Hyunjin dönme dolaptan inmiş arabaya doğru giderken Felix'in kulağına doğru eğildi.
"Bu akşam bende kalsana."
Felix başını kaldırdı ve Hyunjin'e baktı.
"Şey, olur."
Hyunjin gülümseyerek başını salladı.
"Jisung."
Önden yürüyen Jisung arkasından gelen Felix'in sesiyle hafifçe ona doğru döndü.
"Efendim?"
"Sen geç eve ben bu akşam Hyunjin'de kalacağım."
Minho ve Jisung aynı anda onlara baktılar.
"Neden?"
Felix Jisung'a anlamadan baktı.
"Ney neden?"
Jisung omuz sikti.
"Hiç."
Felix yaptıkları imayı anlasa da çaktırmamıştı. Çünkü çaktırırsa çok utanacağını biliyordu.
🐚
(Bayadır sik sok yazmıyordum özlemişim)
!Ağır smut!
Hyunjin Minho ve Jisung'u eve bıraktıktan sonra Felix ile birlikte kendi evine geçmişti.
Felix ayakkabılarını çıkartıp eve girdi. Eve girdiği gibi etrafı incelemeye başlamıştı.
"E sen zenginnişsin."
Hyunjin güldü.
"Dövmede iyi para var güzelim."
"Odan nerede?"
Hyunjin Felix'in elini tuttu ve odasına getirdi.
"Bu akşam birlikte yatacağımız yatağımız."
Felix gülümsedi.
"Yatağımız."
Felix Hyunjin'e döndü. Daha fazla bekleyemeyecekti.
Parmak uçlarında yükseldi ve onun dudaklarına kapandı.
Hyunjin'de çok beklemeden onun öpücüğüne karşılık vermeye başladı.
Felix tüm gün bu dudaklara hasret kalmış gibi öpüyordu onu.
Hyunjin elini Felix'in tişörtünden içeriye soktu ve belini okşamaya başladı.
Felix ellerini Hyunjin'in omuzlarına yerleştirdi ve ona tutundu.
Hyunjin Felix'i yavaşça yatağa doğru yürütmeye başladı. Onu göğsünden iterek ve onun üstüne gelerek yatağa yatmasını sağladı.
Kendisi onun üstüne çıktı. Bir eliyle yataktan destek alıyor diğer eliyle onun ince belini okşamaya devam ediyordu.
Hyunjin Felix'in alt dudağını ağzının içine aldı ve sertçe emmeye başladı.
Felix inledi ve kendini hafifçe yatakta kaldırmak zorunda kaldı. Bu hareketi penisinin Hyunjin'in penisiyle temas etmesine sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piercing | HYUNLIX/MİNSUNG
FanfictionFelix'in ev arkadaşı Jisung önünden geçtiği dövmecideki Minho'yu beğenir ve gitmek için Felix'i darlar. Arkadaşının zoruyla dövmeciye giden Felix Hyunjin ile tanışır.