** tanışalım bakalım**

160 9 2
                                    

Eve varır varmaz uyumuş um.
Sabah kalktık ve kahvaltı sırasında annem tarafından sorguya çekilmiş tik.

' kim kim gitti '.
' nasıl geçti '
' neler yaptınız '
' bir şey oldu mu'
Daha bir sürü soru sordu.
Hepsini cevapladık Aynur ile.
Fakat biraz eksik.

Kaybolduğumu falan söylememiş tim mesela. Yada Kuzey ile sevgili olduğumuzu.
Hayır saklamayacak tim tabi. Sadece kahvaltı yaptıktan sonra soylicem çünkü çok açım ve annemin soruları bitmezdi.

Kahvaltı bittiğinde ben annem ge Aynur oturma odasında oturuyor dük.
Yağmur komşumuz olan Nazan teyzenin kızı Cansel ile oynamaya çıktı.
Arkadaşlar edinmesi iyi.
Bayadır burdalar ama onun ilk defa arkadaşi oldu.
Yavaş yavaş alışmaya başladığını görüyorum.

" Aynur.. sana bir şey demem lazım." Dedi annem.
Aynur anneme baktı ' tabi Zeynep teyze.' dedi

" Aynur yağmur bana alışmaya başladı.
Yalan yok ben de ona alıştığımı fark ettim.
Kendi kızım gibi bakıyorum ona sen de biliyorsun. Ve dün sabah alış verişe çıkmış tık.
Bana birden Zeynep anne dedi.
Sonra özür dileyip Zeynep teyze dedi."
Diye anlattı annem.

" Yanlış anlama o daha küçük çocuk.
Bana anne demesi beni rahatsız etmedi.
Ama seni rahatsız edebilir diye düşündüm." Diye de devam etti.
" Zeynep teyze.. onu anlıyorum küçük daha ve anne sevgisine ihtiyacı var.
Ve o annemden gördü de ama onlar artık yok. O o Duygu ile çok erken vedalaşmak zorunda kaldı. Ve sonra tekrar sizde görünce.." dedi ve sustu.
Sanki doğru kelimeleri arıyor gibi di.

" Bak Aynur. Benim bir fikrim var ama ne kadar doğru gelecek senin için bilmiyorum." Dedi annem ve davam etti.
" Biliyor sun. Seni de onu da kızım gibi seviyorum." Dedi duraksadı ve devam etti.

" Diyorum ki kız kardeşini ve seni evlatlık alayım. Sen 18 olunca biriktirdiğin o para ile yakınlarda ev alırsın. İstediğinde gelip gelirsiniz.
Bir işin yada okulda olduğunda da yağmur yanımda olur. Biliyor sun evden çalışıyorum." Dedi. Aynur " bilemiyorum ki başınıza zaten çok olduk a-" derken annem sözünü kesmişti.

" Duymamış olayım. Kabul edersen çok sevinirim. Bende yağmur'a çok bağlandım ve kesinlikle gerçek olmasa da onun annesi olmak benim için büyük bir onur. Çok güzel ve zeki bir kız çocuğu." Dedi annem.
Aynur da biraz düşündü.
Ve en sonunda bende ona bir kaç bir şey dedikten sonra kabul etmişti.

" Anne ben ve Kuzey sevgili olduk." Dedim birden pat diye.
" Gerçekten mi güzelim. Kuzey zaten saygılı, yakışıklı ve iyi kalpli bir çocuk.
Çok sevindim annem." Dedi annem.
Bunları derken de başından öpmüş tü.

" Bir de kızım seninle bende bir şey konuşmam gerekiyor." Dedi.
" Tabi anne söyle." Dedim.
" Kızım.. baban olacak o şerefsiz den daha erken ayrılmamın bir sebebi var.
Ben bir ilişkiye başladım.
O da boşanmış karısından. Yani daha doğrusu karısı başka adamla aldatmış ve o da boşanmış ondan." Duraksadı.

" Dün benim ve yağmur ile yemek yemeye geldi. Ve bana evlenme teklifi etti olur da sende kabul edersen onunla yani onur'la evlenmek istiyorum. Ve haberin olsun diye söylüyorum.
Bir oğlu var. Ve Onur'la evlenirsem hep birlikte o eve gitmeliyiz." Dedi üzün üzün konuşarak.

.
.

O konu hakkında konuştuk.
Ve en sonunda nasıl olduysa annem ben ve Aynur ile yağmur o eve gidecektik. Tabi ilk annem ve Onur bey evlenicek ti .
Ve onunla tanışmak için bu akşam yemekte bizim evimizde buluşuyor duk.

Hatta bir buçuk saat sonra burda olacaklar di.

Dediler grubundan diğerleri ile konuştum onları da davet ettim ama onlar bunu bizim aramızda olması gerektiğini söyledi.

Tesadüfen/ Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin