Çilek çilekli pastasının üzerinde olan mumları üfledi. Dün çarptığım adı Ayaz olduğunu öğrendim geri kafalı, Ediz , Asiye denen kız ve Hilal denen çocuk hediyelerini verdi.
" Kusura bakma Biz hediye alamadık." Dedi Defne.
" Ben.. Dün bu kolyeyi görünce aklıma geldi de onu sana aldım." Dedim ben elimdeki kolyeyi ona uzatarak.
" Gerek yoktu ki." Dedi Çilek.
Yine de teşekkür edip boynuna taktı.
Ardından herkes oturdu.
Pastayı eşit bölmek için elinden geleni yaptı çilek.
Ardından da pastayı dağıttı ve hem yiyor hem sohbet ediyorduk." İyi arkadaş gibi görünüyorsunuz." Dedi birden Asiye.
" Evet elbette. Yaklaşık üç yıldır tanıyoruz birbirimizi." Dedi Defne.
Yanlış da sayılmazdı.
İlk Tesadüfen grubu kurmuştum, bir kaç ay sonra da o tatilde diğerleri ile karşılaştım.
Gerçeği şu an yarısı burda değil di.Ama öylesi daha iyi.
O arkadaşımız diye bildiğimiz insanlar değildi.
Bambaşka olmuşlardı." Dünyadan uzayda kaybolan Meleğe!" Dedi Birden Bulut Yüzümün önünde elini sağ sola sağlayarak.
Ona bir tane patlattım. " Ne var be?" Dedim.
" Ya melek sen buraya döndüğünden beri daha da agresifleştin ha." Dedi Bulut kolunu okşarken." Ay pardon sert mi vurdum?" Dedim.
" Yok da senin elin ağırdır be yavrum acıması için sert vurmana gerek yok." Dedi yarı alaylı yarı ciddi sesi ile.
" Asiye diyor ki aklına grup kurmak nasıl geldi." Diyip açıkladı bana.Demek ben düşüncelerimde kaybolurken defne az çok anlatmış bir şeyler.
" Ha şey öylesine geldi aklıma arkadaşım yoktu pek. O yüzden grubu kurup tanımadığım 5 kişiyi aldım." Dedim.
" Peki kimlerdi o 5 kişi." Diye sordu bu sefer." Ha şey yiğit, Bulut, Mert , Kuzey ve Aynur al-." Fakat birden durdum.
Yiğit ile göz göze geldim.
Siktir! Siktir! Siktir!Salak mıyım ben yaw?
" Aynur mu? Senin adın Defne değilimiydi?" Dedi bu sefer Ediz Defne'ye bakarak.
" Evet benimle daha sonra tanıştılar. Şu size bahsettiğim tatilde." Diye açıkladı Defne." Peki Aynur niye sizinle değil?" Diye sordu Asiye.
" O artık bir yabancı çünkü. Bir tek o da değil. Biz daha fazlaydık ama bazıları bizim yanımızda kalmayı istemedi daha fazla. Biz de onlara yol verdik ve onlar da gitti." Diye açıkladım." Anlıyorum. Kusura bakmayın o kadar özel bir soru sormak istememiştim." Dedi Asiye.
" Sorun yok. Şey sadece Eda eksik şu an." Dedim sorun olmadığını göstermek istercesine.
" Eda mı?" Diye sordu Ediz.
" Evet kendisi Bulut'un sevgilisi olur." Dedim.Bulut telefonunu çıkarıp ekrandaki duvar resmini Asiye'ye doğru tuttu.
" işte karşında Tatlış sevgilim." Dedi Bulut.
Asiye bakıp " Vay cidden tatlı birine benziyor."
" Evet öyledir." Dedim." Peki siz? Siz de yakın görünüyorsunuz." Dedi Defne.
" Evet öyleyiz. Çilek Ayaz'ın kuzeni." Dedi ikisini göstererek.
Ardından Ediz'i gösterdi ve " Bu da Abim olur." Dedi.
En son Hilal'ı işaret edip " O da kuzenimiz oluyor." Dedi.
" Sürekli beraber olduğumuz için yakınlaştık. Şimdi de hepimiz kardeş gibiyiz." Dedi.Kardeş gibi mi?
Hadi ama duygularınız o kadar belli olmasına rağmen mi?
Çilek her hilal ile bakıştığında gözlerini kaçırıp kızarıyordu.
Asiye de sürekli Ayaz'a bakıyordu ve ayaz ona baktığında başka tarafa bakıyordu." Hmm iyimiş." Dedi Defne.
" Siz burada ne kadar kalacaksınız?" Diye sordu Hilal.
" İki yada üç gün." Dedi Yiğit.Diğerleri bir şekilde kendi arasında konuşurken ben yine düşüncelerime daldım.
Sonra diğerlerine bir haber vermek istediğimi hatırladım.
Ama belkide şu an en doğru an değildir.Sonra da o anı hatırladım.
4 ay önce
" Efendim Anne ne oldu?" Dedim kendimi tekli koltuğa atarak.
Ateş de oturmuş onların konuşmasını bekliyordu.
" Ben nerden başlamam gerektiğini hiç bilmiyorum. Ama lafı da dolandırmak istemiyorum. O yüzden doğrudan söylemeye karar verdim." Dedi Annem." Şöyleki Onur ile Uzun zamandır birlikteyiz ve bu durum de gayet normaldir. Yani umarım siz de bizi anlar ve desteklersiniz." Diye de devam etti.
" Annecim iyiki uzatmayacam dedin." Dedim alayla.
" Ben Hamileyim! Hemde 1 aylık!" Demesi ile olduğum yerde " Neeğğ !" Diye çığlık atmıştım.Şimdiki zaman
Sonra da şoktan nerdeyse bayılmak üzereydim.
Hatırladığım şey ile gülmeye başladım .
Şimdide herkes bana döndü." Takmayın ona öyle ara sıra deliriyor.
Kafadan çatlak dir." Dedi Defne.
" Öyle galiba." Dedi Eren.
" O kadar uzun süredir birliktesiniz emin olamadın mı?" Dedi Ediz alayla.
" Ben onlara bir kaç gün önce katıldım." Dedi Eren.
" Ne var oğlum gülmekte mi yasak." Dedim gözlerimi devirerek." Değil de. Öyle birden gülersen 10 yıl da tanısam seni deli sanardım." Dedi Bulut.
" Durduk yere değil bir şey hatırladım yaw." Dedim." Bende Dün bundan şüphelendim." Dedi Ayaz denen salak.
" Ne Deli değilim diyorum aa." Dedim yine." Tamam güzelim boş ver onları." Dedi Mert sağ eliyle başımı okşayarak.
Gülümsedim.
Birden Ateş "Çek o elini." Dedi Mert'e bakarak.
" İstemiyorum." Diyip okşamaya devam etti.Öyle konuşa konuşa saat 22:38 olduğunu görmüştük.
Kalkıp dağıldık.
Eve varınca Bulut, Ben, Defne ve Anıl film açıp izlemeye başladık.
Kuzey, Eren, Yiğit, Mert ve Ateş ise ilk duş alıp odalara dağıldılar..
.Film bitince de Hepimiz gözlerimizden gelen yaşları sildik.
" Ben gidip duş alcam ve uyucam." Dedi Defne burnunu çekerek.
" Bende." Dedi bulut o da burnunu çekti.
Onların bu hallerine güldüm.Her odada banyo olması iyi oldu.
Ben Anıl'a döndüm " Sen?" Diye sordum.
" Sen izlersen bende izlerim." Dedi .
Güldüm ve bir film seçip açtık.Filmin ortalarında, anıl ayağa kalktı " Bende uyucam ya." Dedi kıkırdadım.
Zaten yorgun görünüyordu.
" İyi git uyu zaten bende film bitsin uyucam." Dedim.Başını sallayıp gitti.
Film bitince bende ayağa kalktım.
İlk odaya gidip Defne'yi uyandırmamak için sessizce pijamaları alıp banyoya girdim.
Duş aldım ve ardından da Defne'nin yanına uzanıp gözlerimi kapadım.Bitti
Arkadaşlar lütfen yeni kitabıma bir göz atın. Umarım beğenirsiniz !
9 gencin tuhaf olaylar için bir çözüm bulmaya çalışıyorlar, ve aynı anda da hayata kalmaya.
Bunun yarı sıra ise yakınlaşmaları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfen/ Yarı Texting
Fiksi Remajabir grup tesadüfen bulunan nerdeyse aynı yaşta olan 6 genç. kız kendini yanlız hissediyor ve numaraları sağlayıp grup yapıyor. ilk başta ne olduğunu anlamıyorlar.. fakat yavaş yavaş birbirine bağlanıyor lar... İyi gidiyor du. Ve grup büyüyor du. Bir...