GECE 4
"Kahve için teşekkürler çok iyi geldi."
"Rica ederim.22 şişe rakıdan sonra anca 12. kahvende kendine geldin."
"Amann boşversene!"
"Chae,senin için banyoyu hazırlattım.Gidip duş alabilirsin.Ben aldım zaten."
Ayağa kalkıp banyoya doğru gittim ve sıcak bir duş alıp odaya gittim.
***
"Evde tek olduğumuzu sanıyordumm. " dedim şaşkın aynı zamanda yandan hafif gülümsemesiyle bana baktı.
"Ne yani? Niye evde tek olalım?Bir şey mi yapacağız da evde tek olalım Chaeyoung? Ha söylesenese? Biz..." Yüzü sertleşti ve işine dönüp "...sadece arkadaşız." dedi.
Ah bu... düşündüğüm şey olamaz değil mi? Yoksa... hayır hayır biz arkadaşız.Yoksa o başka duygular içerisinde mi? Sorucam. Evet,sorucam bunu.
"Hey Lisa!" dönüp soran gözlerle bana baktı.
"Hı?" dedi.Geçip iki kişilik yatağın üzerine bağdaş kurarak oturdum."Sen..."
"Ben?"
"Yanlış anlama,davranışlarından anladığım kadarını sorucam..."
"Evet Rose?"
"Benden hoşlanıyor musun?" Lisa işini bırakıp tamamen bana döndü.2 dakika durduk öyle.Sonra derin bir nefes aldı.
"Chae,saat geç oldu uyumamız lazım" dedi
"Lisa sana soru sordum!" dönüp öylece yüzüme baktı ve nerdeyse üstündeki herşeyi çıkarıp yatağa bana doğru gelmeye başladı.
"Lisa ne yapıyorsun!?" birşey demeden üstüme doğru gelmeye başladı.Geldi geldi ve ben daha kaçamadan üstüme çıktı.Lisa'nın bedeninin altında kalmıştım ve nefesimi tutuyordum.Ah rose ah kızım biz iflah olmayız.
"LİSA SANA DİYORUM NE YAPIYORSUN?!"
"şştt bağırma saat çok geç oldu"
"Lisa farkında mısın üstüme çıktın? Ne yapmamı bekliyorsun?"
Dönüp çapkın bir şekilde bana baktı. "Aynı karşılığı vermeni." dedi.
Sonra bir süre birbirimize baktık ve üstümden yuvarlanıp yan tarafıma geçti ve hiç birşey olmamış gibi bakmaya devam etti.
"Ahh,sonunda kalktın üstümden!"
Tam yataktan kalkıcaktım ki bileklerimden tuttu ve yatağın başlıklarına kilitledi."OLUM BEN NE YAŞIYORUMM" demek isterdim ama o an diyemedim.
"Rose ben senden hoşlanıyorum.Allah kahretsin çok güzelsin.Seni görünce,sana böyle dokununca içim böyle kıpır kıpır oluyor.Ben... sana çok aşığım..."
Şok olmuştum yeminle şok olmuştum.
"B-ben ne diyeceğimi bilmiyorum Lis-" sözümü kesti.
"Birşey demene gerek yok güzelim,sadece bana karşılık versen yeterli." dedi ve ben daha şok içerisindeyken dudağını dudağıma değdirdi.Sanki biz iki küçük yapboz parçasıydık ve birbirimize değdiğimiz an bütünleşiyorduk...
... (O MALUM SAHNELERİNİ BU BÖLÜMDE YAZMAK İSTEMEDİM CÜNKÜ UTANIYORUM.D)
Lalisa'nın dolgun dudakları öptüğü heryeri yakıp kavuruyordu.O her öpüşünde ben kendimden geçiyordum...Uzun süre yatakta kaldık.Kasıklarım ağrıdan yanarken bir yandan dişlerimi dudaklarıma geçiriyordum.Ağrıdan neredeyse ölücektim.
Birden omzumda bir nefes hissettim.Ah tabi Lisa'dan başka kim olabilirdi? Ben acıdan kıvranırken Lalisa uzun ince parmakları ile kasıklarımı okşuyordu.Ben bu günahkar gece bitti sanıyordum ama Lalisa'nın hareketlerinden anladım ki gece daha devam edicek...
"Sakin ol Rosie.Şimdi bana izin ver.İzin ver de seni rahatlatayım." kasıklarım git gide daha kötü oluyordu.Bu canımı çok yakıyordu.İstemeye istemeye bacak aramı hafif açıp Lalisa'ya izin verdim.Bu gece beni rahatlatması lazımdı.
Lisa uzun parmaklarını gri eşofmanımın altından geçirdi ve elini büküp hiç beklemediğim bir anda boşluğuma bastırdı.Bu benim daha çok kasılmama neden olup inilti çıkarmama sebep olurken Lisa zevk alıyor gibiydi.Madem zevk için bu günahkar geceyi sürdürüyorduk,bu zevkin bende dibine vurmalıydım.
Lisa üstüme yatıp,ellerini halen boşluğumda gezdirirken onu omuzlarından tutup kendime çektim.Lisa'nın dokunduğu heryer yanarken ben bundan zevk alıyordum.
"l-lali-sa yapma yeter.."
"tamam sakin ol ve sadece 5dakikalığına bana bırak"
Ellerini yavaşça eşofmanımın altından çekti.Ellerini temizledi ve hiç beklemediğim bir şekilde hızlı davranarak aynı yere tekrar parmaklarını soktu.Bu benim inlememe neden olurken karnım içe gömülüyodu.Sanki biraz daha gömülse kaburgalarım batacaktı.Lalisa bu haraketinden sonra elleri çekti ve tekrar sildi.Sonrasında hiç birşey olmamış gibi "İyi geceler" dileyip yanımda uyudu.
Bu ağrı az önce beni nerdeyse öldürürken Lalisa'nın son haraketi ile birlikte yavaş yavaş ağrısı hafiflemişti.
Ağır ağır banyoya gittim.Ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra aynada biraz kendime baktım.Bu günahkar geceyi asla ne hatırlamak,ne de unutmak isteyecektim...
Selaminko KJSKFDKH bu bölüm bence baya ateşliydi KSDJHFD yazarken çok utandım ama sonra bir sorun olmayacağını düşünüp yazdım.Zaten bunu +18 bir hikaye olarak ayarlamıştım.Neyse diğer bölüme uçun hadii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴍᴏᴏɴʟɪɢʜᴛ / CHAELİSA FİC (askıda bitmedi)
FanfictionEskiden kendime TANIMSIZ derdim.Çünkü hiç birilerin ilki olmamıştım.Ben hep değersizdim.Sanki vardım ama ölüydüm. Bu yüzden kendimi TANIMSIZ hissederdim.Sıfır gibi mesela. "1+0=1" bu örnekteki gibi sıfır hep böyledir ve böyle kalır.Mesela insanlar s...