YENİ BASLANGIC.

53 4 1
                                    

Hayatıma bir duzen sokmaya karar verdim.Simdi sirketteydim ve buradaki son gunumdu.Bu daha kimse bilmesede evet oyleydi.

***

"anlamıyorsunuz efendim,benim bu sirketten ayrılmam gerekiyor evet bir sozlesme imzaladım ama bu sozlesmenin kalıcı bir kural olmasına 1 ay kaldı.Yani geç kalmadım."

"Bana karşı gelemezsin! Sen benim çalışanımsın tamam mı!? Ben ne istersem o! Şimdi git diğer kızların yanına! Hadi DEFOL!"

B-bu bana emir mi veriyor? "SEN NE AYAKSIN LAN? BİDE PATRON OLUCAK SİKTİR GİT EVİNİN PATRONU OL. MALA BAK HAYIRDIR OLM İSTERSEM CIKARIM!" (JSHSOAHDİSH ya burasını bilerek boyle yazdım)

"KOVUYORUM SENİ! BİR DAHA BURANIN ÖNÜNDEN GECEMİYECEKSİN! ÇIKARIN ŞUNU DERHAL!" bu kendini cidden bir sey sanıyor.Bizimde bir gururumuz onurumuz var yani. "SEN BENİ ÇIKARMIYORSUN BEN İSTİFA EDİYORUM!" bunu dedikten sonra YG nin elleri titredj adam boyle bir çıkısa karsı sok oldu resmen. Birinin bunun havasını indirmesj lazımdı ama💅

"CEKİLİN! BENİM ELİM AYAGİM VAR KENDİM CIKARIM!" bunu dedikten sonra saclarımı savurarak havalı havalı sirketten cıktım.

Cıkarken bizim calısma salon odamızın onunden gectim ve iceride kızlar prova yapıyordu. Vedalaşmak ve vedalaşmamak arasında kararsız kalmıstım ama artık olan oldu ayrıca Jisoo ile dun mesajlasırken vedalasmıstık hem bugunde o sirketten cıktıktan sonra bulusacaktık. Lisa ve Jennie'den bahsetmiyorum bile.

Zaten onlar vedalaşacak insan olsaydılar sirketten ayrılmazdım ben.

Hava güneşliydi,güneş gözlüklerimi takıp otobüs duragına dogru ilerledim. Salaklar,idoluz diye ehliyet almamızada izin vermiyorlardı.Suan onlar yüzünden otobuse biniyorum!

Otobüse binip arka koltuklardan birine gectim.Kulaklıgımı takıp telefondan en sevdigim tiyatroyu izliyordum. İzlerken istemsiz ama beni eglendiren bir sekilde repliklerin hepsini hemen ezbere biliyordum ve onları aynı ses tonu ve aynı mimiklere benzetmeye calısarak ekrar ediyordum.Bu cok hosuma gidiyordu.

***
2.durakta yanıma pembe mavi fuarlı bir kadın oturdu.Cok guzel bir bayandı. Kırmızı beyaz cizgili crobu altına kahverengi kemerli,koyu mavi kot pantolonu giymisti.Bir elinde koyu kahverengi eski bir canta diger ellerinde ise bir suru yazıların olduğu kagıtlar ve dosyalar vardı. Ona bakıp geri eglenceme döndüm.

***

"Merhaba." yanımdaki kadın gulumseyerek bana bakıyordu.

"Merhaba?" dedim.Kadın gülümsemesini büyüterek "Cok guzel oynuyorsun" dedi.
Anlam veremeyerek "Anlamadım?" dedim.Kadın gözleri ile elimde ki telefonu işaret etti. "Yeteneğinin farkında değilsin galiba" dedi. "Bir tiyatro oyuncusu bu gibi yeteneklere sahip olabilmek için çok calısıp yıllarını veriyor,sen ise doguştan bu özelliklere sahipsin.HARİKA!" Kadının şuan beni övmesi hiç beklemedigim bir haraketti ve bu çok hoşuma gitmişti. "Ah,teşekkür ederim ama bence bu o kadar abartılacak bir yetenek değil.Oylesine kendi kendime eğleniyorum ben" dedim ve kadına gülümseyerek kulaklıklarımı taktım ve onume döndüm.Tefonumda ki videoyu açtım ve izliyordum ki kadın kulaklıklarımı cıkardı ve ona dönmemi sağladı. Dinliyorum anlamında gülümsedim. "Bu basit bir yetenek deyip geçmemelisin.Ben bir tiyatro senaristtiyim.Ayrıca ögrencilerimizin çogunu ben eğitiyorum. Bu yüzden biliyorum ve dediğim gibi kolay elde edilemeyen bir yetenek bu. Bu yeteneklerinden faydalanabilirsin.Bu senin için çok iyi olur." dedi ve çantasını karıştırarak bir kağıt çıkardı.Acaba gerçekten abarttığı kadar var mıydım? Ama ben sadece eğleniyordum! Vay be! Çok yetenekliyim canım kendimm! "Bu benim telefon numaram,eminim dediğim seyi yapıp yeteneklerinin peşinden gideceksin.Bir gün bir televizyon yada ne bileyim film yıldızı olabilirsin! Bu yeteneklerinle olacağın kesin zaten" kadının iltifatları sayesinde utanmıstım ama sevinmistimde evet,yetenegimin yeni farkına varmıs olabilirim ama onu hemen kaybetmeyeceğim. Yeteneklerimim pesinden gidicem ve mutlu olabilecegim. Bu hayatımda verdigim en mukemmel karar olabilir!

"Senin gelecekte bir cok basarılı bir film yıldızı olacağına inanıyorum" dedi ve sondan bir önceki durakta indi kadın.

***

Ayy merhaba kankslarr👽

Coooookk uzun zaman oldu yazmayalı artık incir agacı bile cicek acıcaktı(!) 😭

JABAKABSKABSGSJ

Neyse gorusurk muwhh😭

ᴍᴏᴏɴʟɪɢʜᴛ / CHAELİSA FİC (askıda bitmedi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin