1.Bölüm İlk Konuşma

316 14 12
                                    

Neydi bu yaşadıklarım?
Neden böyle hislere sahiptim?

Aklımda sürekli böyle sorular dolanıyordu. Üzerimde bir yorgunluk vardı. Ardımda ise, unutamadığım yıllar... Şimdi evimde , odamdayım ama evimden de odamdan da çok uzaktaymış gibi hissediyorum.

Tüm bu düşüncelerden uzaklaşmak için telefona bakmaya karar verdim.
"Pinterest" uygulamasın bakıcaktım.
Orada takip ettiğim "İtiraf Sayfası" adında bir hesap vardı. Belki yeni itiraf gelmiştir diye hesaba bir göz atacağım.

Genellikle itiraflar aşk , arkadaşlık ve duygular hakkında oluyordu. Beklediğim gibi yeni itiraf gelmişti.
İtiraf:

- Birgün okulda Tarih hocası(erkek) ve okuldan bir kızı öpüşürken görmüştüm.

Okuduğum itirafla küçük bir şok geçirmiştim. Neden şaşırıyorum ki?
İnsanlar zaten hep böyleler , iğrençler. Bu itiraf gönderisine yorum yapmaya karar verdim.
Yorum:

- Ciddi misin? Çok şaşırdım.

Yorum yazdıktan sonra gönderinin altına etiketlenmiş olan itiraf sahibinin hesabına baktım. Beğendim, güzel gönderiler vardı.

Boğazımın kuruduğunu hissetmiştim.
Su içmek için yatağımdan kalkıp mutfağa geçtim. Annem ve babam salonda , televizyon izliyorlardı.
Suyumu içtikten sonra açık mutfak camından gökyüzüne baktım.
Onu gerçektende çok seviyordum.
Bazı geceler onunla konuşur , ona gülümserdim. Sabahında ise genellikle yağmur yağardı... İçime yine bir hüzün çöktüğünü hissettim.

Mutfaktan çıkıp geri odama döndüm.
Yine yatağıma uzandım ve yine eline telefonumu aldım. Pinterestten bildirim gelmişti.

"Barlas adlı kullanıcı yorumunuzu yanıtladı."

Tekrar itiraf sayfasına girdim ve o itirafın yorumlarına tıkladım.
Yorum:

     - @ms.505 Bende daha ne hikayeler var. Bir ara yaz anlatırım.

Cevap yazacağım an biri odama girdi , annemdi.

"Tuana, uyu artık. Sabaha kadar telefona mı bakacaksın?"

dedi. Cevap vermedim. Pek konuşkan bir yapım yoktu. Annem odamdan çıktı. Uykum gelmişti. Telefonu kapatıp yastığımın altına koydum. Düşünceler içinde uykuya daldım...

İlk bölüm sonu. Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışı veya noktalama yanlışı varsa kusura bakmayın. Kapak fotoğrafı ; jennwies6.

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin