YÖNETMENLİK VE YILDIZLIK.

67 6 0
                                    


***

"Evett, ışığı şuraya koyalımm!!"

"Hey! Dikkat edin!"

"Şefimm! Bunu buraya koysam nasıl olur?"

"YA HAYIR OLMAZ ÖYLE SEN ONU BANA BIRAK GİT KIYAFETLERİ GETİR!"

"Şefim kıyafet işi bendee!"

"Tamam hadi hızlanalımm.Kamera neredee?!"

"Şefim getiriyoruz!"

Evet şuan Danimarka'daki ilk film yönetmenliği günümdü ama burada çalıştığım ekip Türk'tü,bunu özellikle ben istedim.

"Şefim oyuncular geldilerr!"

"O-oyuncular mı geldi?"

"Şefim buyrun oyuncuları şuradan karşılayalım"

OYUNCULAR GELİYORDU BU DA ROSÉ DEMEK OLUYOR VE BENİ GÖRÜCEKTİ EĞER BENİ GÖRÜRSE BU ONU BİR DAHA ASLA ULAŞAMAYACAĞIM ANLAMINA GELİYOR! AH,HAYIR BİRŞEYLER YAPMAM LAZIM ALLAH KAHRETSİNN!

"Ş-şey benim çok önemli bir işim çıktı,ÇOCUKLAR SİZ DEVAM EDİN GÜZELCE.BAKIN KAĞITLARI ORAYA KOYDUM HER AYRINTI YAZIYOR ONA GÖRE YAPARSINIZ GELİNCE BAKICAM DÜZGÜN YAPIN! HADİ SİZE GÜVENİYORUMM!"

Diyip süt kahvesi rengindeki yandan geçirmeli çantamı alıp hızlıca saçlarımla yüzümü kapatmaya çalışarak çıktım ama... O oradaydı... O-o buradaydı...

Onu kaç yıl sonra ki ilk görüşümümdü..

Çok değişmişti,güneş kadar neşeli ay kadar parlaktı...

Onu gördüğümde kalbim duracak kadar yavaş atıyordu.

Buna daha fazla dayanamayarak gözümden akan bir kaç yaşı umursamadan hızlıca yürümeye başladım.

"Hey Lalisaa"  sagıma dönünce bana karşı gelen Stevenı gordum.

" Ah,seni görmek ne güzell"

Elimi tutup öperken ben başımı yana çevirip gözyaşlarıma engel olmaya çalışıyordum. Birden elleriyle başımı ona doğru çevirdi ve bana uzun uzun baktı.

"Çok güzelsin... Ama neden ağlayıp o güzel gözlerini yoruyorsun? Ne oldu bir sorun mu var şirkette? Ah,bak eğer bir şey olduysa onlar adın-"

"Bay Steven iyiyim" ona bakıp kızaran gözlerimle baktım.Endiselenmis gözüküyordu.Ne yani benim için mi endislenedi? Neyse iyi bir yönetmen olduğumdandır o..

"Teşekkür ederim" deyip gülümseyip gittim.

***

11 saat sonra

Evde uzanıyordum,hiç birşey yapmadan sadece onu düşünüyordum... Uzun sarı saçlarına maşa yapmış,güzel kalın dudaklarına koyu kırmızı ruj sürmüştü. Bi zamanlar o dudağın tadına doyamıyordum... Şuan ise doymak isteyip doyamıyordum...

Bakarak insan doyamaz o dudakları öpmeliyim.

STEVEN'DAN BİR YENİ MESAJINIZ VAR!

Telefonuma gelen bildirim sesiyle ekrana baktım.Steven'dan mesaj gelmişti.Herhalde film ile ilgiliydi.

Steven ve Lalisa konusması

Steven: Lalisa selam

Saat biraz geç oldu ama..

Umarım rahatsız etmemişimdir.

ᴍᴏᴏɴʟɪɢʜᴛ / CHAELİSA FİC (askıda bitmedi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin