Yemekten sonra Bizi ' Bence Gençler siz çıkıp sohbet edin.' Diyerek bahçeye gönderdiler.
Belkide yalnız kalıp bir şeyler konuşacaklardır." Eee böyle susacak mıyız?" Diye sordu Bulut.
" E Konuş o zaman." Dedi Erdem.
" Ne konuşayım ki ay." Dedi Bulut.
" Tam bir Aptal gibi görünüyorsun ay." Dedi Erdem.
Kaşlarımı çattım." O niye?" Diye sordum.
Erdem ile birlikte herkesin gözleri bana dönmüştü.
" Ne?" Dedi bana bakarak.
" Dedim ki Niye Aptal gibi görünsün. Bulut'um gayet de zeki, yakışıklı ve iyi kalpli." Dedi kendimden emin bir şekilde." Gerçekten mi?!" Dedi Bulut şaşkınlıkla ona dik dik baktım.
" Emin misin?" Dedi Erdem Alayla.
Alaylı olması daha da sinirlerimi bozdu.
" Bulut ciddi olsana. Şu an bildiğin sana aptal diyor ama sen hala gülüyorsun." Dedim sinirli olduğumu belli eden sesim ile.Bulut bana bakıp gülümsedi.
Öyle bir gülümsedi ki içim ısındı resmen.
" Sakin olsana melekcim. Aptal olmadığıma göre niye sinirleneyim. Hem kuzenine karşı biraz kibar ol." Diyip elini uzatıp saçlarımı karıştırdı.Kuzey eline vurup " Düzgün dur." Diyerek onu uyardı.
Bulut gözlerini devirip " Beni de kısıtlamazsın be." Dedi sinir ile.
Birden Kaya denen çocuk sigara çıkarıp yaktı.
Çok geçmeden Ateş de bir tane çıkarıp yaktı.Fakat Abimin hemen sağımda bana yapışık şekilde oturduğu için sigara dumanı yüzüme doğru geldi.
Koku yüzünden birden öksürmeye başladım.
" Güzelim iyi misin." Diyip hemen sigarayı yere atıp üstüne bastı." İyiyim yaw bir şey yok içseydin." Dedim.
" Yok Zaten içesim yok." Dedi.
Ardından bir kaç dakika yine sessizlik oldu.
" Hadi gelin saklambaç oynayalım." Dedi Bulut olduğu yerde fırlayarak." Evet!" Dedim bende ayağa kalkarak.
" Bende oynayacam." Dedi Eda.
" Bende varım." Dedi Arel.
" Bende." Dedi Aylin.
" Pekala bende." Dedi Defne.
" O zaman bende oynayım." Dedi Anıl ayağa kalkarak." aşkım hadi 50 kadar say." Dedi Eda.
" Pekala hadi gidin." Dedi bulut ve ardından saymaya başladı.Ben bir ağaca tırmandım.
Umarım görmez beni bulut. Dışarası karanlık sayılırdı o yüzden beni görmeyeceğini umuyordum.Bulut
" ..48..49..50!" Diyerek Arkamı döndüm.
" Diğerleri de mi oynuyor?" Diye sordum.
Çünkü şu an sadece Kaya ve Erdem buradaydı.
" Hayır diğerleri Yiğit denen arkadaşın tuvalete gitti, ve diğerleri sigara içmek için dışarı çıktılar çünkü ateş burada içilmesine izin vermiyormuş." Diye açıkladı erdem." Hmm demek öyle." Dedim.
" Diğerlerini bulman lazım değil mi. İlk o kızı bul şu ağaçta." Diyerek eliyle gösterdi.
" Neyse ben tuvalete gidiyorum." Diyerek kaçtı.
Bende ağaca doğru gittim.
Onu görüce gülümsedim.
" Oraya nasıl tırmandın? Maymun musun sen?" Dedim.
Bir anda ortaya çıktığım için küçük bir çığlık çıktı ağzından." İlk beni mi bulmaya karar verdin lan?!" Dedi Melek sinirle.
Güldüm. " Evet ilk seni bulmak lazımdı." Dedim ve arkamı dönüp " Erdem yerini söyledi." Diyip diğerlerini bulma zamanı geldi.
Bahçe kapısını açıp içeri girdim.Melek
Ben bu Erdem denen salağı dövsem mi?
Nasıl söyler be?!İyi tırmandım ben buraya da şu an bir yüksek geldi gözüme.
Nasıl insem ki şimdi, kuzey'e mi seslensem.
En son karar verip seslendim." Kuzey!" Fakat ses gelmedi.
Bir yere mi gitti.
" Abi!" Diyip bu sefer abime seslendim.
" Ab-." Derken bir ses duyuldu.
" Burada değil." Dedi biri.
Ses pek tanıdık değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfen/ Yarı Texting
Novela Juvenilbir grup tesadüfen bulunan nerdeyse aynı yaşta olan 6 genç. kız kendini yanlız hissediyor ve numaraları sağlayıp grup yapıyor. ilk başta ne olduğunu anlamıyorlar.. fakat yavaş yavaş birbirine bağlanıyor lar... İyi gidiyor du. Ve grup büyüyor du. Bir...