Kayışın Koptuğu Yer Ve Zaman

106 7 18
                                    

?/??/????

Türkiye'nin Ağzından:

Canım çok yanıyor. Abimin açtığı yaralar bir türlü iyileşmiyor. Neden ben? neden? Azerbaycan'ı ve Kırgızistan'ı koruyamıyorum. Abimden nefret ediyorum. Babamdan nefret ediyorum. Yaşamaktan nefret ediyorum. 

Yemek yiyemiyorum. Çünkü karnım çok ağrıyor. Midem bulanıyor. Onunla aynı masada oturuyorum, aynı havayı soluyorum. Yoruldum. Ölmek istiyorum. Günlerdir uyuyamıyorum. 

🇬🇷: Türki~

🇹🇷: Ne var Yunanistan?

🇬🇷: Kahvaltı hazırlamıyor muyuz?

🇹🇷: Babamlar evdeler onlar hazırlarlar. Yada görevliler. Neyse. Şimdi git başımdan. Canım çok yanıyor.

🇬🇷: Ne oldu Türki? Sana yardımcı olurum. 

🇹🇷: Yok bir şey sadece git başımdan. 

Yunanistan'ı geride bıraktım ve odama çıktım. Yorganı kaldırdım ve yatağa girdim. Kahvaltı yapmak istemiyorum. Çektiğim bu acıların sonu asla gelmeyecek sanırım. Çünkü bağımsız bir ülke değilim. Babamın himayesindeyim. Ne olursa olsun onun sözünden çıkamam. 

Gözlerimi yavaş yavaş kapattım. Biraz uyumak istiyorum. 

🇦🇿: Abi!

🇹🇷: Azerbaycan? Ne oluyor?

🇦🇿: Oyun oynayalım abi.

🇹🇷: Hayır Azerbaycan. Çok yorgunum ve canım yanıyor.

🇦🇿: Ne oldu abi? Neden canın yanıyor?

🇹🇷: Azerbaycan sonra. Çok uykum var. 

🇦🇿: O zaman... Bende senle yatacağım.

🇹🇷: Tamam tamam gel hadi.

Biraz kenara kaydım. Yorganı da açtım oda koşa koşa yanıma yatı. Sarıldım ona. Hayattaki tek neşem. Ona zarar gelmesini  istemiyorum.

(...)

Aniden uyandım. Ugh midemin bulanması geçmedi. Sanırım açlıktan bulanıyor. Dün akşamdan beridir bir şey yemedim. Azerbaycan çoktan gitmiş. Küçük bir çocuk. Oyun oynamasa canı çok sıkılıyor. Banyo'ya gidip yaralarımı temizli. 

Yataktan kalktım. Yatağımı topladım ve odamdan çıktım.  

(...)

Midemin bulanmasına daha fazla dayanamadım. Lavaboya kustum. Artık öğrenmiş oldum. Açlıktan bulanmıyormuş. Hiç bir şey yemediğim için midemdeki sıvıyı kusmuştum. Canım epey yandı ama. Aması yok neyse ne! Daha fazla banyoda durmak istemiyorum. Banyodan çıkar çıkmaz abimi gördüm.

Togay: Ne yapıyorsun burada? Neden kahvaltıya inmedin? 

🇹🇷: Çok yorgundum o yüzden inmedim abi. 

Togay: Git bir şeyler ye. Sonra yanıma gel.

🇹🇷: Tamam da neden? 

Togay: Bir şey yok. Dersini geciktirmemen için söyledim.

🇹🇷: Hee tamam abi. Saat kaç gibi derse başlarız?

Togay: Yemeğini ye, kendini toparla sonra başlarız. 

🇹🇷: Peki abi. 

Yanımdan ayrılıp gitti. Umarım ders diye yine beni dövmez. Aşağı indim. Babam koltukta rahatça oturuyordu. 

~İsimsiz günler~ /Countryhuman Oneshot/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin