DAHA KARANLIK.

32 2 0
                                    

WOAA 

Merhabakankslar 

Nabersiniz 

Neyse hadi okuyun okuyun 

Gorusruk 

-----

Ben koskoca Lalisa Manobal'dım. Hiç bir şey beni alt üst edemezdi bugüne kadar. Kaç şey yaşadım ne kadar zorluklara göğüs gerdim ben. Bugüne kadar hep kendi ayaklarımın üzerinde durdum. Babam öldüğünde bile sadece daha 4 yasindaydım. Kimsenin yardımına ihtiyac duymadım. Cunku ben ne zaman zorlansam beni zorlayan herseyin ustesinden gelmeyi bilirdim.

Evet. Ben kendimi,beni artik hic bisey zorlamaz ben o zorlugunda ustesinden gelirim,diye biliyordum ama ta ki suan ki durumuma kadar.

Odadan cıkıp koridorda biraz ilerledim. Koridorun sağında banyo vardı. Yavasca banyoya girdim. Tekrar yuzume baktım. Suyu açıp sanki tum dertlerimden kurtulmak istermiscesine suyu suratıma vurdum. Bunu birkac kez tekrarladım. Derin bir nefes alarak banyodan da cıkıp asagi kata indim.

Yavasca mutfaga dogru ilerledim. Rosie masada elinde telefonu ile biriyle mesajlasiyordu ve beni bekliyordu.

Amerikan mutfagı vardı. Aynı zamanda evde 3 tane hizmetci vardı. Rosé masa basında is kadını gibi -zaten oyle- giyinmis gayet ciddi bir sekilde beni bekliyordu.

Masaya kadar geldikten sonra halen cekinerek Rosie'ye bakıyodum. O bana hic bakmadı. Yavasca sandalyeyi cekip oturdum. Kahvaltıda bin bir cesit sey vardı. Ellerimi bacak arama koymus,cekinerek masaya bakıyordum. Utandıgımdan falan degildi. Ac da degildim. Sadece... Sadece bu kadar sure sonra Rosie'yi gormek onunla aynı sofraya oturmak, olanların hicbirini dogru bilmeyerek beni suclaması...

"Yemeyi dusunuyor musun yoksa onuda mı ben yedireyim,ha?"

Birden irkilerek Rosie'ye baktım.Bana bakmayıp halen telefona bakıyordu. Hissediyordum. Kesin o da bana caktırmadan bakmaya calısıyordu.

Bisey demedim. Sadece masaya baktım.

Rosie'de bisey demeden kahvaltısını yaptı ve yine bisey demeden masada beni bırakarak hizmetcilerden birinin yanına dogru ilerleyerek,kulagına biseyler fısıldadı.

Kendimi cok kotu hissediyordum.

Sonrada zaten gitti.

Masadakilere tekrar goz attım. Sonra yavasca masadan kalktım ve Rose'nin benim icin hazırlattigi odama gittim. Yatagima oturdum. Şarkı dinledim.

----

Aradan 6 saat falan gecmisti. Rosé halen eve gelmemisti. Bende odamdan halen cıkmamıstım.


ᴍᴏᴏɴʟɪɢʜᴛ / CHAELİSA FİC (askıda bitmedi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin