" ට්--ටේටේ..."" චි-චිමී..."
ජිමින් වගේම ටේහියුනුත් එක පාර ඉකියක් එක්ක කියනකොට, අනිත් අයගෙ ඇස් උඩ ගියා...ඇයි යකෝ මේ මොකක්ද මේ වෙන්නෙ වගේ ලුක් එකකින් මේ දෙන්න දිහා බලාගෙන හිටපු ඇස් තවත් උඩ ගියෙ ටේහියුන් වගේම ජිමිනුත් දුවල ගිහින් දෙන්නට දෙන්නව බදාගත්තාම..........
" ය්-යුන්ගියා.... මොකක්ද බන් මේ වෙන්නෙ..."
" අනේ මන්ද බන්...අපේ අල බෝලෙ කොහොමද උබේ ටේව දන්නෙ..."
ජන්කුක් කිසිම දෙයක් හිතාගන්න බැරුව යුන්ගිගෙන් අහනකොට, යුන්ගිත් කිව්වෙ එයා මොකුත් දන්නෙ නැ කියල.....
ඒත් එක්කම වගේ.මෙච්චර වෙලා බදාගෙන අඩ අඩ හිටිය විමින් දෙන්න කතා කරන්න ගත්තා.....
" අ-අනේ චිමී....ඔ..ඔයා කොහෙද ගියේ චිමී....දන්නවද මම කොච්චර ඇඩුවද කියල...."
ටේහියුන් කතා කරන්න ගත්තම ඒ කියපු එක අහල අනිත් අයගෙ ඇස් උඩ ගියා...
"අ.අනේ මට සමාවෙන්න ටේටේ....ම්.මං එහෙම නොකලෙ ඔම්මල මේ ගැන ඔයාගෙන් දැන ගනී කියල බයට..."
" ඒ උනාට....තමුසෙට තිබුන කියල යන්න.....මම කොච්චර බය උනාද කියල දන්නවද...."
ජිමුනු ටේහියුන් වගේම අඩ අඩ උත්තර දෙනකොට, ඊලග ටේහියුන් නම් කතා කලේ යකා වැහිල....අනිත් කට්ටිය තාම මේ ජෝඩුව දිහා කටවල් ඇරන් බලන් ඉන්නව....
" චිමී...එතකොට ඔයා පැනල ආවෙ යුන්ගි හියුන් එක්කද...? "
ටේහියුන් එහෙම කියන ගමන් යුන්ගිගෙ පැත්ත හැරුනම, ඒක අහපු ගමන් යුන්ගි ගැස්සුනා....මොකද එයා ජිමින්ව එක්කන් ආව කියල දන්නෙ එයාගෙ යාලුවො දෙන්න වෙච්ච ජන්කුක් සහ හෝසෙඔක් විතරයි.....
" ට්..ටේ ඔයා කොහොමද ඒක දන්නෙ?"
" ඔව් ජිමින්...මොකක්ද මෙතන වෙන්නෙ...."
මේ වෙන දේ ගැන.ජන්කුක් ටේහියුන්ගෙන් ප්රශ්න කරානකොට, යුන්ගි එහෙම්ම ජිමින් ලගර ගියා..
" ජි-මින් කියන්නෙ මගෙ සෝල්මේට් කුකී....එයා පොඩි කාලෙ ඉදන් මා එක්ක හිටියෙ , ඒත් එක පාරට මෙයා අතුරුදහන් උනා..."
YOU ARE READING
GETTING LOST LOVE || ✅
Romanceකාන්තාවකගේ පහස නිසා මගහැරුණු ආදරණීයෙකු ලබාගැනීම.... ♡Taekook ♡Top kook/bottom tae ♡Happy ending ♡Romanc ~Angel _Yamasakura ~