Bölüm -14

2.9K 257 203
                                    

Aradan çok zaman geçmeden hepsi sarhoş olmuştu. Aralarında en erken sarhoş olan Felix'di. İlk şişeden gitmişti. Hemen ardından Jisung sarhoş olmuştu. Minho ve Hyunjin'in ne zaman sarhoş olduklarını takip edememişlerdi.

"Hadi şişe çevirmece oynayalım."

Öneri Jisung'tan gelmişti.

"Çocuk muyuz oğlum biz? Şişe çevirmece ne?"

Jisung boş şişeyi Hyunjin'in kafasına fırlattı. Hyunjin son anda eğilerek şişeden kurtuldu.

"Biz çocuk değiliz sen yaşlı ruhlusun."

Felix de Jisung'u onayladı.

"Evet hadi oynayalım."

Minho Felix'e döndü.

"Sen de bir rahat dur daha kelimeler ağzından doğru düzgün çıkamıyor bir şey falan yaparsın."

"Ben sarhoş değilim ki sizin kafanız çok yerinde."

"Uçmuş bu."

Jisung sohbeti bölerek tekrar araya girdi.

"O zaman şişe çevirmece oynuyoruz."

Jisung kimsenin itiraz etmesine izin vermeden şişeyi ortaya koydu.

"Ağız kısmı cevap arka kısmı soru."

Şişeyi çevirdi. Cevap Felix'e soru Jisung'a geldi.

Jisung sırıtarak Felix'e baktı.

"Düştün elime."

Felix korkuyla Hyunjin'in arkasına saklandı.

"Koru beni bundan korkuyorum."

Hyunjin güldü ve arkasını dönüp Felix'di belinden tutarak hafifçe kaldırdı ve eski yerine geri oturttu.

Felix küsmüş bir çocuk gibi kollarını önünde bağladı.

Minho kahkaha attı.

"Aldatmam dedin aldattın."

Hyunjin Minho'nun ensesine şaplattı. Konunun kendinden dağıldığını fark eden Jisung öksürerek yine ilgiyi kendine topladı.

"Doğruluk mu cesaret mi?"

"İki türlüde ağzıma sıçılacağını hissediyorum." Diye mırıldandı Felix.

"Efendim canım duyamadım ne dedin?"

"Cesaret dedim. Cesaret."

Jisung etrafına bakındı.

"Hmmm..."

"Hyunjin'i öp."

"Ne?"

"Ne?"

Felix ve Hyunjin'in aynı anda bir bağırış kopmuştu.

Minho kahkaha attı. Yine ve yine. Piç işte.

"Vur dedik öldürdün yiğidim sende."

Jisung omuz silkti.

"Evet hadi bekliyorum. Öpüşün!"

Felix ve Hyunjin çaresizce birbirlerine baktılar. Felix'e sarhoşluğun da etkisiyle bir cesaret gelmişti.

Ayağa kalktı ve Hyunjin'in elini tutarak onu da kaldırdı. Hyunjin ayağa kalktığında Felix hafifçe sendelemişti. Hyunjin düşmesin diye onu belinden yakaladı.

"Oha!"

Minho ve Jisung kafa kafaya vermiş heyecanla bu ikiliyi izliyordu.

Felix ve Hyunjin göz göze geldi. Felix yutkundu ve hafifçe Hyunjin'in dudaklarına doğru yükseldi.

Hyunjin derin bir nefes aldı ve Felix'e kolaylık olsun diye biraz eğildi.

Felix Hyunjin'in dudaklarına tüy gibi hafif bir öpücük bıraktı ve geri çekildi.

Jisung mızmızlanmaya başladı.

"Ama bu ne ki şimdi? Bu öpücük bile değildi! Banane bir daha istiyorum."

Felix ve Hyunjin onu takmadan yerlerine oturdular. Felix'in yanakları kızarmıştı.

Hyunjin Minho'nun yanına oturduktan sonra Jisung ve Minho ikilisine kısa süre baktı ve yüzünde şeytani bir sırıtış oluştu.

Bir anda öne atıldı ve Minho ile Jisung'un kafasını tutup birbirlerine çevirip onların kafalarını birbirine ittirip dudaklarının birleştirmesini sağladı.

Felix gür bir kahkaha attı. Hyunjin onları bırakıp geri çekilince Jisung ve Minho şaşkın şaşkın birbirlerine baktılar. Hyunjin ve Felix ise canları çıkana kadar gülüyorlardı.

Jisung kıpkırmızı oldu ve gözlerini kaçırdı. Minho ise bu durumdan hiç şikayetçi değildi. Jisung'un eğdiği başını eliyle çenesinden tutup kaldırdı ve ona bakmasını sağladı.

Şimdi kafa kafaya verip onları izleme sırası Felix ve Hyunjin'deydi.

Minho bir anda Jisung'un dudağına yapıştı. Hyunjin dramatik bir çığlık attı.

İkili bir kaç saniye öyle kaldılar. Minho sert bir öpücük bırakıp geri çekildi.

Jisung nefes nefese kalmıştı. Ayağa kalktı.

"Ben bir lavaboya gideyim."

Giderken Minho'ya kaş göz yapmıştı. Anlaşılan lavaboda hoş şeyler olmayacaktı.

Jisung arkasını döndüğünde Minho sırıttı ve HyunLix ikilisine döndü.

"Eee ben de lavaboya gitsem iyi olacak kaçtım görüşürüz."

Minho ikilinin bir şey demesine fırsat vermeden hızla ayağa kalktı ve Jisung'un peşine takıldı.

Felix ve Hyunjin birbirlerine baktılar.

"Şu an neye vesile olduğunun farkında mısın?"

Hyunjin omuz silkti.

"Geç bile kalmışlardı."

Piercing | HYUNLIX/MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin