Bölüm -18

2.6K 224 59
                                    

Jinnie
Geldik kapıdayız.

Felix telefonu kapatıp eline aldı ve kapıya çıktı.

"Jisung bizimkiler gelmiş gel hadi."

Jisung odasından çıktı ve Felix'in yanına kapıya geldi. Birlikte ayakkabılarını giyip aşağıya indiler.

Onları almaya gelen Hyunjin ve Minho arabalarına yaslanmış bekliyorlardı. Hyunjin Felix'in geldiğini görünce sigarasını yere attı ve gülümseyerek kollarını iki yana açtı.

Felix'de gülümsedi ve Hyunjin'in kollarının arasına girip ona sarıldı.

Hyunjin sanki karşısındaki küçük bir çocukmuş gibi Felix'in saçlarını karıştırdı.

Felix yüzünü buruşturdu ve Hyunjin'in ellerini iterek ondan kurtulmaya çalıştı.

"Bu saç için sabah sabah yarım saat boyunca uğraştım!"

Hyunjin Felix'in saçlarını rahat bıraktı ve burnundan makas alıp sürücü koltuğuna geçti.

Felix ve Jisung arkaya, Minho da önde Hyunjin'in yanındaki koltuğa geçmişti. Hyunjin arabayı çalıştırdı. Felix dikkatle onun tüm hareketlerini izliyordu.

Direksoyunu tek elle tutuşuna Felix dudağını dişlerinin arasına aldı ve gözlerini arabadaki dikiz aynasına çıkardı. Hyunjin'in dikiz aynasından onu seyrettiğini fark etti. Aynadan göz göze geldiler.

Felix hafifçe kızardı ve alt dudağını daha sert dişleyerek önüne döndü. Hyunjin yutkundu ve odağını zorla da olsa yola çevirdi.

Hyunjin aklına gelen şeytani şeyle sırıttı.

"Piercingin nerede Felix?"

Felix şok içinde başını kaldırıp oğlana baktı. Bunu neden yapıyordu ki şimdi?

Minho arkasını dönüp Felix'e baktı.

"Aaa evet, neden takmadın? Takmazsan deliği kapanır hem."

Yan taraftan ona sırıtarak bakan Jisung ile göz göze geldi. Piercinge ne olduğunu tek bilmeyen Minhoydu.

"Sahilde düşürmüş olmalıyım. Sarhoşluğun etkisiyle de fark etmemişimdir."

Minho başını salladı ve önüne döndü. Hyunjin ile Jisung ise kahkahalarını zar zor bastırıyorlardı.

Felix utançla ellerine bakmaya başladı. Arada Hyunjin'e kaçamak ters bakışlar atıyordu.

Yolculuğun geri kalanında Hyunjin ve Felix sessizdi. Genelde bir birlerine kaçamak bakışlar atıp göz göze gelince de gözlerini kaçırıyorlardı.

Hyunjin arabayı lunaparkın önüne park etti.

"Geldik."

Felix az önce yaşadığı utanç verici anı hemen unuttu ve heyecanla kapıyı açıp arabadan indi.

"Hadi çabuk olun bütün oyuncaklara binip midenizi alt üst etmeden salmam sizi."

Jisung hemen ardından göz devirerek arabadan indi.

"Para mı sıçıyoruz biz?"

Felix yerden aldığı küçük taşı Jisung'un kafasına attı.

"Heves kırıcı piç."

Piercing | HYUNLIX/MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin