"Felix kanka bir şey soracağım. Bence en iyi arkadaşın için bunu yaparsın."
Felix anahtarı kilide soktu ve çevirdi. Cevap vermeden içeriye girdi.
"Kanka cevap versene!"
Felix hiç takmadı ve oturma odasına gidip koltuğa yatıp gözlerini kapattı.
"Oğlum salak mısın?"
"Jisung."
"Ne?"
"Ayılar ölü taklidi yapınca gidiyorlarmış kanka."
Jisung anlamadan etrafına bakındı.
"Kanka burada ayı yok ki sen niye ölü taklidi yapıyorsun."
"Jisung."
"Efendim."
"Siktir git."
Jisung bir süre duraksadı ve anlayınca yastığı alıp Felix'in kafasına fırlattı.
Felix tam yastığı ona geri atacaktı ki "Sakın" diye durdurdu onu Jisung.
"Yeni piercing yaptırdım, sakın."
Felix oflayarak yastığı koltuğa koydu ve koltukta oturur pozisyona geldi.
"Ne söyleyecektin?"
"Heh kanka şimdi iki gün üst üste dövmeciye gitmem saçma olur bir şey yaptırmak istersem dün niye yaptırmadın diye düşünürler ya."
"Eeeee?"
"Hah işte sen yarın kendine bir şey yaptırsan o bahaneyle gitsek?"
"Jisung ben iğneden korkarım!"
"Ya bana yaptılar sesim çıkmadı acıtmıyor bile hadi ya."
"Hayır Jisung istemiyorum."
"Hem Hyunjin'i de görürsün."
Hyunjin'in ismini duyunca Felix'in kalp atışları yine hızlanmıştı. Ama bu hızlanma iğne korkusundan da kaynaklanıyor olabilirdi.
Felix'in ikna olmadığını gören Jisung devam etti;
"Hem adamların her yeri dövme kaplıydı. Bak yaşıyorlar hâlâ. Çok acıtsa o kadar yapmazlardı."
"Ya Jisung ben sırf bir çocuk için kendimden ödün verecek birisi miyim!"
"Kendinden ödün vermeyeceksin amına koyayım abart! Alt tarafı bir yerini deldireceksin."
Felix ofladı.
"Neremi deldireceğim mesela?"
"Götünü."
"Orası delik zaten."
"Ya hem bana bak çok seksi olmamış mı?"
Felix Jisung'un kaşına baktı. Gerçekten seksi olmuştu.
"Hayır olmamış."
"Heves kırıcı piç!"
"Ya Jisung niye garip bulsunlar? Git deldir başka bir yerini yarın işte."
"İki gün üst üste yapmak hiç mantıklı değil."
"O zaman gitmeyiz bir ay sonra gideriz."
Jisung elini kalbine bastırıp kendini koltuğa atarak bayılıyormuş gibi yaptı.
"Ama ben Minho olmadan bir gün bile nefes alamam!"
"La siktir. Yirmi yıldır nasıl nefes alıyorsun."
Jisung koltuktan kalktı.
"Niye konuyu değiştiriyorsun ki? Hem sevdiceğin için bu kadarını yapabilirsin. Çocuk demez mi beni görmek için piercing bile yaptıramıyor olmaz bundan diye?"
"Gay olduğu ne malum çocuğun?"
"Ne bileyim öyle vibe aldım."
"Kanka daha bu gün tanıştığım çocuk için öyle bir şey yapmayacağım."
"Çocuk için gibi düşünme o zaman kendine yakışır diye düşün."
Felix iğne korkusu ve Hyunjin sevgisini tartıya koyup karşılaştırdı. Sanırım Hyunjin'in gülümsemesini görmek için bu kadarını yapabilirdi. Hem en fazla ne kadar acıtıyor olabilirdi ki?
"Tamam gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piercing | HYUNLIX/MİNSUNG
FanfictionFelix'in ev arkadaşı Jisung önünden geçtiği dövmecideki Minho'yu beğenir ve gitmek için Felix'i darlar. Arkadaşının zoruyla dövmeciye giden Felix Hyunjin ile tanışır.