeken  .  Karakoldan çıktık ve Ocak başına gittik  orada su içerken nihan ablanın sana bir kısmet buluruz dediği an boğazıma su kaçtı çünkü bu durum hoşuma gitmemiş ti . Herkesin bana bakması umrumda bile değildi .   Mekandan çıkarken telefonum  çaldı ve telefonun ucundaki ses ile şoka girdim. Biri beni yere doğru çekti ve ateş sesleri duymaya başladım ne olduğunu anlamamıştım. Silah sesleri kesilince sağıma düşmüş pozisyonda karşındakine baktım ve Asena sol kolu başımın altında ikimizde yan düşmüş bir şekilde idik. Asena zemine düz bir şekilde yattı ve etrafa herkes gelince hızla kalktım. Asena yı kaldırmak için elimi uzattım ve  bir anda bağırdı. Kolu çıkmıştı ve o durumda bile sakindi . Kolunu Aylin taktı ve hastaneye gittiler. Karakol gittik ifademi ilk ben verdim ve Aylin'in yanına gittim reçeteyi verdi ve gerekli malzemeleri aldım . Asena hastaneden çıkmıştı , Aylin in  acil işi çıktı ve hastaneye geri döndü . Karakola gittik ve baş komiser asena nın tanıdığı  çıktı. O lavuk sarılmak isteyince tepki olarak öksürdüm ve sarılmalarına engel oldum. Asena dan hoşlanmıştım ve bu durumda kendimden nefret ettim. Aşık olduğum kıza ihanet ediyor gibi hissediyordum. Karakoldan çıktık eve geldik komşum olduğunu öğrenince şaşırdım. Ablam yemeğe davet etti yemek yerken melek için tuzsuz yemek yemesi çok hoşuma gitti ve bende yedim . Melek onu mutfağa çağırdığı da çok garip dedim melek birine çabuk alışamaz dı ama Asena ya saniyesinde alışması çok garip ti. Ertesi gün zeynepten telefon numarasını alıp mesaj attım. Yapmamam gerkirdi çünkü ona bağlan mamılıydım. Ama yinede mesaj  attı. Belki de ismi yüzünden bunları hissettim kafam çok karışmıştı . Adliyeye bıraktım ve karargaha geçtim. Yazmam gereken raporları yazdım ve Asena geldi . Ona tuğranı anlattım ve oda bana bu tetihi sıkan şerefsizler sen nirinin ismini verdi . Çay teklifimi o herif için reddetmesi çok pis canımı sıkıyordu ama aldığım eğitimler sayesinde belli etmiyordum. Öğlen yemeğini yedikten sonra eve bıraktım ve işlerimi halledip eve gittim. Eve girecekken Asena yı gördüm yanına gittim ve telefonum çaldı ablam beni çağırdı ve asenayı da alıp gittim. Hastanede donör  olmak istediğini söylediğinde çok garip oldum. Yanıma gelip konuştu ve beni kendime getirdi. Bahçeye çıktık ve beni bir yere götürdü. Bağırma mı söyleyince saçma gelmişti ama bağırmak iyi geldi ağlamaya başlayınca  Asena arabaya gitti bu nasıl bir ince düşünmedir ya Rabbi sana geliyorum. Meleğin donörü Asena olması ayrı bir şanstı. Meleği eve getirdik ve asenayıda kendi evine bıraktım. Ona teşekkür edince karşılığında benden birşey istemesi beni şaşırtı ama onu da kendi için değil yine başkası için istemişti . Allah'ım nolur aşık olduğum kuz bu olsun Yarabbim amin diye içimden geçirdim.  

Savcı ASENA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin