Çek lan şu füzeleri

255 16 29
                                    

?/?? /1962

Yazarın ağzından:
Türkiye bir sağa bir sola dolaşıyordu. Dolaşmasınım sebebi patlak veren füze kiriziydi. Sovyet kübaya, Amerika ise İtalya ve Türkiye'ye füzelerini yerleştirdi. İtalyanın en azında yanlarında diyer Avrupa ülkeleri vardı. Türkiye ve Yunanistan tek başlarına kalmışlardı. Kominizim yunanın ve Türk'ün etrafını sarmıştı. Türkiye'nin ve italyanın sitres seviyesi aşırı fazlaydı.

İsmet inönü: Off Türkiye birazcık sakin ol.

🇹🇷: Paşam nasıl sakin olayım. Amerika'nın füzeleri bizde ve Sovyetler bizi açık ara tehtid ediyor. Ve Amerika sanki oyun oynuyormuş gibi füzeleri geri çekmiyor.

İsmet inönü: Bak türkiye azıcak sakin ol. İlaki bir çaresi bulunur. Ve en son böyle stres yaptığında ateşlenmiştin. 1 hafta boyunca yataktan çıkamamıştın.

🇹🇷: Orası öyle.

İsmet inönü: Şimdi gel yanıma.

Türkiye ismet Paşanım yanına ilerledi ve yanına otudu.

İsmet inönü: Şimdi. Kafanı bacakalrıma koy ve uzan.

Türkiye ismet Paşa nım dediklerini yaptı ve yan bir şekilde bacaklarına uzandı. İsmet inönü Türkiye'nin saçlarına okşayıp rahatlatmaya çalıştı.

🇹🇷: ismet paşam

İsmet inönü: efendim türkiye

🇹🇷: Uykum var.

İsmet inönü: yinemi uyuyamadın?

🇹🇷: evet. Rice etsem böyle kalabilirmiyiz. Kendimi çok rahat hissediyorum da.

İsmet inönü: Tabi ki. Biraz dinlen.

Türkiye gözleri yarı kısık bir şekilde uzanmaya devam etti. Birkaç dakika sonra ise uykuya daldı. İsmet Paşa bunu farketikten sonra koltuğun yanındaki battaniyeyi ve yanstığı aldı. Nazik birşekilde kafasını araladı kafasını yastığa yavaşça yatırdı sonra ise battaniyeyi üstüne atıp odadan çıktı.
.
.
.
.
.
Birkaç saat sonra:
Türkiye gözlerini hafif araladı. Türkiye hiç bu kadar rahat uyumamıştı. Hemen kalktı ve battaniyeyi katladı ve kenara koydu.
.
.
.
.
.
.

Türkiye'nin ağzından:
ABD ile yapılacak bir toplantıya gideceğim. Toplantıya gitmeden önce biraz yatmam iyi gelmişti. Önce İtalya ile buluşup durum hakkında fikir alış verişinde bulunacak sonra ise sayın ABD ile konuşacaktık.
.
.
.
.
.
.
.
İtalya ile buluşacağım yere varmıştım. Orda beklemeye başladım. Birkaç dakika sonra o da geldi. 

🇮🇹: Hoş geldin Türkiye.

🇹🇷: Hoş bulduk İtalya. 

🇮🇹: Durum hakkındı konuşmadan önce bir şeyler yiyelim. Hem tok karınla düşünmek daha mantıklı olur.

🇹🇷: Ahh sağ ol İtalya ama aç-

🇮🇹: Bahane kabul etmiyorum. Sana o bol soslu spagettiden ikram edeceğim. Kesinlikle bayılacaksın.

İtalya fazla cana yakın bir ülke. Onunla sohbet etmeyi seviyorum. Aslında bizde bir misafiri asla aç göndermeyiz. Muhtemelen onlarda o şekilde.

🇹🇷: Peki sen nasıl istersen. Ancak sözüm olsun. Bir gün bende seni bizim oranın yemeklerinden ikram ederim.

🇮🇹: Anlaştık. Ancak ilk başta Türk pizzasını denemek isterim. 

🇹🇷: Türk pizzası derken ne demek istedin.

🇮🇹: Imm. Yani şey. ımm. Heh şimdi hatırladım lahmacun. 

Bi an beni baya şaşırttı. Konuyu fazla uzatmadık. İtalya'nın bana ikram ettiği makarnanın daha doğrusu spagettinin tadı bir harikaydı. 

Zaman atlaması:

🇮🇹: Anladığıma göre. Eyer ki o başlıklar Küba'ya giderse ve ateşlenirse bizde bizde olanları Sovyete ateşleyeceğiz. 

🇹🇷: Aynen öyle İtalya. Ve eyer Sovyet bize füzelerini ateşlerse doğamız ve halklarımız bu radyasyon yüzünden mahvolacak. Ben ve Yunanistan 'nın bağımsızlığı tehlikeye girecek. 

🇮🇹: Sovyet 'in size saldırması Nato'yu devreye sokacak ve yeni bir savaş patlak verecek . Sonrasında nükleer silahlar karşılıklı ateşlenecek  ve dünya yaşanmaz bir hal alacak. 

Kafamı olumlu anlamda salladım. ABD' nin gelmesini bekledik. Birkaç saat sonra geldi. 

🇺🇸: Geciktiğim için üzgünüm

🇹🇷: sorun değil. Zaten İtalya ile durum değerlendirmesi yapıyorduk.

🇮🇹: Sayın ABD size kısacası şunu söylemek istiyorum. Füzeleri çekip Sovyetler ile bir anlaşma yapmanız gerek.

🇺🇸: Peki bunu neden yapayım italya?

🇹🇷: Ben anlatırım İtalya

🇮🇹: Peki türkiye

🇹🇷: Şimdi sayın ABD. Öncelikle fark etmişsinizdir Küba'ya hayla gerekli olan başlıklar hayla ulaşmadı.

🇺🇸: Evet farkettim. Onun için kübayı abluka altına alıcam.

🇹🇷: Diyelimki o başlıklar Küba'ya bir şekilde gitti ve o füzeler ateşlendi. Ateşlendikten sonra biz devreye gideceğiz ve bizde bulunan füzeleri Sovyete fırlatacağız.

🇺🇸: Evet. Tam olrak böyle olacak. Burdaki sıkıntıyı anlamadım?

🇹🇷: Sorun da bu. Biz füzeleri ateşlendikten sonra Sovyetler de bize aynı şekilde füze fırlataçak. İtalya'da bende tehlikeye gireriz.

🇺🇸: Bunun için endişelenme türkiye.

🇹🇷: Sovyet ilk önce İtalya ve bana o füzeleri yollayacak ve zayıflatacak. Daha sonrasında ise işgale açık bir konuma geleceğim. Ve sonra bam. Boğazlar ve önemli yerler Sovyetlerin eline geçmiş. Sadece ben değil yunanistan da benimle birlikte işgal edilecek.

🇮🇹: Tamam türkiye sen birazcık otur devamını ben anlatırım.

🇹🇷: peki İtalya. (Deja vu yaptım sanki)

🇮🇹: Kısacası Türkiye'nin anlatmak istediği 3. Dünya savaşı çıkabilir ve bu sefer kutuluşumız olmaya bilir.

🇹🇷: kısacası çek artık şu füzeleri.

Amerika yavaşça ayağa kalktı ve kapıya doğru yöneldi. Çıkmadan önce kapının ucunda bize baktı ve konuşmaya başladı.

🇺🇸: Söylediklerinizi düşüneceğim. Eyer Sovyetler ile bir toplantı olursa sizi de çağıracağım.

Dedi ve kağıdan çıkıp gitti.

🇮🇹: off ya. Keşke daha sakın bir hayat sürsek

🇹🇷: Neyse. Bende kalkayım artık.

🇮🇹: Sendemi türkiye? Birkaç gün burda kalsan olmazmı? Hem azda olsa stresini atarsın.

🇹🇷: peki. Ama sedece 3 gün.

İtalya bana gülümsedi. 3 gün böyunca en azından stresten birazcık uzak duracağım.
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.

Biraz uzun oldu sanki.
Heralde bu en çok düşünerek yaptığım bölüm oldu....
Sorularınız?
Kelime sayısı: 779

~İsimsiz günler~ /Countryhuman Oneshot/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin