Zorla evine giren Shidou'ya karşılık kaşlarını çattı Rin. Ayağını araya koyarak kapanmasını engellemiş, Rin'in bağırışlarını umursamadan eve girmişti Shidou.
Şu an Rin yatağında sinirli bir ifade ile kollarını göğsünde birleştirmiş şekilde oturuyor, Shidou ise dönen sandalyesinde yavaşça dönüyordu.
"Hey, Rinrin. Ailen ne zaman gelecek?" Devam ederken sordu.
"Yedide." Diye cevap verdi Rin. Aslında dokuzda geleceklerdi. Ama yalan söylemek bu iblisi evden göndermek için değerdi.
Bir süre daha sessizlik yaşanınca Rin yerinden kalkmıştı.
"Yemek için birşeyler getireceğim." Daha fazla Shidou'nun sesini duymamak için ağzını dolu tutmasını gerektiğini düşündü.
Kısa süre sonra birkaç kurabiye ile dönen Rin, Shidou'nun karalama defterini karıştırdığını gördü. Endişeyle Shidou'nun birkaç sayfa daha çevirmesini engellemek için masaya tepsiyi koymuştu.
Shidou'nun defteri bırakmadığı gören Rin, sıçtığını anlamıştı. "Ah, çok tatlısın Rin!" Rin'in, onun görmesinden korktuğu sayfaya bakarak konuştu.
Hızlıca defteri elinden kaptı ve çekmeceye fırlattı. Çok utanmıştı. "Hadi ama Rin. Gerçekten çok güzeldi." Onun için bir fırsat olduğunu düşünerek konuştu Shidou.
"Tamam. Şimdi bana Sae hakkında herşeyi anlat." Sandalyeyi döndürüp ayakta duran Rin'le konuştu.
"Yapmam gerekmiyor. Ve istemiyorum. Hem neden sana Sae'yi anlatacak mışım ki?" Rin gergindi, aynı zamanda da kızgın.
"O zaman şöyle yapalım." Diyerek ayağa kalkan Shidou, tam olarak Rin'in önünde duruyordu.
"Hiori'ye onun resimlerinin olduğu o sayfayı anlatsam nasıl hissedersin?~" Sinsi sinsi kıkırdadı.
"Ne! Bunu yapamazsın!"
"Dene ve gör Rinrin."
Rin'den bir süre daha cevap gelmeyince kabullendiğini anladı. "Peki, şuraya otur. Ayakta durma Rinrin. Uzun sürecek gibi." Kalktığı yere otururken konuştu.
Sinirli bir şekilde Shidou'nun önünden bir tane kurabiye alıp yatağa geri oturdu. Şuan o kadar sinirliydi ki, sağlıklı beslenmesini bozabilir ve koca bir tabak dolusu kurabiye yiyebilirdi.
Kısa bir geçiş bölümüü. Hikaye buradan sonra bir süre Sae'den devam edecek ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Got My Interest /Blue Lock/ !Ryusae Hiorin¡
Hayran Kurgu2 yıl üst üste sınıfta kalan Ryusei, Rin ile aynı sınıfta okumaya başlar. Bir zamanlar Sae ile aynı sınıfta olan Ryusei'nin ilgisini çekmiş Sae ile yakınlaşmayı düşünüyor. Bunun için Rin ile samimi olmaya karar verir. °Lise au °Shipler: Ryusae, Nagi...