Şuan saat 11.30'du ve Jisoo gideli yarım saat olmuştu.Bende birazdan dısarı yürüyüse cıkacaktım.Hava kapalı ve yagmurluydu.Bu gibi havaları cok severim ve zaten yine bu havalarda yapılacak en iyi aktivetede bunlardan biridir.
Yaz yagmuru oldugu icin ustume YK2 crop altımada uzun bol siyah pantolonumu giydim ve uzerime bir ince mont aldım ve JBL kulakligimida takarak evden ciktim.
En sevdigim sarki listemi acip kosmaya basladim.Nefes nefese kalip ter icinde kosarken yagmur damlalari sicak tenime degip beni sakinlestirmek istermiscesine yagiyordu.
Bir dakika o karsimdaki Lisa mıydı? Ah evet bu oydu! Tam 360 derece donuuupp ters yone dogru kosuyordum ki omzumda hissettigim el ile oldugum yerde durdum ve Lisa oldugunu tahmin ederek oldugum yerde o tarafa bakmadan beyaz nike spor ayakkabilarima bakip derin derin nefes alip verdim.
Kendimi rahatlatmam 2 saniye falan surmustu. Omzuma dokunan ele dogru baktim ve evet Lisa'ydı.
"Ne var!?"
"Sevgilimm bize bilet aldım sinemaya gidecegiz hadii!" elindeki biletleri sallayarak beni kolumdan cekip öne dogru gecti ama ben oldugum yerde durdugum icin geri sendeleyip bana dogru döndu.Aramizda 1 adim vardi.Bunu fırsat bilip daha cok yaklastı.Ama ben gozlerimdeki o ciddi ve sıkılmıs ifadeyi gizlemeyip sürdürerek onu kendimden geriye ittim.Lisa kaskatı kesilerek sorgular ve anlam veremeyen bir tiple bana bakıyordu.
"Rosie noluyo?" telefonumdan saate bakıp Lisa'ya ters bakarak "Sen soyle ne oluyor?" dedim.
Lisa kaslarini catmis karsimda "ne var?" anlaminda basini salladi.
"Rosie, Allah askina ne yapiyorsun noldu durduk yere hemen bir triple-"
"Lisa ayrilalim." bunu gaddar bir sesle soylemistim.Bu yaptıklarını asla hak etmiyordum ve o da benim degerimi hak etmiyordu.
Lisa oldugu yerde kaskati kesilerek yuzume kizgin,anlamamis,soka girmis,sorgular bir ifadeyle bakiyordu.
Ona son kez bakip arkami donup gidiyordum ki kolumdan tutup beni kendine dogru cevirdi. Bunu bekliyordum zaten bu romantik dizi izleyen romantik hanimdan.pff.
"NE VAR LAN NE VAR NE İSTİYORSUN HA? NE? SANA BUGUNE KADAR EN BUYUK SEYİ VERDİM ZATEN O GECE BAK BENİM AGZİMİ ACTİRMA.BENİ NEDEN ALDATTİN LAN NEDENNN?!" Lisa birseyler soylemek icin dudagini araladi ama geri durup mahcup bir sekilde bana bakti.Ayrica eli halen kolumu tutuyordu.
"R-rosie.. b-ben herseyi acıklaya-"
"AÇIKLA O ZAMAN!" sertce kolumu geri cektim ve ellerimi "dinliyorum"anlaminda papatya yaptim ve Lisa" ya ciddi bir sekilde baktim.
"B-ben.."
Birsey demeden bekledim acaba ne diyecek kahpe.
Bana bakti dudagini araladi ama birsey diyemedi ve gozlerini kacirdi.
"Hey! Kelimeleri yutma ve bana soylesene hadi!"
Biraz daha bekledim ve cevap gelmeyince " Tamam,oylemi? Sen anlatmadin Lisa ben burada seni anlatman icin bekledim.Bir daha sana kendini anlatman icin sans vermeyecegim hersey buraya kadarmis.İliskimiz uzun surmemisti zaten.Ben sadece sana o gece.." Lisa'ya gaddar bir sekilde baktim ve bogazima oturmus o yumruyu yutup gozlerimi kacirdim.O da bana "o gece" sozumden sonra mahcup ve uzgun bir sekilde bakti.
"Herneyse gule gule."
Arkami donup kulakligimi takip hizli hizli yuruyordum. Arkamdan geliyor mu bilmiyordm acikcasi merak da etmiyordum.Lanet gelsin hepsine!
Kulakligimi birden biri cikardi.Lisa evet.
Kizgin bir sekilde hemen arkami dondum."YA NE VA-"
"rose beni dinle! Dinlemek zorundasin! SENİ COK SEVİYORUM KAHRETSİN COK SEVİYORUM.SENDEN ONCE JENNİE İLE BİR İLSİKİM OLMUSTU.AMA SENİ GORDUKTEN SONRA.. BEN SANA AŞIK OLDUM! ASİK OLMAK SUCMU CHAE! SOYLE! ASK NE SEN BİLİYOR MUSUN!? ama... jennie bunu bilmiyordu ve uzerime geliyordu.bu iliskiyi devam ettirmek istiyordu ve o benim seninle olan iliskimi bilmiyordu.ona soylemek istedim ama cekindim iste... Hem sen bunu nereden biliyorsun ha?" sorgular bir sekilde bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴍᴏᴏɴʟɪɢʜᴛ / CHAELİSA FİC (askıda bitmedi)
FanfictionEskiden kendime TANIMSIZ derdim.Çünkü hiç birilerin ilki olmamıştım.Ben hep değersizdim.Sanki vardım ama ölüydüm. Bu yüzden kendimi TANIMSIZ hissederdim.Sıfır gibi mesela. "1+0=1" bu örnekteki gibi sıfır hep böyledir ve böyle kalır.Mesela insanlar s...