GÜNDÜZ GÜNAHLARI /GECE GÜNAHLARI

92 6 0
                                    

SABAH 11.30

"Chae,kahvaltı hazır güzelim gel"

"Tamam geliyorum!" Lisa dün gece hiçbirşey yaşanmamış gibi rahat davranıyordu.Ben ise utanıyordum ama yapacak birşey yoktu benimde Lisa gibi rahat olmam gerekiyordu.

Hemen saçlarımı tarayıp dağınık bir ev topuzu yaptım.Hava soğuktu.Üzerime mor bir hırka alıp alt kata inip mutfağa geçtim.Lisa masayı silip sofrayı kuruyordu.Ona yardım etmeye başladım.

"Lisa..."

"Evet Rosie?"

"Dün gece noldu?"

"Seviştik.Neden?"

"Hiç,gerçekten bu yaşandı mı diye sordum."

"Yaşandı" bana dönüp "ve yaşanacak" dedi ve göz kırptı.

"Hadii gelde şu yeni tarifimin tadına bak.Kahvaltıda çok güzel yeniliyor!" Ben halen olanların etkisiyle gece yaşananları düşünürken Lisa çok rahattı.

Masaya,Lisa'nın karşısına oturdum.Pek birşey yiyemedim.Kahvaltı bittikten sonra Lisa ile birlikte sofrayı topladık.Ve lacivert renginde ki L koltuklara oturduk.Lisa telefona bakıyordu.Birşeylere gülüyordu.Benimse merak ettiğim çok şey vardı.O gece birşeyler yaşamıştık ve Lalisa Manobal ile arkadaşlığımızı bitirmiştik. Peki şimdi ne olacaktı? Biz ikimiz artık neydik? Ne yaşayacaktık? Bu sorular aklımda dönüp duruyordu.Hem o gece daha aklımdan çıkmış değildi.

Lisa'ya dönüp "Lisa bize şimdi ne olacak?" dedim.Telefonunu indirip "Ne gibi aşkım?" dedi.Ne gibi olabilir? Dün geceyi hatırladığına emin değilim. "Dün geceyi diyorum Lisa..."

"Ha o mu?" Evet dermişcesine başımı salladım.

"Biz...artık iki günahkarız Lisa.Hayat artık bize haram..." Lisa yanıma yaklaştı.

"Hayır Rosie,öyle düşünme.Bir gece yaşadık ve bu gece oldukça zevkliydi.Yaşandı ve bitti.Tekrar yaşanınca yine aynısı olucak yaşanıcak ve biticek.Hmm... bak mesela annem hep "gece günahları ve gündüz günahları" diye günahları ikiye ayırırdı.Gündüz günahları;İnsanların dışlamaları,zorbalıkları,alayları,yalanları vb. şeylerdi.Bu günahlar gece olduğunda bile bitmezdi,affedilmezdi. Gece günahları ise;Seninle yaşadığımız dün gece örneği.Ama bu gece günahları gündüz olunca affedilirdi...Yani üzülmene yada korkmana gerek yok sevgilim.Ayrıca ilkini beninle yaşadın.Sevgilinle! Mutlu olmalısın.Hadi ama kendine gel!" dedi ve omzuma bir şaka manasıyla yumruk yedim.

Aslında Lisa haklıydı bunları unutmalıydım.Ama... aklıma takılan bir soru vardı.Biz şimdi sevgiliydik ve bunu ölene kadar saklayacak mıydık? Şirket buna ne derdi? Kurallarda ve şartlarda bununla ilgili olumsuz bir sürü şart maddesi vardı.Ve biz o maddelere uymamıştık... Peki ya gruptaki diğer kızlar...

"Lisa?"

"Efendim benim güzeller güzeli sevgilim"

"Şey... biz bu sevgili olayını ölene kadar saklayacak mıyız?Şirket buna ne derki? Bunu yapamayız en başta hata yaptık of OFF.YA LİSA BİZ NAPTIK YA ? ŞİRKET BUNUNLA İLGİLİ HEPİMİZİ EN BAŞINDA DEFALARCA UYARMIŞTI.VE BİZ BU UYARILARA RAĞMEN BUNU YAPTIK! BUNU ÖLENE KADAR SAKLAYAMAYIZ ŞİRKET ER YADA GEÇ ÖĞRENİC-"

"Şştt sakin ol bebeğim" derken yüzünde aşık bir gülümseme vardı.

"Şuan çok çaresizsin biliyorum ama biraz bak sadece birazcık benim gibi sakin mi olsan diyorum? Hem eğer sen böyle yaparsan evet,biz bu günahkar gecemizi başkalarından saklayamayız." başımı onaylar bir biçimde salladım.Yüzümü,sıcacık avuçlarının içine aldı.

"Teşekkür ederim güzelim.Bana güven." dedi ve yanıma geçip bağdaş kurdu.

"Şimdi Rosie,sakin olucaz bu ilk kural.Özellikle senin için." dedi ve gülüştük.

"Ah evet dikkat edeceğim.Sonra?" yere baktı ve alt dudaağını ısırdı.Sonra hemen bana dönüp konuşmaya başladı;

"Sonrasında... bunu ilk herkesten saklayacağız.Jennie ve Jisoo'dan bile.Normal arkadaşlar gibi davranacağız.Sanki sadece şirkette görüşüyormuşuz gibi.Şirkete gittiğimizde çok yakın ve samimi olmayacağız,mesafeli ve soğuk davranacağız" bunları söylerken gözlerim dolmuştu.Biz tutsaktık.Aşkımızı böyle mi yaşayacaktık?

"Ben magazincilerden de bizi koruyacağım.Sana söz veriyorum Rose.Sadece arkadaşmışız gibi davranacağız." Lisa'ya uzun uzun baktım.Gözlerim dolmuştu.Eşofmanımın üzerine rahat bıraktığım ellerime baktım ve "Söz mü?" dedim.

Ellerimi tuttu ve gülümseyerek "Söz sevgilim." dedi.

Lisa bana bir söz vermişti.Ona inanmalıydım.O düzeltmeye çalışırken ben böyle yaparsam hiç birşeyi düzeltemezdik.Hem bu bencillik olurdu.Bu yüzden bunları unutup Lisa'nın dediklerini yaparak ona yardım edicektim ve bu olayı çözücektik.Biz herşey bitti,tüm kötü günler geçti gitti artık özgürüz sanıyorduk ama asıl herşey şimdi başlıyordu...

***

"Sevgilim ben çıkıyorumm!" bir yandan fondatenimi sürüp diger yandan balkonda oturan Lisa'ya sesleniyordum.Burada tam 2 gün kalmıstım ve artık evime gitmeliydim.
"Aa Rosie nereye Allah askınaa!?" telasla ayaga kalkıp yanıma geldi.

"Olmaz Lisa cok durdum zaten.Hem artık benim sevgilim degil misin? Daha cok gorusuruz umarım" Lisa bir ic cekip yanıma yataga oturdu.

"Amaa daha yeni geldin olmaz kii hem ben sana doyamadımm" utanarak Lisa'ya baktım.O ise capkın capkın bakıslar atıyordu.

"Yaa Lisa boyle yapma iste geldim kaldım.Hem iki gündür sendeyim.Ayrıca annemler coktan gitmistir.Zaten onları göremedim.Bari eve gideyimde arayım bi"

"E burada ara nolacak?"

"Olmaz Lisa evde bir suru isim var zaten."
Deyip maskaramı sürüyordum.

"Allah askına ne gibi bir isin olabilir Rosie? Hem.." yanıma daha çok yaklasıp "benden daha önemli bir isin olmamalı,dimi?" dedi.

Hızlıca ayaga kalkıp hemen hafif koyu pembe rujumuda sürdükten sonra "Olmaaazz bak bir daha gelmem hea" dedim.

Ben kapıya dogru yönelirken Lisa'da oflaya puflaya pesimden geliyordu. "OFFF TAMAM YAA"

"Heh soylee,tekrar gelicem sozz hatta sen geliceksin sevgilim"

"Tamam ya.." hemen ayakkabı giyip merdivenden iniyordum ki Lisa arkamdan seslendi "Aaa Rosiee!"
Hemen arkamı dönüp bir sey unuttugumu sanarak "efendimm?" dedim.

"Sevgilini hic öpmeden mi gideceksin?" dedi.

Burnumdan gülerek hızlıca merdivenlerden yukarı cıktım ve kapıda,kalcasını kapıya yaslamıs ve kollarını "papatya" seklinde duran Lisa'ya yaklastım.

Hemen egildim ve yanagından öptüm.Tam arkamı dönüp merdivenden inecektim ki Lisa kolumdan tuttuğu gibi beni kendine cekip kapı ile kendi gövdesi arasındaki boslukta bıraktı beni ve "Ben bundan zevk almıyorum" diyerek dudağını dudagıma degdirdi. Öyle bir öpüyordu ki kendimden geciyordum.

Hızlıca ondan ayrılarak "Lisa dur biri gorecek" dedim ve aceleyle merdivenlere yoneldim .
Arkamdan "Benim güzeller güzeli sevgilimi gorseler nolucak alt tarafı sana asik olurlar." sasırmıs bir sekilde Lisa'ya döndüm cunku ondan daha farklı bir cevap bekliyordum.

Yandan gulumsedi ve sanki bu tepkimi bekliyormus gibi "Tabi hastanelik veya ölüme katlanabileceklerse" dedi ve goz kırptı.

Güldüm ve hemen binadan cıkıp kendi evime dogru yola koyuldum.


ASKLARİMMM SELAMMM ah uzun zamandır yazmiyordum herhalde 5-6 gun oldu neredeyse bir hafta iste.
Neyse bu hikayeyi umarim severek okuyorsunuz cunku ben yazarken cok heyecanlanıyorum KDBOSBSOSBWİDBD ama aklımda gercekten cok guzel bir senaryo var.d
Neysehh iyi okumalarr

ᴍᴏᴏɴʟɪɢʜᴛ / CHAELİSA FİC (askıda bitmedi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin