Telefonu açmak için yan odaya geçtim ve telefonu açtım.
Asena - Alo Cihangir savcım buyrun.
Cihangir - Asena sana bir konum atıyorum 20 dk burda ol.
Telefon kapanmıştı. Cihangir savcının sesini hiç böyle duymamıştım. Hızlıca hazırlanmaya başlamıştım. Savcının attığı konum yakındı motor ile gitmem 10 dk yoldu. Motor ekipmanlarımı giyip gerekli eşyaları alıp evden çıktım. Atılan konuma vardım. Geldiğimiz yer orman kenarında bir yerdi. Kaskımı çıkarıp motordan indim. Savcım arabadaydı. Arabanın camına vurdum ve savcı gel işareti yaptı arabaya geçtim. Savcı telefonumu istedi telefonumu verdim kedi telefonunu da çıkardı ve torpido ya koydu ve arabadan indik.
Cihangir - Asena tayin yerin belli oldu mu ?
Ben abimlerin gelmesiyle tamamen unuttuğumu hatırladım
Asena - Savcım sisteme bir kaç kere girmeyi denedim ancak yoğunluktan giremedim. Sonrada bazı şeyler oldu ve unuttum.
Cihangir - Seni neden çağırdım sence Asena bir fikrin var mı ?
Asena - Yok savcım ama ciddi bir durum olduğu ortada çünkü telefonları arabaya bıraktık ve sizin duruşunuzdan anladığım kadarı ile ortada ciddi bir durum olduğu kesin.
Cihangir Tamda bu yüzden bu göreve seni seçtik Asena
Asena - Hangi göreve Cihangir savcım
Cihangir - Görev yerin Tunceli. Şöyle ki Asena, Neşterci kod adında bir terörist var. Yakalama operasyonun 2 ayağı var biri yakalamak için görevlendirilen jöh timi, diğer ayağı ise adalet ayağı burada da sen takip edeceksin bu olayı.
asena - Cihangir savcım birşey sora bilir miyim ?
Cihangir - Sor bakalım
Asena - Savcım ben henüz hiç bir davaya bakmadım ve siz bana böyle önemli bir görevi verirken şüphe etmediniz mi ?
Cihangir - Asena neden seni stajyer olarak seçtim ve sana bir çok kurs eğitimi aldırdım sence ?
Asena - Siz hepsini planladınız mı ?
Cihangir - Aslında öğretmenlerin fark etmiş simülasyon olay yeri inceleme derslerinde diğerlerinden farklı bir performans sağlamışsın ve beni bizzat arayarak anlattılar ve bende seni seçtim. Bu operasyon için yıllardır çalışılıyor ve bende seni bu operasyona hazırlamak için birçok kurs ve eğitim aldırdım.
Asena Beni böyle bir göreve layık gördüğünüz için sağolun
Cihangir - Bu dosyayı al içinde operasyon bilgileri var iyi sakla
Cihangir savcı ile vedalaştım. Telefonumu araçtan aldım ve telefonun ekranını açtım birçok arama ve mesaj vardı hepsi annem ve abilerim dendi. Dosyayı montunun cebine soktum ve ev doğru motoru sürdüm. Eve geldiğimde herkes endişeli gözler ile bana bakıyordu.
Annem - Annecim noldu haber vermeden çekip gittin,Asena - Anne tayin yerim belli değildi ya savcı aradı onun yanına gittim.
Annem - Eeee belli olduğu peki
Asena - tayinim Tunceli' ye çıkmış
Babam- ne zaman gideceksin peki kızım
Asena - 1 hafta içinde orda olmam gerek babacım.