Jeon jungkook
Age 23
Jeon company ' s CEO
Kim taehyung ' s husbandනපුරු , තද චරිතයක් උන Jeon jungkook ට, පාසල් කාලයේ සිටම එකට සිටි ආදරවන්තියක් සිටිනව. නමුත් ඒ සම්බන්දයට Jungkook ගෙ ගෙදරින් කැමැත්ත නොලැබෙන නිසා Jungkook ට, Kim taehyung නම් , Jungkook ගේ දෙමාපියන් සොයා දෙන පුද්ගලටව විවාහ කර ගන්න සිදු වෙනව. නමුත් විවාහයෙන් පසුවත් Jungkook ඔහුගේ පාසල් ප්රේමය අතහරින්නෙ නැ. තමන්ට පාසල් ප්රේමය නැති උනේ, taehyung නිසා කියල හිතන් ඉන්න jungkook , taehyung ගෙ හිත රිද්දන්න පුලුවන් හැම දේම කලා.
ඉතින් Jungkook ගේ ජීවිතේ ඉදිරිය පිලිබද, අපි ඉස්සරහට බලමු...?
Jeon taehyung
Age 22
Jeon jungkook 's husband
Beautiful and honest angelහරිම අවංක, චරිතයක් උන, kim taehyung තමයි Jeon jungkook ගෙ බිරිද. විවාහ උන දිනයේ සිට jungkook මොහුට ආදරය නොකලත්, jungkook ව දුටු මුල් දවසේ සිට taehyung ,jungkook පන මෙන් ආදරය කලා, taehyung, jungkook ටා ආදරෙයි කියන එක දැන දැනත් jungkook ,taehyung ට ආදරය නිකරන හේතුව taehyung දැනගෙන හිටිය වගේම ඒ ගැන හිතල හැමදාම අඩන්නත් ඔහු පුරුදු වෙලා හිටියා.හැබැයි ඒ හැමදවසකම jungkook ගැන තිබ්බ ආදරය වැඩි උනා මිසක් අඩු උනේ නම් නැ.
ඉතින් අපි බලමු, taehyung ට කවද හරි jungkook ගෙ ආදරය ලැබෙයිද කියල...?
═══════════════
හායි 👋
මගෙ අලුත් කතාව😘❤️
අනේ, කතාව කියවල vote නොකර යන්න එපා ප්ලීස්😰😰🙏🙏
ඒලම් යනවා😘❤️.
YOU ARE READING
GETTING LOST LOVE || ✅
Romansකාන්තාවකගේ පහස නිසා මගහැරුණු ආදරණීයෙකු ලබාගැනීම.... ♡Taekook ♡Top kook/bottom tae ♡Happy ending ♡Romanc ~Angel _Yamasakura ~