MUTLULUK BİLE ACIDIR.

57 4 0
                                    

Jisoo ile evime geleli iki saat olmustu.Kendimize makarna yapmıstık.Jisoo'ya rahat olması icin kendimden ona mavi bir sweatshirt ve altına gri bir esofman vermistim.İkimizde ruhsuzun tekiydik.Ama bunu bize neden yapmıslardı? Biri en yakın arkadasımdı,digeri ise... Of gercekten kafam allak bullak olmustu.

"Jisoo neden?"
"Neden ya evet neden?Valla Rosie'cim gidip onlara sormak gerekiyor" benden demesi gibi bir haraket yapıp masanın üzerindeki icecegini yudumladı.
"OFF,ALLAH BELALIRINI VERSİN PİSLİK ÂDİ HERİFLER" anlık bir sinirle hızlıca Jisoo'ya döndüm "PİCLER YA BİZE NİYE BUNU YAPTILAR BİZ İKİ MASUM GENÇTİK BE!" Jisoo son yudumunu da ictikten sonra ayaga kalkıp ellerini havaya kaldırarak beni onayladı "AAAYYYNNEEN"

Ayaga kalkıp salonda biraz yurudum. "AMA BEN ONLARA GÜNLERİNİ GOSTERİRİMM!"

"HELAL BE KIZIM! GO SİS! THATS MY GİRLL!"

"Tamam Jisoo abartma aa" Jisoo'nun keyfi suanlık yerindeydi YADA kendini toparlamaya calısıyordu.Cunku sabahki haliyle suanki hali arasinda cok fark var.

"Eee plan nedir kaptaaannn!?" Suan gercekten Jisoo'nun icecegine yanlıslıkla icki koydugumdan süphelenmeye basladım.Sabah aglayan anamdı sanki.Noldu lan bu kıza?

"Bakıyorum da hemen toparlanmıssın Jis?"

Jisoo sırıtarak elindeki icecegi ile bana bakıyordu.
"Tabi olum,hem artık gozumde onu bir kurustan bile degersiz buluyorum.Kim ki lan o ona uzuleyim? OHAPABSİDBAKSB degersiz. Hem bir suru dedikodu cikti siz Lisa ile sevgiliymissiniz meselaaa" Jisooya side eye bakıslar atıp tekrar yerdeki halıya bakıp düsünmeye basladım.

Aslında jisoo haklı neden o kadar kafaya taktım ki? Hem ChaeSoo'nun iliskisi 5 ay surmustu bizimkisi ise 2GÜN! Bu yuzden Jisoo kadar rahat ve mutlu olmalıydım.Ama bu iki masum kızlardan ilkini almak,aynı yatagı paylasmak,günahkar bir gece yasatmak,kandırmak,aldatmak ve daha fazlası neymis göstericem onlara, intikamımızı  alıcam.Hemde çok pis.

"Ah Rosie,buyuk annem hep derdi ki " Yavrum bak mutluluk bile acıdır,bu yüzden mutluluğun en tatlısının bir zaman sonra en acısına dönüsecegini bil ve ona göre yasa anı" derdi ve cokta haklıymıs valla rahmetli."

"Hıı evet valla cok dogru demis"

Jisoo ile o gece sabaha kadar konustuk,dertlestik. "Kadın kadının evidir" derler.Bu yuzden birbirimizi en iyi biz anlıyorduk.Lisa ile Jennie'yi Kadın yerine koymuyorum adam yerinede koymuyorum onlar insan degil tam bir pislikler.

***

ᴍᴏᴏɴʟɪɢʜᴛ / CHAELİSA FİC (askıda bitmedi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin