ALDATILMAK.

68 4 0
                                    

Evime varalı neredeyse iki bucuk saat olmustu ve benim acilen kutuphaneye gitmem gerekiyordu.Bu sıralar kütüphanede oyalanmak cok hosuma gidiyor.

Hemen hazırlanıp kütüphaneye dogru yola koyuldum.Üstüme beyaz bir crop ve onun üstüne bir acık mavi/bebek mavisi gömlek altımada bol bir mavi pantolon giymistim.JBL kulaklıklarımıda takıp yola koyuldum.

***

Kütüphaneye varmıstım.Bir kac kitap alıp kütüphanenin üst katına cıktım.Cam kenarında ki calısma masalarından birine oturdum ve kulaklıklarımdan hos muzigimi dinleyip bir yandan kitap okuyordum.Hava yagmurluydu.Cok guzel yagmur yağıyordu.Cama degen yagmur damlaları cok hosuma gidiyordu.

Aradan yarım saat gecmisti cok huzurlu bir sekilde kitabımı okumaya devam ediyordum.Bu huzurumu hic birseyin bölmesini istemiyordum.

Birden omzumda bir el hissettim arkama döndüğümde gelenin Jisoo oldugunu gordum.Kulaklıklarımı cıkarıp ona gülümsedim ve kütüphanede konusamaycagimizdan disarı cıktık ve oradaki ustu kapali banklardan birine oturduk.

Jisoo mutsuz gozukuyordu.Gozleride kızarmıstı.Demek ki aglamıs.Jisoo ile bu sıralar cok fazla konusuyorduk.

Jisoo derin bir nefes aldı ve kucagındaki ellere baktı.

"Kuzumm nolduu?" normalde boyle konusmam ama iyi hissettirmek istiyorum Jisoo'ya.

"Rosieee" dedi ve hüngur hüngur aglamaya basladı.Ben ne oldugunu anlamaya calısırken kucağındaki ellerini tuttum ve avucumda ısıttım.Elleri adeta buzdolabı gibi sopsoguktu.

"Oyy kıyamam sana yaa noldu bebegimm?" Jisoo tekrar bana baktı ve burnunu cekerek.

"Rosie,Jennie beni aldatıyormuss" dedi ve tekrar aglamaya basladı.Evet,Jen ve Jis sevgiliydi hemde uzun bir zamandır.Zaten sirket onların bir arada olmasına birsey demiyordu.Ama Lisa ve benim iliskimi bizden baska hic kimse bilmiyordu.

"Ah bee,ee kiminle aldatmıs? Yazık yaa lanet olsun gercekten sanki bir oyun oynuyorlar bu bir iliski ciddi olmal-" derken sozumu kesti ve daha cok aglayarak "LİSA İLE ALDATIYORMUSS" dedi ve bu beni şoka sokarken o hıckıra hıckıra ağlıyordu.

Oldugum yerde kaskatı kesilmistim sadece kısık bir sesle "n-ne?" diyebildim.

"Lisa ile Rosiee yaa nasıl bana bunu yaparr? Üstelik onları..." halen soktaydım ağlamak istemiyordum kimse bilmiyordu cunku ah hayır olamaz belkide bunu Jis'ya soylemeliyim..

"Onları ne Jisoo?"
"Onları yatakta sey yaparken yakaladım BİDEE" daha cok salya sümük aglamaya basladı.Kendimi durduramayıp bende aglamaya basladım.Madem beni aldatıyordu niye o zaman yataga goturdu beni? Ustelik ilkimi ona vermistim... İkimizde hüngür hüngür aglıyorduk.

Jisoo aglayarak "ROSİE SEN NEDEN AGLİYONN" dedi.Evet soyleyecektim ona.

"Jisoo..."
"Rosie?"
"Biz Lisa ile sevgiliydik..." dedim ve hıckırarak aglamaya basladım.

Jisoo aglamasını kesmis tam "dedikodu cıktı" bakısıyla bakıp soka girmis karsımda duruyordu. "NEE!?,SEN CİDDİ OLAMAZSINN!"
burnumu cektim ve Jisoo'ya bakarak,aglamaklı bir sekilde "Maalesef ciddiyim Jisoo" dedim.

Jisoo'ya bugune kadar Lisa ile yasadığımız her seyi anlattım ama zaten cok birsey yasamamıstık. Jisoo tam karsımda oturmus acıyarak bana bakıyordu.Bence acınması gereken oydu cunku onların ki 5 ay sürmüstü oysaki bizim ki sadece 3 gun.Ben ona cok inanmıstım.ONA İLKİMİ VERMİSTİM. Ama o beni aldatmıstı...Ben ona cok guvemistim ya...

"Ah Rosie'm ya sakın üzülme" dedi Jisoo biryandan da aglayarak burnunu siliyordu.
"Ya beni bırak ben zaten ona ilkimi verdigim icin uzgunum asıl konumuz sensin sizinki hem uzun sürmüs,of kıyamam ya ben bize OSBSİSBSKSJD" suanki halimizle bile bizi güldürmeye calısıyordum.

"Jisoo kalk bize gidiyoruz.Yoldada birseyler alırız sabaha kadar dertlesiriz." Jisoo burnunu cekerek bana baktı.
"Ay bilemedim ki simdi ya" kolundan tuttugum gibi Jisoo'yu kendime cektim. "Gel hadii,bundan sonra bizim gunumuz KİMSE BİZİ UZEMEZ" beraber guldukten sonra "hadi hadi kalk toparlanmamız lazım zaten sen 2 gündür bu haldeymissin senin enerjini geri getirmemiz lazım tospagam benim hadi"
Jisoo ile gulusurek icimizdeki o derin acı ile eve dogru gittik.


ᴍᴏᴏɴʟɪɢʜᴛ / CHAELİSA FİC (askıda bitmedi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin